paolo_novy vloženo: wemoto.cz hamlet2 Přidat reklamu

Téma: Kolísání otáček
Zdravím Vás, moje BMW R1200RT začalo zlobit. Na jemné šolichání občas vynechává, pokut tomu přidám v kopci, tak jakoby docházel benzín, někdy jen zaškube, ale někdy až zastavím se chcípnutým motorem. Hned ale nastartuji a jedu dál. Volnoběh kolísá kolem 1200-1000ot a někdy chcípne. Po zaklapnutí si trochu zaprdí do výfuku.
Čerpadlo vyměněno při svolávačce před 20000km, vzduch filtr, svíčky a seřízení před 10000km.
Dík za názory. S.

Kolísání otáček

9.6.2017 v 22:05 | Nahoru | #1
Stav filtru? Svíček?
Kolikrát jsi tankoval a kde co to začalo zlobit?
Co bylo seřízeno?

Kolísání otáček

9.6.2017 v 22:25 | Nahoru | #2
Moto mam čerstvě. Dle seznamu bylo před 10000km děláno: filtry svíčky, vetily, vzduch.klapky, oleje. Tankoval jsem u Benziny 100oktn.
Bylo mi naznačeno, že mohla být vytažená baterka a pak je nutno znovu kalibrovat klapky sání vzduchu.

Kolísání otáček

10.6.2017 v 00:14 | Nahoru | #3
Vyser se na 100okt a skalibruj klapky.Jesttli si to dobře pamatuju tak se zapnutym klíčkem 3krát plnej a pomalu pouštět

Kolísání otáček

10.6.2017 v 23:01 | Nahoru | #4
Odpoj baterku na pul hodiny,zapoj ji,zapni klíček a dej několikrát plný plyn,tím by se měly zapolohovat klapky...tak mi to bylo vysvětleno od servisáka,uvidíš...
Zkus,ale nevím jestli to vyřeší tvuj problem....

Kolísání otáček

11.6.2017 v 00:34 | Nahoru | #5
Dik za rady, zejtra to odzkouším, ale nevím nevím. Jeden válec vynechává, tak prvně vyměním pro jistotu svíčky a pak na diagnostiku. Display nic nehlásí.

Naposledy editováno 11.06.2017 11:17:59

Kolísání otáček

13.6.2017 v 11:46 | Nahoru | #6
Nakonec jsem mrknul na regulátor tlaku paliva a našel tam to co je na fotkách.
Po důkladné očistě následovala návštěva na diagnostice. Po nastartování jsem čekal do 15-ti sekund zhasnutí motoru, ale nic. Motor šlapal jak hodinky. Diagnostika vypsala pár přechodných závad, z nichž jedna se týkala vstřikování a to čerpadla. Vše odmazáno, nastaveno a přezkoušeno. Zatím to vypadá dobře a doufám, že to tak i zůstane.
Ta voda a následná oxidace (až rozpadnutí regulátoru) je prý velmi častá závada.
Děkuji všem kteří se snažili svou radou pomoci.

Kolísání otáček

16.6.2017 v 22:09 | Nahoru | #7
No a ještě dopíšu rozuzlení. Tohle všechno byla jen poslední výstraha před popravou. Jeden den po servisu motorka řekla "dost" a z ničeho nic zastavila - nštěstí jen 50. m od baráku. Protože po otočení klíčku se čerpadlo neozvalo a po přivedení 12-ti V na čerpadlo krásně vrnělo, bylo jasno. Následovala výměna elektroniky palivového čerpadla a už zase fungujem
Dobré pojednání o tomto problému strojů BMW a jak jim předcházet, nebo na co se nachystat je ZDE.


Naposledy editováno 17.06.2017 08:26:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ovládání blinkrů velkého GS/normáln... BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS Animals21 23 Včera v 09:59 honzaZ
nove Mitas E07 170/60/17 pro velka ... [1 ... 4, 5] BMW R 1200 GS, KTM 1190 Adventure Eso_Rimmer 129 8.12.2017 v 10:40 kustova.michaela
Gruzie, Arménie 2018. (Okolo červen... BMW R 1200 GS Adventure Sasik4 15 6.12.2017 v 20:40 pedross
Český manual BMW R 1200 ST stčko 9 4.12.2017 v 18:13 stčko
Bmw navigátor BMW R 1200 GS MirisN 7 29.11.2017 v 20:55 MirisN

TOPlist