Chci trochu zvolnit a pocestovat takže hledám to pravý vořechový. Jezdim primárně sám, ale sem tam se pojede ve dvou. 50% bude představovat cesta do práce po okresce, částečně dálnice a skrz prahu po spojce, když pojedu ven tak předpokládám horší cesty, počítám časem i s cestami do míň vyspělých zemí bez znalosti asfaltu, občas lesní cesta, polňačka.. Ve výběru jsou:
Honda XRV 750 Africa Twin - nebude pro cestování ve dvou už slabá?
Suzuki DL 1000 V-Strom - odjakživa se mi nelíbila
BMW R 1100 GS - cenově hodně přijatelná, líbí se mi, ale co ovladatelnost atd.?
BMW R 1150 GS - cenově asi hodně na hraně, zbytek jako 1100GS
Yamaha TDM 850
Yamaha TDM 900
Honda XL 1000V Varadero
Aprilia ETV 1000 Caponord - vůbec nevim co si o týhle Italce mám myslet
S hodně oplastovanýma kusama jako je DL a XL bych se asi na nějaký blátivější průjezdy bál.. možná neoprávněně
Finance hrají podstatnou roli, jako všude - co nejvíc muziky za nejmíň peněz. 120 tis. je naprostý maximum, vzhledem k tomu, že to bude první enduro od doby SLR 650 radši bych se pohyboval kolem kilča aby bylo na nějakou výbavu, prvotní servis atd..
P.S. kdyby někdo měl dost endura a chtěl třeba CBR tak lze domluvit i výměnu
2 reakcí na tento příspěvek Výběr endura - přechod ze sportu
Ale myslím, že ta motorka bude sloužit trošku k něčemu jinýmu.Zahlíd jsem tady nějaký náznaky jízdy na Ural, což je docela štreka.A tam asi nepojede na Cčkovejch Mitasech, žejo.A nejspíš to ani nebude tak, že by se někde ubytoval, shodil věci z motorky a celej den bahnil někde v okolí +- 20km do roztrhání těla na sračky.
Já myslím, že jde převážně o to, aby ho motorka v co největším pohodlí dovezla na místo v mapě, na který ukáže prstem - ať už je to 10, nebo 10tis kilometrů.A nemějte mi to za zlé, ale na převládající přesuny po Evropě po silnicích první třídy(ano, včetně Rumunska, Ukrajiny...) existujou zajisté lepší mašiny, nežli tohle svým způsobem "hard"enduro.Ten výkonovej deficit tam s takhle naloženou mašinou (počítám klidně i 200 kg nákladu) bude dost nepříjemnej.No, možná to nebude vyloženě deficit, ale tu Afru by hnal jak nadmutou kozu - zatímco u "ostatních" by jel s klidem na čtvrt plynu cestokou 120.Prostě - není nad to ty koně mít v rezervě
Já třeba mám enduro proto, že je to velký, dá se na to narvat bagáž a projedu s tím téměř cokoliv - od kvalitního asfaltu po bahenní příjezdovou cestu.Jen nějak nemám potřebu tu motorku tejrat při "hard" enduru - protože je nám všem jasný, že tyhle zde vyjmenovaný mašiny jsou v tomhle nahovno a radši bych si koupil druhou lehčí (EXC), než se prát s tímhle...
Ale jak řikám, každej podle svýho...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu
BagoBorec píše: ...Já myslím, že jde převážně o to, aby ho motorka v co největším pohodlí dovezla na místo v mapě, na který ukáže prstem - ať už je to 10, nebo 10tis kilometrů.A nemějte mi to za zlé, ale na převládající přesuny po Evropě po silnicích první třídy(ano, včetně Rumunska, Ukrajiny...) existujou zajisté lepší mašiny, nežli tohle svým způsobem "hard"enduro.Ten výkonovej deficit tam s takhle naloženou mašinou (počítám klidně i 200 kg nákladu) bude dost nepříjemnej.No, možná to nebude vyloženě deficit, ale tu Afru by hnal jak nadmutou kozu - zatímco u "ostatních" by jel s klidem na čtvrt plynu cestokou 120.Prostě - není nad to ty koně mít v rezervě ...
Tu fotku jsem sem dal spíš kvůli těm zmínkám o slabým podvozku, motoru, ... Všechno to jsou jenom plky. Jsou kluci, co Evropu, Balkán, dálný východ procestovali na jednobuchu - XT, Big, .... Hošťálek jel z Číny na Yuki 200 ..... Ovšem pokud jde primárně o pohodlí (svým způsobem luxus) a přehršle výkonu, nechť si koupí cokoliv chce.
Jinak o převládajících přesunech po Evropě nebyla v zadání žádná zmínka, ale možná jsem tošpatně pochopil. Zadání bylo: "... Jezdim primárně sám, ale sem tam se pojede ve dvou. 50% bude představovat cesta do práce po okresce, částečně dálnice a skrz prahu po spojce , když pojedu ven tak předpokládám horší cesty, počítám časem i s cestami do míň vyspělých zemí bez znalosti asfaltu, občas lesní cesta, polňačka.. "
Pokud si někdo kupuje na cestování po Praze, dojíždění do práce, ... velký GS, je to prostě king . Na tohle úplně bohatě stačí malý GS a tu výhledově plánovanou delší štreku i ve dvou zvládne s prstem v nose. Hold ho ta sedinka bude třeba bolet trochu víc - nota bene, kdo není zvyklý a vyrazí na delší cestu, toho bude sedinka bolet na čemkoliv.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | Včera v 11:16 milor |
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 | torturus | 6 | 17.5.2024 v 19:17 crestik |
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS | Holton | 3 | 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal |
Elektrika Yamaha TDM 850 | Secrets | 12 | 3.5.2024 v 22:25 assassin |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |