globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: podložky pod ventily
Tak jsem si změřil vůli ventilů. Výsledek- sací ventily mají toleranci od 0,1 mm do 0,2 mm, výfukové od 0,2 mm do 0,3 mm. Moje měření mi vyšlo tak, že výfukové ventily v zadním válci mají: pravý 0,25 a levý 0,2 / sací ventily v zadním válci: pravý 0,1 a levý 0,15 a tudíž zadní válec je OK. Výfukové ventily v předním válci mají: pravý 0,15 a levý 0,1 / sací ventily v předním válci: pravý 0,1 a levý 0,1 ...no a tady jsou výfukové mimo toleranci a tudíž se vás ptám jestli to dobře chápu, že musím buď sehnat menší podložky, nebo ty stávající zbrousit..? aa nebo nemáte někdo doma jen tak ležet? Díky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podložky pod ventily

2.10.2011 v 22:21 | Nahoru | #1

Jindrs píše: jak sem ti psal do minulyho prispevku,na podlozce je cislo ktery znamena tloustku podlozky,takze si to spocitej a objednej novou podlozku.Ja kupoval novou za 95 kc/kus

jj s tím počítám a objednáváš to kde prosímtě?

(reakce na) podložky pod ventily

3.10.2011 v 08:42 | Nahoru | #2
Mad_Cat> Beru dily pres kamose co dela v KTM umi sehnat skoro vse

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podložky pod ventily

3.10.2011 v 10:13 | Nahoru | #3
Mad_Cat>Aby ses dostal do tolerance, tak se dávají tenčí podložky. Servisní manuál předpokládám máš, tak že tam si najdi v tabulce, jaké bys měl dát.

Otázka je jakýma měrkama si to měřil, tzn. s jakou přesností. Jestli pouze desetinovýma, nebo i setinovýma, protože se mi zdaj ty čísla nějaké moc pěkné.

Kolik to má nalítáno? Podle mojich zkušeností se vůle zmenšuje za cca 25000km o tři setiny, tak že se mi moc nezdaj ty výfukové na předku. Měřils to podle manuálu?

Když už to máš rozkopané, tak bych udělal přijednom všechny, i když sou v toleranci, a
všude dal horní hranici.

Rozdíl mezi broušenýma a novýma je pouze v tom, že u broušených si seš schopen zadat přesně, kolik má ubrat a dostaneš se na přesné číslo vůle. Třeba u sacích Ti vyjde 0,23, tak že při výměně za jinou seš schopen dosáhnout 0,28, protože sou po pěti setinách, kdežto při broušení dáš přesně 0,3.

Koukni se na podložky, jestli už byly broušené. Mělo by to být viditelné pouhým okem a navíc by se měly zbrušovat na té straně, kde je to číslo tloušťky podložky, aby bylo jasné, že už byla broušená. Ale nemusí to být pravidlem, tak že pokud tam číslo je, tak ji pro jistotu přeměř mikrometrem. K
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 Kadlina 4 30.5.2024 v 11:16 milor
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas


TOPlist