globalmoto_unor




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki GPZ 1100
2.1.2016 v 19:37
Zdravím. Chlapi mam dotaz ohledně Kawasaki GPZ 1100 od.roku výroby 1995 - co se tyče spolehlivosti motoru. V jednom vláknu jsem se dočetl že to někdo přídřel na klice. Byl to ojedinělý případ nebo je to slabina jejich motoru. Rad bych si ji pořídil a nerad se spálil. Děkuji za vaše názory

Kawasaki GPZ 1100

2.1.2016 v 20:40 | Nahoru | #1
Nerad by ses spálil u 21 roků starého stroje? To snad ani nejde se nespálit.
Kup zpět sedmu od souseda a neřeš

Kawasaki GPZ 1100

2.1.2016 v 21:53 | Nahoru | #2
Rebel83 - Tu sedmu bych bral - nechce ji prodat. Je mi jasné že do staré motorky nikdo nevleze. Jenom mě zajímá jestli se na klice přídiraly. Nic víc

Kawasaki GPZ 1100

3.1.2016 v 07:52 | Nahoru | #3
Já ji měl a za 3 roky na ní najezdil 35 000 bezproblémových km, r.v.1995. Když jsem ji prodával v roce 2000, měla najeto 50 000. Nedávno jsem ji viděl, takže stále jezdí, ale kolik má najeto, nevím.
Každopádně tenhle motor, který původně pocházel z legendární GPZ 900 R na žádnou závadu netrpěl. Byl to vyhlášený držák. Takže podle mne to byl u tebe ojedinělý případ.

Kawasaki GPZ 1100

3.1.2016 v 09:12 | Nahoru | #4
Fidouš. - Díky za info. O téhle motorce se moc nepíše. Znejistělo mě tohle staré téma. http://www.motorkari.cz/tema/?t=162435 Co jsem se díval na recenze majitelů - všichni jí chválí. Zřejmně ojedinělý případ..

Naposledy editováno 03.01.2016 09:17:58

Kawasaki GPZ 1100

3.1.2016 v 10:47 | Nahoru | #5
Jo špatně se mazala klika na 3 čepu.Ale málokomu se to kouslo.Mě vylítla ojnice z bloku na americký verzi a každej náhradní motor co sem sehnal na tom byl stejně,ale to bylo asi 5 kusů.

Kawasaki GPZ 1100

3.1.2016 v 11:10 | Nahoru | #6
dangsx1100g - díky za názor

Kawasaki GPZ 1100

3.1.2016 v 11:10 | Nahoru | #7
Já o špatným motoru GPZ nebo ZZR z let 90tých neslyšel.

Dokonce jsem měl doma test v časáku Motorrad, kde u ZZR po 100 000 km naměřili všechny hodnoty v toleranci a o přidírání tam nebyla ani zmínka.

Kawasaki GPZ 1100

3.1.2016 v 15:56 | Nahoru | #8
O přidírání ZZR nevím, ale že občas vyběhla ojnice, to jo. Otázka, čím to bylo způsobený. Moc se o tom nemluví, stejně tak u prvních ZX12.
Míra opotřebení na GO byla údajně 300 tis, snad podle nějakýho anglickýho testu - mám jen z doslechu.

Kawasaki GPZ 1100

4.1.2016 v 09:29 | Nahoru | #9
Chlapi díky za vaše postřehy Ač se mi GPZ libí půjdu raději do jiné motorky. Zřejmě si připlatím a skončím u XX11.

Kawasaki GPZ 1100

4.1.2016 v 09:39 | Nahoru | #10
Kámoš měl zzr 1100 a zadřel na klice.

Kawasaki GPZ 1100

5.1.2016 v 18:15 | Nahoru | #11
nechci strašit ale co se týče té x11 jak zmiňuješ, tak v přespolní vsi borcovy uhořel ventil-díra v pístu, motor ko,.
sou to čubky všecky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stav válců a pístů - co s tím [1, 2] Kawasaki GPZ 1100 Klasik 32 17.12.2021 v 12:38 Klasik
Zapojení spínačů na výstražné blink... Kawasaki GPZ 1100 Korycan.V 14 17.12.2018 v 20:43 oldbajker
gpz1100 kzt10b rv,1986, jak na reno... Kawasaki GPZ 1100 smolcdavid 4 27.10.2018 v 09:34 Davecherokee
Výfukova koncovka Kawasaki Z1000 rv... Kawasaki GPZ 1000 hoseinkoSVK 0 19.3.2018 v 22:31 hoseinkoSVK
Kawasaki gpz 1000 rx Kawasaki GPZ 1000 Jeef 2 7.5.2015 v 10:10 Jeef

TOPlist