globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VTR 1000 F vs TL 1000 S
 
21.4.2007 v 07:27
Tak a ted mam dilema, byl jsem rozhodnutej pro TL, ale nasel jsem par krasnych VTRek. Jezdim celkem na pohodu, žádnou pilu, a celkem často i ve dvou.

Co byste vybrali vy? Plus pro VTR bude asi pohodlí
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 F vs TL 1000 S

3.11.2007 v 17:33 | Nahoru | #151
all: tak TL je doma!..božííííí.. ten motor mě fakt baví...táhne to opravdu pěkně ale ještě nad 7 tis sem se neodvážil...přece jenom je vzadu mrtvá guma a bylo dost posmrkáno na cestě..:))sem fakt rád že jsem nešel do SV 650..to by mě asi nebavilo už po cestě domů.. jinak jak sem se obával ruzných divných vlastností , tak zatim se motorka tváří jak pohodvej stroj..je pravda že jsem nejel žádnej brus..jen co první věc na kterou si budu muset zvyknout je dlouhá jednička....zkrátka a jasně...sem absolutně štastnej... po 6 letech 4válců 600.. je todle opravdu super změna.

(reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

3.11.2007 v 19:08 | Nahoru | #152
Katana>Můžu potvrdit,před měsícem mi kleklo (na kliku),ale pustil jsem se do implantace motoru z SV 1000 ,byla to dost velká mrdačka , ale dnes ve 12,00 se to podařilo a motor zaburácel...............................

(reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

3.11.2007 v 19:26 | Nahoru | #153
wokill>gratulace!A myslím, že SVéčko 650tka by Tě tak rychle nepřestala bavit! Podle mě je to hodně povedený dvouvál ;)

VTR 1000 F vs TL 1000 S

3.11.2007 v 21:47 | Nahoru | #154
když to nebudete točit do plnejch (jako že to u TL táhne hezky oproti třeba VTR) tak Vám to na tý klice klekat nebude :cool: ...jako dvouvál to v plnejch dostává asi solidní sadu :rolleyes:

VTR 1000 F vs TL 1000 S

3.11.2007 v 23:33 | Nahoru | #155
S tím klekáním na klice jste mě trochu vystrašili. Myslíte že je to u všech motorů TL? Mam Cagivu s motorem TL a nevím jestli se mám obávat. Jaká je příčina této závady? Mám najeto přes 50 tis.

VTR 1000 F vs TL 1000 S

5.11.2007 v 11:18 | Nahoru | #156
changes: psal jsem to uz do toho druheho threadu.... klika je slabina..... vadi tomu praseni .... hlavne dlouha wheelie...tele pak blbe maze..... zvysovani vykonu a tak nejak vubec hrube zachazeni s motorem.... ale umiraj az po dlouhe dobe "tezke prace" ...vetsinou mezi 70-100tis ... kdyz se neprasi a stara se o moto tak ty motory natocej pres 100.....

1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 F vs TL 1000 S

28.11.2007 v 20:36 | Nahoru | #157
AAAAA!!!!To me tak sere,zejtra si chci splnit sen....koupit kýžené TeLeSo a ted tu koukam ze klekaj motory :puke: doprdelepraceeeee,jak mam kurna vedet co s tim majitel prede mnou delal aaaa.....(za vulgaritu se omlouvam) Ja ho ale chci....meee :marod:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

29.11.2007 v 00:40 | Nahoru | #158
Jirka 22> chces uklidnit? ja bych si TeLe i pres tohle vsechno koupil... je to kus motorky

1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 F vs TL 1000 S

29.11.2007 v 06:56 | Nahoru | #159
jirka: no akorat voni budou "klekat" motory vsech moto z tyhle doby s podobnejma kilometrama..... musis si uvedomit ze uz jde preci jen o deset let starou moto s realnejma cca 70ti tisicema najetejch km....... a i na tu dobu to byl dost naslaplej V2, dodneska se u V2 neobjevuji nejak vyrazne vyssi vykony .... (s vyjimkou 1098)

takze to ze motor nebude zcela OK hrozi temer u kazde 10let stare moto.....

(reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

29.11.2007 v 22:12 | Nahoru | #160
Peacemaker>Zdar...koupe je ve fazi ukecavani,zejtra se ukaze jestli moje ukecavaci schopnosti maji dostatecnou uroven :D Ze je to kus masiny je znama vec :cool: jinak bychom tu tezko lepili pismenka :thmubup:

(reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

29.11.2007 v 22:30 | Nahoru | #161
assassin No,to je asi udel vsech sportek.Nekdo tu psal,ze se to da ocekavat nekde mezi 70-100tis. kilometry,vzal jsem to jako hotovou vec,takze ve me dost hrklo.Do motorů jako takovych moc nevidim,takze ani netusim jak takovy motor pred smrti vypozorovat?
Ten kousek o ktery mam zajem je 97´s 42tis km,vse vypada,ze je v origo stavu.At se jedna o lak,vizualni stav motoru,šasi,řízení atd. fakt!Zadny omlaceny dorazy řízení,kola v origo zlatej,zadny prasklinky,seriovy laufy,nezkorodovany svody.....prijde mi v poho....
Cetl jsem tu,ze nekomu spadly ventily do válce?to je ale preci veci udrzby,kdyby se pravidelne seřizovaly vůle dostatecne fundovaným človekem,tak by se to prece nemelo stat?....Ne!Jo a že klekne klikova hřídel...to jako jak,že praskne?? :puke: nebo,že vzniknou vůle na šalach a pak se to cely vymutuje? :marod:

VTR 1000 F vs TL 1000 S

30.11.2007 v 04:03 | Nahoru | #162
Lada.s proč jsi tam nezahrnul i SV 1000 S ??? Jinak já mám Tuono a oproti SV1000 které jsem chtěl velký rozdíl.Citím se lépe a vyhovuje mi více po všech směrech...!
http://www.bigstreetlife.websnadno.cz/
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist