globalmoto_kveten





Téma: ME 2007
 
27.10.2007 v 00:42
Skutečně bych chtěl poděkovat nejmenovanému žurnalistovi za článek ME 2007.

Zvláště pak za slovní obraty jako "postupný úpadek tohoto šampionátu"!!!

Děkujeme za tyto slova zvláště, když chceme jet tento šampionát a vehementně na to sháníme sponzory.

Nezlobte se na mne, ale toto nám skutečně nepomůže a značně nám to stěžuje práci!!!

ME je ME, kdo je první je mistr evropy. Jedou se tam prestižní třídy, nesouhlasím s ponižováním tohoto šampionátu.

Proč takto také nehodnotíte Moto GP 4T? Kdo dojede má body, nebo tam je snad naplněný celý rošt?

Raději jsou na lajně jenom ve třech, aby to nevypadalo tak blbě na startu, pro TV a pro sponzory!!!

Děkuji za spolupráci Pane Štolo, doufám že to nečetl žádný z našich rozjednaných sponzorů!!!

Ještě jednou Vielen Dank Herr Stola

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007

9.11.2007 v 00:37 | Nahoru | #1
Moravak> Jirka dostal novou hračku a každá nová hračka je jistě zajímavá *no* .
Byl to hlavně Staňův sen, že Jirka pojede GP, nedopadlo to, škoda,
Zkusíme něco lehčího.....

“Zjistil jsem, že na motocyklu RC212V se jezdí snadněji než na mé dvěstěpadesátce. Elaktronika to všechno velmi dobře řídí,” prohlásil italský závodník. “Výkon motoru je dobrý, ale moc se nepodobá staršímu motocyklu 990cc, který jsem si vyzkoušel v roce 2004. Lidé se ptají na rozdíl mezi dvěstěpadesátkou a osmistovkou. Největší rozdíl je, že je úplně jinak rozložený výkon motoru. U dvěstěpadesátek je vysoký výkon jen v určitém pásmu otáček, u osmistovek je ten výkon všude.”
“Velký rozdíl způsobuje elektronika. V každé zatáčce můžu přidat plyn naplno a kontrola trakce si s tím poradí – dokonce i na motocyklu, kde je o 100 hp víc než na mé dvěstěpadesátce. Kdybych to udělal na dvěstěpadesátce, lítal bych ve vzduchu a to by bolelo!” usmíval se.
”Myslím, že elektronika může být dobrá i špatná, protože někdy bych chtěl mít motocykl, který by neměl až tolik omezení díky elektronice, a možná i takový, na kterém by bylo trochu obtížnější jezdit. Jediným problémem, který jsem dnes měl, bylo zvyknout si na systém brzdění motorem. Tolik se to liší od mého dvoutaktního motocyklu 250cc.”

Andrea hodně štěstí, škoda, že jsi nejezdil na NSR 500 V4, protože klobouk dolů, máš to v hlavě srovnáno na 101%!!! *yes* *yes* *yes*

Myslím si, že můžeme být právem hrdi na to, když juknem v garáži na naše skvosty!!!

Je nás jenom pár, ale v tom je naše síla, jet na něčem exotickém, ale přitom vše funguje a při správném, citlivém zacházení úžasný požitek z jízdy!!!

A hlavně ty časy, ty časy... :thmubup: :thmubup: :thmubup:

(reakce na) ME 2007

9.11.2007 v 00:57 | Nahoru | #2
Už se těším na 10.-11. květen 2008, až zase vyhrabeme ty naše miláčky z propadliště dějin a ve Starém městě, (doufám v početném houfu), předvedem co znamená dvoutaktní nářez s příchutí ricinu!!!

Sorry, ale když přijede kde jaká 4T a puchne z ní směs výparů chladící kapaliny, oleje a benzínu, tak mne to fakt nakopává!!! *no* *no* *no*

Navíc, když mi čistotní nikoho na životě neohrožující musíme pak jezdit na poslintaných tratích od bezůdržbových 4T!!! :puke: :puke: :puke:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007

9.11.2007 v 10:46 | Nahoru | #3
Jezatec> Ty jo. Ty seš těžkej pacoš. Jirka nechtěl jít na 4T. Ale chce jezdit a zlepšovat se. 6 závodů ME250 ho nevytrhne.

Chápu, že tě baví jezdit na speciálu, ale nemluv prosím o časech. Přeci víš, že tvůj čas z ME v Mostě jede Coufal ve volné na sériové R6 z roku 1999 za 60 tisíc Kč.
Tak prosím nevysírej do 4T.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist