Téma: Zanášení zapalovací svíčky
 
9.2.2007 v 17:41
čau, chtěl jsem se zeptat, jestli může mít vliv prasklý pístní kroužek na zanášení svíčky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

1.3.2007 v 13:41 | Nahoru | #1
Pepa GSX-R> Jen ať si každý seřídí sám, když myslí, že to umí doma na koleně a udělá to 100%ně. Co mám možnost vidět, tak většině "ladičů" odchází svíce, z laufu chrchle olej, či špatně chytá za tepla či studena nebo kouří. Před výměnou pístní sady máš karb nastaven, pokud místo výměny raději začneš ladit směs... Je to na uvážení každého soudruha. Já osobně do karbu nehrabu ;) Všechny motky, co jsem měl (mimo KTM kde bylo neuvěřtielné DellOrto), když se dostavila nedejbože porucha, NIKDY to nebylo karburátorem. Jak říkám, tam se nemá prakticky co pokazit (zvlášť u přímého). Samozřejmě v rámci hledání poruchy nelze tuto součástku neprohlédnout, ale rozhodně nehrabu do nastavení...
Svoje nesmysly si teda nechám příště raději pro sebe :/
Jeden poznatek: Většina těchto poruch je "elektrického rázu" Takže bych spíš proměřil zápalko, jednotku, snímač atd. Jenže to už vyžaduje trošku kumšt a tak každý radši hrabe do karbu, páč kroutit šroubovákem umí kdo má ruce nohy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

1.3.2007 v 14:05 | Nahoru | #2

RadiXS píše: Pepa GSX-R> Jen ať si každý seřídí sám, když myslí, že to umí doma na koleně a udělá to 100%ně. Co mám možnost vidět, tak většině "ladičů" odchází svíce, z laufu chrchle olej, či špatně chytá za tepla či studena nebo kouří. Před výměnou pístní sady máš karb nastaven, pokud místo výměny raději začneš ladit směs... Je to na uvážení každého soudruha. Já osobně do karbu nehrabu ;) Všechny motky, co jsem měl (mimo KTM kde bylo neuvěřtielné DellOrto), když se dostavila nedejbože porucha, NIKDY to nebylo karburátorem. Jak říkám, tam se nemá prakticky co pokazit (zvlášť u přímého). Samozřejmě v rámci hledání poruchy nelze tuto součástku neprohlédnout, ale rozhodně nehrabu do nastavení...
Svoje nesmysly si teda nechám příště raději pro sebe :/
Jeden poznatek: Většina těchto poruch je "elektrického rázu" Takže bych spíš proměřil zápalko, jednotku, snímač atd. Jenže to už vyžaduje trošku kumšt a tak každý radši hrabe do karbu, páč kroutit šroubovákem umí kdo má ruce nohy...


<strong>krásně a pravdivě jsi to napsal.Z toho mi plynou dvě věci.-nenechávej si své nesmysly pro sebe,bo máš recht,a jednak to,že dotaz byl veden stylem-"jak ojebat poruchu"?,než "jak odstranit poruchu?"</strong>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist