1 reakcí na tento příspěvek GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich
cca 397 ccm při výměně oleje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich
Dřík píše: 467+/-4 ccm při suché vidli.
cca 397 ccm při výměně oleje.
To je GPZ o generaci mladší do tohohle "veteránka" patří:210ccm do každé šavle a oil píšou 10W(kliďo tam vraz 15W) a tlak tuším 0,4-0,6atm.
Naposledy editováno 14.11.2011 09:43:11
1 reakcí na tento příspěvek GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich
1 reakcí na tento příspěvek GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich
Miluju tyto starý motorky. To ještě byly stroje s duší. Já se koukám po Z1 900...
Dřík píše: to zní dobře. Taková žížala jako Jawa, akorát s 10 násobným výkonem
Miluju tyto starý motorky. To ještě byly stroje s duší. Já se koukám po Z1 900...
Zetko je skvělá volba hlavně ta start páka jen už celkem astro-ceny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 1100 r.v.81-82 olej a tlak ve vidlich
jo a 15w mas lepsi zkusenosti nez s 10w?
dikes mara
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stav válců a pístů - co s tím [1, 2] Kawasaki GPZ 1100 | Klasik | 32 | 17.12.2021 v 12:38 Klasik |
Zapojení spínačů na výstražné blink... Kawasaki GPZ 1100 | Korycan.V | 14 | 17.12.2018 v 20:43 oldbajker |
gpz1100 kzt10b rv,1986, jak na reno... Kawasaki GPZ 1100 | smolcdavid | 4 | 27.10.2018 v 09:34 Davecherokee |
Kawasaki GPZ 1100 Kawasaki GPZ 1000, Kawasaki GPZ 1100 | kaw.38 | 11 | 5.1.2016 v 18:15 horst1 |
Přidřený motor na klice [1, 2] Kawasaki GPZ 1100 | Hanz2164 | 33 | 10.7.2014 v 19:38 Hanz2164 |