bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyhřátá kolena
Ahoj,
Kdo má zkušenosti s prohřívánm kolen R1200S. Přád ještě v záběhu (dovoz z doprodeje) a už mám dost značné barevné změny na kolenech výfuku. Je fakt, že tankuju 95, protože v blízkém okolí benzinky 98 nemají. Technik mi doporučil zabíhat ve všech režimech otáček, tzn. jezdím třeba na 4 a při 8.300 už to maže kolem 180-200, víc zatím nezkouším v okolí jen letiště Přerov. Kamarád má tentýž motor v GS-u a má dokonce každé koleno jiné, pravé tmavé, tak jak já obě, a levé modré,což by pro mě byla přijatelná barevná změna.
Dík za radu.

Vyhřátá kolena

Skvělá odpověď, děkuji! 22.8.2011 v 14:34 | Nahoru | #1
a tobě jde o co? zbarvení kolen je u hrochů zcela běžná věc... nikdo se tomu neubrání... taky mám každé koleno trochu jinak...

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřátá kolena

Skvělá odpověď, děkuji! 22.8.2011 v 14:36 | Nahoru | #2
U chromovanýho čopra bych to asi řešil ale tady fakt nee

(reakce na) Vyhřátá kolena

22.8.2011 v 14:40 | Nahoru | #3
karf> Myslím, jestli není chyba třeba v odporu kaťasu, že bych ho demotoval, nebo že to špatně spaluje. Zatím si na sebe zvykáme a Dostal jsem dost velkou slevu, přesto to byl ranec tak nechcu nic po...aha .

Naposledy editováno 22.08.2011 14:43:07

Vyhřátá kolena

Skvělá odpověď, děkuji! 22.8.2011 v 14:45 | Nahoru | #4
Pokud sis nepřiplatil za chrom svody, tak je budeš mít takhle hnědý. Já na GS mám ty příplatkový a jsou do modra. Nebo tak mi bylo tvrzeno, že jsou příplatkový. Jukni

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřátá kolena

Skvělá odpověď, děkuji! 22.8.2011 v 14:59 | Nahoru | #5
to že se kolena vypálí je jasný, ale s tím katem máš pravdu, výrazně zpomaluje odvod spalin a tím se kolena ohřívají podstatně víc, za čas to bude přepálený a moc to nevypadá. Já to vyřešil uříznutím katu. Zatím to barvu téměř nezměnilo. Nechal jsem si místo katu udělat mezikus. Jak to vypadá se můžeš podívat sem. Navíc to podstatně líp jede.

Naposledy editováno 22.08.2011 15:01:29

Vyhřátá kolena

Skvělá odpověď, děkuji! 22.8.2011 v 15:29 | Nahoru | #6
To Vlac:

Co se barvení svodů teplem týče, jsou zhruba tyto možnosti:

- Když těm barevným změnám chce výrobce zamezit, udělá ty svody dvouplášťové. Spaliny se vedou skrytou vnitřní trubkou, kolem které je druhá vnější "okrasná" trubka, třeba pochromovaná nebo z nerezu.

- Jednoduchý svod (jednoplášťová trubka) se ale těmi teplými spalinami postupem doby zabarví do modra nebo do žluta - to podle materiálu svodu (nerez, chrom...).

Snad Ti to trochu pomohlo.

Takže buď v klidu, takhle to u Báwa chodí. To není výsměch; sám mám boGSera, a i když je dobře seřízený a jezdím s ním velmi šetrně (spíš kochací jízdy), svody jsou taky krásně modré - viz přiložený snímek.

 

Vyhřátá kolena

Skvělá odpověď, děkuji! 22.8.2011 v 15:42 | Nahoru | #7
Modrý jsou, když to leštíš, nebo na nový motorce když budeš jezdit v dešti atd., časem nerez zhnědne a pak už se to leští hodně blbě. Takže nezoufej, modrý jsou ještě hezký a každý brambor to tak má, pokud je nemá hnědý (když nemeješ) nebo rezatý (u předválečných a těsně poválečných mašin).

