Téma: Zanášení zapalovací svíčky
 
9.2.2007 v 17:41
čau, chtěl jsem se zeptat, jestli může mít vliv prasklý pístní kroužek na zanášení svíčky?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

28.2.2007 v 18:24 | Nahoru | #1
Autor> Jo jo, ale tak ať si každý dělá jak umí. Spíš nechápu lidi, co při nějakém problému hned štelují karbec. To je zařízení, na kterém se prakticky nemá co pokazit (samozřejmě to neberte doslovně) a ucpat trysku u krosky, to už vyžaduje megabordel v nádrži... Už když jsem jako malý četl Dočkalovu knížku o seřizování a údržbě motocyklů Jawa, tak tam psali, že karburátor je seřízen z továrny na optimální výkon motocyklu a jakékoliv neodborné zásahy povedou pouze k tomu, že to pojede na hovno ;) A že by karbec zničeho nic začal dělat bohatou či chudou směs, aniž by se hlo stavěcím šroubkem... :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

1.3.2007 v 12:54 | Nahoru | #2
RadiXS>jen tak pro zajímavost,před výměnou pístní sady máš nastavenou bohatost správně a po její výměně ji většinou musíš seřídit :thmubup:
A podle toho co píšeš je to nesmysl :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

1.3.2007 v 14:11 | Nahoru | #3
RadiXS>no ono je sice pekne ze je nastaven z tovarny .. ale kdyz upravujes motorku Lauf/filtr tak to nastaveni karburatoru je taky potreba u 2t sem treba dal jinej filtr a melo to desne prodlevy na plyn pridas beno a uz to letalo jako pila .)

4t jsou na to nastaveni snad jeste horsi .. nejsem jeden z tech co se hrabou v karburatorech .. ale vim ze kdyz neco na motorce udelam jinak oproti vyrobe.. a tyka se to hlavne vacky vyfuku a sani a nechodi to pak jak ma tak je problem prave v nastaveni karburatoru ..

a ted k veci pokud se nekomu zasira svicka tak muze to byt i tim karburatorem .. nevim jestli mu to delalo drive atd, pokud nedelalo tak je to elektronika pokud jo tak to muze bejt karbec. ale tlakama se u 4taktu svicky neserou meli sme tu XL co melo absolutne vozranej pist (porad jelo ale bylo to jak diesel :D ) natocil si ho i rukou ale svicka se pokazde svitila tak jak to ma bejt. takze ty tlaky bych u 4taktu vynechal u 2t plati co napsal Autor.Cele sem to tu ani necetl protoze to vypada na nejakou banalitu a je tu kolem toho XX stranek moudrých rad :D
takze pokud jde o CR tak pistni krouzek na to ma hodne velkej vliv
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist