globalmoto_unor





Téma: GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich
14.11.2011 v 06:45
Ahoj, prosim o radu, nikde nemuzu najit manual ke GPZ 1100 B1/B2, potreboval bych mnozstvi oleje do prednich vidli a tlak vzduchu. Jsou to vidlice pouze s 1 ventilkem nahore. Diky moc Marek

1 reakcí na tento příspěvek GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich

14.11.2011 v 09:20 | Nahoru | #1
467+/-4 ccm při suché vidli.
cca 397 ccm při výměně oleje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich

14.11.2011 v 09:42 | Nahoru | #2

Dřík píše: 467+/-4 ccm při suché vidli.
cca 397 ccm při výměně oleje.


To je GPZ o generaci mladší do tohohle "veteránka" patří:210ccm do každé šavle a oil píšou 10W(kliďo tam vraz 15W) a tlak tuším 0,4-0,6atm.

Naposledy editováno 14.11.2011 09:43:11

1 reakcí na tento příspěvek GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich

14.11.2011 v 10:51 | Nahoru | #3
aha, tak to sorry.

(reakce na) GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich

14.11.2011 v 11:02 | Nahoru | #4
Dřík> tahle GPZ 11OO DFI byla jedna z prvních "stříkaček" v moto,měla snad 120kobyl a rám s vydlí(snad 35mm) jak horský kolo gumy p.100/z.120mm, měl sem tu čest vlastnit převrtanou na 1200,kompresní písty WISECO,vyhrabaná hlava a 4-1 od L&V, jelo to jako kráva, ale nikdy nebylo jisté kterým směrem vyjedu ze zatáčky

1 reakcí na tento příspěvek GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich

14.11.2011 v 14:15 | Nahoru | #5
to zní dobře. Taková žížala jako Jawa, akorát s 10 násobným výkonem
Miluju tyto starý motorky. To ještě byly stroje s duší. Já se koukám po Z1 900...

(reakce na) GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich

14.11.2011 v 15:35 | Nahoru | #6

Dřík píše: to zní dobře. Taková žížala jako Jawa, akorát s 10 násobným výkonem
Miluju tyto starý motorky. To ještě byly stroje s duší. Já se koukám po Z1 900...


Zetko je skvělá volba hlavně ta start páka jen už celkem astro-ceny

GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich

14.11.2011 v 15:38 | Nahoru | #7
to teda... dají se sehnat ještě slušně, ale je na nich dost práce. Což mi nevadí...
Možná skončím u Zephyra, ten je dostupnější a dost podobnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich

15.11.2011 v 07:36 | Nahoru | #8
PETARDAK> DEKUJU MOC, jeste se ujistim, jsou to vidle 38 mm s premostenim tlaku vzduchu mezi brylemi?
jo a 15w mas lepsi zkusenosti nez s 10w?
dikes mara

(reakce na) GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich

15.11.2011 v 18:20 | Nahoru | #9
419marek>Jasan.vidle komplet rozebrat, vyčistit, složít(samozřejmě nová gufera) a 15w proto že vidle byla extra soft(poplatná době vzniku) a taky vntřnosti budou úměrně "vychozené"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stav válců a pístů - co s tím [1, 2] Kawasaki GPZ 1100 Klasik 32 17.12.2021 v 12:38 Klasik
Zapojení spínačů na výstražné blink... Kawasaki GPZ 1100 Korycan.V 14 17.12.2018 v 20:43 oldbajker
gpz1100 kzt10b rv,1986, jak na reno... Kawasaki GPZ 1100 smolcdavid 4 27.10.2018 v 09:34 Davecherokee
Kawasaki GPZ 1100 Kawasaki GPZ 1000, Kawasaki GPZ 1100 kaw.38 11 5.1.2016 v 18:15 horst1
Přidřený motor na klice [1, 2] Kawasaki GPZ 1100 Hanz2164 33 10.7.2014 v 19:38 Hanz2164

TOPlist