Chci trochu zvolnit a pocestovat takže hledám to pravý vořechový. Jezdim primárně sám, ale sem tam se pojede ve dvou. 50% bude představovat cesta do práce po okresce, částečně dálnice a skrz prahu po spojce, když pojedu ven tak předpokládám horší cesty, počítám časem i s cestami do míň vyspělých zemí bez znalosti asfaltu, občas lesní cesta, polňačka.. Ve výběru jsou:
Honda XRV 750 Africa Twin - nebude pro cestování ve dvou už slabá?
Suzuki DL 1000 V-Strom - odjakživa se mi nelíbila
BMW R 1100 GS - cenově hodně přijatelná, líbí se mi, ale co ovladatelnost atd.?
BMW R 1150 GS - cenově asi hodně na hraně, zbytek jako 1100GS
Yamaha TDM 850
Yamaha TDM 900
Honda XL 1000V Varadero
Aprilia ETV 1000 Caponord - vůbec nevim co si o týhle Italce mám myslet
S hodně oplastovanýma kusama jako je DL a XL bych se asi na nějaký blátivější průjezdy bál.. možná neoprávněně
Finance hrají podstatnou roli, jako všude - co nejvíc muziky za nejmíň peněz. 120 tis. je naprostý maximum, vzhledem k tomu, že to bude první enduro od doby SLR 650 radši bych se pohyboval kolem kilča aby bylo na nějakou výbavu, prvotní servis atd..
P.S. kdyby někdo měl dost endura a chtěl třeba CBR tak lze domluvit i výměnu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu
... na 1150 GS mi vyhovuje univerzalnost (nejezdim s tim motokros), pohodli, misto pro 2 lidi a hafo kramu (stan, gril, zidlicky, matrace k vode, ...), integralni brzdy s posilovacem a vypinatelnym ABS, dostatecny vykon a jednoducha udrzba, levny spotrebak + dlouhe servisni intervaly.
EDIT: .. a fantasticky podvozek (Tele/paralever) - kdo nezkusil, nepochopi.
EDIT2: ... 1150 ma plechovou nadrz - tankvak na magnety.
... nicmene, i ostatni litrova 2valcova cendura poslouzi podobne. Pokud chces vazne krizovat Evropu a Balkan, slabsi motor bych nebral.....
... 1150 GS ma trochu vetsi vykon a lepe poskladanou prevodovku (6 kvaltu) proti 1100. 1150 GSA ma zase kratsi jednicku do terenu, delsi zdvihy tlumicu, jednodilne sedlo, vetsi nadrz a lepsi plexi (vetsi).
EDIT3: ... idelani by bylo, se na vsem osobne projet. Me bawor sedi jak prdel na hrnci, Tobe nemusi....
Naposledy editováno 08.09.2011 13:16:55
Bubak z Nemecka píše: mirazciny>
... na 1150 GS mi vyhovuje univerzalnost (nejezdim s tim motokros), pohodli, misto pro 2 lidi a hafo kramu (stan, gril, zidlicky, matrace k vode, ...), integralni brzdy s posilovacem a vypinatelnym ABS, dostatecny vykon a jednoducha udrzba, levny spotrebak + dlouhe servisni intervaly.
to je to po čem pasu, zejména ten gril a stan se asi docela povozí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 | torturus | 6 | 17.5.2024 v 19:17 crestik |
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS | Holton | 3 | 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal |
Elektrika Yamaha TDM 850 | Secrets | 12 | 3.5.2024 v 22:25 assassin |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |