Paolo_brno2 vloženo: wemoto.cz hamlet2 Přidat reklamu

Téma: GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich
14.11.2011 v 06:45
Ahoj, prosim o radu, nikde nemuzu najit manual ke GPZ 1100 B1/B2, potreboval bych mnozstvi oleje do prednich vidli a tlak vzduchu. Jsou to vidlice pouze s 1 ventilkem nahore. Diky moc Marek

1 reakcí na tento příspěvek GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich

14.11.2011 v 09:20 | Nahoru | #1
467+/-4 ccm při suché vidli.
cca 397 ccm při výměně oleje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich

14.11.2011 v 09:42 | Nahoru | #2

Dřík píše: 467+/-4 ccm při suché vidli.
cca 397 ccm při výměně oleje.


To je GPZ o generaci mladší do tohohle "veteránka" patří:210ccm do každé šavle a oil píšou 10W(kliďo tam vraz 15W) a tlak tuším 0,4-0,6atm.

Naposledy editováno 14.11.2011 09:43:11

1 reakcí na tento příspěvek GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich

14.11.2011 v 10:51 | Nahoru | #3
aha, tak to sorry.

(reakce na) GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich

14.11.2011 v 11:02 | Nahoru | #4
Dřík> tahle GPZ 11OO DFI byla jedna z prvních "stříkaček" v moto,měla snad 120kobyl a rám s vydlí(snad 35mm) jak horský kolo gumy p.100/z.120mm, měl sem tu čest vlastnit převrtanou na 1200,kompresní písty WISECO,vyhrabaná hlava a 4-1 od L&V, jelo to jako kráva, ale nikdy nebylo jisté kterým směrem vyjedu ze zatáčky

1 reakcí na tento příspěvek GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich

14.11.2011 v 14:15 | Nahoru | #5
to zní dobře. Taková žížala jako Jawa, akorát s 10 násobným výkonem
Miluju tyto starý motorky. To ještě byly stroje s duší. Já se koukám po Z1 900...

(reakce na) GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich

14.11.2011 v 15:35 | Nahoru | #6

Dřík píše: to zní dobře. Taková žížala jako Jawa, akorát s 10 násobným výkonem
Miluju tyto starý motorky. To ještě byly stroje s duší. Já se koukám po Z1 900...


Zetko je skvělá volba hlavně ta start páka jen už celkem astro-ceny

GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich

14.11.2011 v 15:38 | Nahoru | #7
to teda... dají se sehnat ještě slušně, ale je na nich dost práce. Což mi nevadí...
Možná skončím u Zephyra, ten je dostupnější a dost podobnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich

15.11.2011 v 07:36 | Nahoru | #8
PETARDAK> DEKUJU MOC, jeste se ujistim, jsou to vidle 38 mm s premostenim tlaku vzduchu mezi brylemi?
jo a 15w mas lepsi zkusenosti nez s 10w?
dikes mara

(reakce na) GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich

15.11.2011 v 18:20 | Nahoru | #9
419marek>Jasan.vidle komplet rozebrat, vyčistit, složít(samozřejmě nová gufera) a 15w proto že vidle byla extra soft(poplatná době vzniku) a taky vntřnosti budou úměrně "vychozené"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki GPZ 1100 Kawasaki GPZ 1000, Kawasaki GPZ 1100 kaw.38 11 5.1.2016 v 18:15 horst1
Přidřený motor na klice [1, 2] Kawasaki GPZ 1100 Hanz2164 33 10.7.2014 v 19:38 Hanz2164
Dolití oleje do motoru Kawasaki GPZ 1100 miro18 9 29.5.2014 v 15:17 Stev
Hlučnost Kawasaki GPZ 1100 Hanz2164 7 24.5.2014 v 14:45 SPIJKER
Test motocyklu Honda VFR RC 36 a Ka... [1, 2] Honda VFR 750, Kawasaki GPZ 1100 dvouval_gogo 33 7.4.2014 v 23:04 Frantass

TOPlist