Vyhřátá kolena

22.8.2011 v 16:36 | Nahoru | #8
Natural 95 můžeš tankovat, pokud má motor čidlo klepání motoru. Nemůžu ale sehnat od kdy je báva maj. Já chci kupovat RT a rád bych tankoval N95 a těch pár huculů oželel. A vejfály jak od surrealisty má snad každý BMW

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřátá kolena

Skvělá odpověď, děkuji! 22.8.2011 v 16:49 | Nahoru | #9
báwa jako 1100, 1150 jsou dělaný na 95okt. snad až ty novější 12ky mají 98okt... ale jinak - neřeš to a jezdi, ty motorky najezděj stovky tisíc km v jedno jakých podmínkách :) já svody leštil takovým spešl práškem "Blue Job":
[img]

[img]

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřátá kolena

23.8.2011 v 08:01 | Nahoru | #10
molex>
Moc dík všem, uklidnili jste mě. Na té poslední fotce GS-a je vidět ten diametrální rozdíl ve zbarvení kolen. A asi budu muset přes zimu pořádně leštit a dohnat co přes sezónu dost zanedbávám. Když mám čas, tak holt jezdím, ať se něco naučím.Mašinu jenom po jízdě umyju.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřátá kolena

23.8.2011 v 08:07 | Nahoru | #11
Midloch2> Nezvětší se odstraněním katu hlučnost? Máme v rádiusu Rakušáky a Ti jsou na hluk dost hákliví.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřátá kolena

Skvělá odpověď, děkuji! 23.8.2011 v 08:47 | Nahoru | #12
Vlac> neměřil jsem to, ale pocitově se hlučnost nezvýšila pouze je zvuk hlubší, to poznala i moje žena a prej je to hezčí, jestli ale jezdíš často za čáru tak tuhle úpravu nedoporučuji, už se to tu na fóru probíralo. Jakmile v A nebo D zjistěj že nemáš originál výfukový systém, tak tě odtáhnou na měření a pokud nebudou hodnoty sedět se sérií, tak zaplatíš v součtu něco kolem 300 EUR a odjedeš až to dáš do pořádku. Je fuk jestli to má někde Ečko nebo ne. Já mám kat vyndací a zas tam dací pro případ že bych jel ven. Ale nedovedu si představit, že bych to vyměňoval často.

Vyhřátá kolena

Skvělá odpověď, děkuji! 23.8.2011 v 12:40 | Nahoru | #13
řešení vyndavacího katu má smysl jen pokud jedeš do Afriky a podobných zemích kde se vyskytuje olovnatý benzín (olovo by ti zničilo kat.) Pokud jezdíš po Evropě (včetně Ukrajiny atd) tak to smysl imho nemá

(reakce na) Vyhřátá kolena

Skvělá odpověď, děkuji! 23.8.2011 v 13:15 | Nahoru | #14
 

Vlac píše: molex>
Na té poslední fotce GS-a je vidět ten diametrální rozdíl ve zbarvení kolen. A asi budu muset přes zimu pořádně leštit a dohnat co přes sezónu dost zanedbávám.


Je to skoro zbytečná práce - za čas to tam máš znova.
Jsou na to i přípravky, ale abys to častým pucováním neprodřel...
 

(reakce na) Vyhřátá kolena

Skvělá odpověď, děkuji! 23.8.2011 v 13:23 | Nahoru | #15

Vlac píše: Midloch2> Nezvětší se odstraněním katu hlučnost? Máme v rádiusu Rakušáky a Ti jsou na hluk dost hákliví.



Pouhým odstraněním katu si akorát domršíš výkonovou křivku.Vyzkoušeno,nedoporučuju.Svody budou u R modelů vždycky barevné.Mají to tak prostě od "přírody"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřátá kolena

23.8.2011 v 14:00 | Nahoru | #16
Midloch2> Ahoj, jak sem juknul na Tvou prezentaci, tak máš přesně tak zatažený kolena jak já. Teda do hněda je mám nahoře a dole kompenzátor a svod ke katu už jen do kovovýho lesku. Mám pocit, že když jí otevřu klapky od začátku a tlačím v režimu 7 - 8 tisíc, tak se to prohřívá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřátá kolena

Skvělá odpověď, děkuji! 23.8.2011 v 15:42 | Nahoru | #17
Vlac> no tak teď už je takový nemám, uvidím jestli to časem ještě něco udělá, restore píše že nedoporučuje kvůli výkonové křivce dát kat pryč, tak já má přesně opačnou zkušenost, nabralo to krouťák od spodu a zároveň se vylepšila díra v 5ti tisících, neříkám že je to bez děr, ale je to podstatně lepší a daleko víc mě to láká tahat. Má to tedy neblahej vliv na spotřebu, ale mě to za to stojí. Ještě plánuju koupit jetou originál koncovku a doladit jí k upravenýmu svodu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřátá kolena

Skvělá odpověď, děkuji! 23.8.2011 v 17:09 | Nahoru | #18

Midloch2 píše: Vlac> no tak teď už je takový nemám, uvidím jestli to časem ještě něco udělá, restore píše že nedoporučuje kvůli výkonové křivce dát kat pryč, tak já má přesně opačnou zkušenost, nabralo to krouťák od spodu a zároveň se vylepšila díra v 5ti tisících, neříkám že je to bez děr, ale je to podstatně lepší a daleko víc mě to láká tahat. Má to tedy neblahej vliv na spotřebu, ale mě to za to stojí. Ještě plánuju koupit jetou originál koncovku a doladit jí k upravenýmu svodu



HOď to na brzdu a uvidíš že je to trošku jinak.Vyhozením katu se zmenší odpor výfuku,takže motor se pocitově líp sbírá odspodu protože překonává menší odpor,ale křivka bude jak vlnobití v pacifiku..
Taky jsem laboroval a nejlépe mi vyšla kombinace BMC filtru, origo "kamen", a laďáku Leo Vince.Jelo to bezvadně,žádné díry a ten zvuk by excelentní. Nádherný,ale ne otravný bas.
Dá se vysolit klidně i 50papírů za svody,výfuky......,ale popravdě ty prachy za těch pár koní navíc nestojí.

Naposledy editováno 23.08.2011 17:10:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřátá kolena

Skvělá odpověď, děkuji! 24.8.2011 v 13:44 | Nahoru | #19
restore> máš pravdu, psal jsem že to není bez děr, ale jsou ve spektru kde mi to tolik nevadí, tím že to jede líp jsem si ale jistej, to poznám na úsecích na kterých jsem se dřív nestihnul tak rozjet, neuvedl jsem, že jsem vyměnil papírovej vzducháč za KN, protože se i nechtělo jít cestou utraceného kvanta peněz, jdu tak jak jdu a zatím jsem spokojenej, proti serii je to zlepšení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřátá kolena

Skvělá odpověď, děkuji! 24.8.2011 v 14:11 | Nahoru | #20
Midloch2>Pokud jsi spokojený,tak je vše v nejlepším pořádku. Jsem si teď vzpomenul na dobu kdy jsem s laufama laboroval a jel trasu Uherské Hradiště-Ostrava s Y svodem a laďákem bez tlumítka To byl naprostý očistec pro můj sluch.Už v Přerově jsem ze zoufalství cpal do uší účtenky z benzínky .

(reakce na) Vyhřátá kolena

Skvělá odpověď, děkuji! 25.8.2011 v 11:47 | Nahoru | #21
restore> jj takový zážitky se nezapomenou

Vyhřátá kolena

Skvělá odpověď, děkuji! 25.8.2011 v 11:55 | Nahoru | #22
Neřeš to a jezdi, vše už tu bylo tak nějak řečeno. Ani bych to nepřelešťoval, stejně se to časem zbarví. Já mám ač u čopra taky, každej jinak. U mě to dělaj otevřený laufy a válce za sebou.

Takhle je aspoň vidět, že na tom jezdíš.

Vyhřátá kolena

16.4.2012 v 21:10 | Nahoru | #23
Ahoj,
stěma kolenama jsem to vyřešil. Mám jakousi sračku s kyselinou fosforečnou , no a celý paroží ve stříbře. Při návratu z vyjížďky ve večerních hodinách, svody svítily jak v Las Vegas. Ráno byly domodra. Zato brácha, dělal stejný postup na GSu - no a má je jak já když jsem to začal řešit. no sou na stejným dvoře, asi nákaza? To je prdel! Toš nic, Tě pic
Laco

Vyhřátá kolena

16.4.2012 v 21:45 | Nahoru | #24
Nějak bych to neřešil... Jako pako jsem na svojí Duc duc přešel z čištění svodů na leštění a veškerá snaha po pár dnech byla k prdu,páč přední svod mám modrej a zadní spíš do hněda . Pokud jsou jednoplášťové svody,neubráníš se tomu... nerezové se ale dají vyleštit pomocí leštící pasty a filcového kotouče. Je to ale poměrně pakárna

(reakce na) Vyhřátá kolena

23.8.2012 v 22:54 | Nahoru | #25
Vlac> trochu pomůže tankovat lepší benzín 100oktanovou Vervu a pořadně motorce naložit to pak trubky nemodrají, protože jsou rozpálené do běla
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáček BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... StB 19 18.8.2023 v 21:53 StB
Otáčky nad volnoběh BMW R 1200 R, BMW R 1200 S PlusOne 20 15.7.2023 v 16:45 MedWed
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... PanCajicek 26 15.7.2023 v 10:16 400xr
Plech mezi lamely do spojky na BMW ... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... Rudolf 5 17.3.2023 v 17:59 Rudolf
BMW R1200S - voda v oleji [1, 2, 3, 4] BMW R 1200 S PlusOne 104 2.6.2022 v 05:15 Ivos


TOPlist