globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VTR 1000 F vs TL 1000 S
 
21.4.2007 v 07:27
Tak a ted mam dilema, byl jsem rozhodnutej pro TL, ale nasel jsem par krasnych VTRek. Jezdim celkem na pohodu, žádnou pilu, a celkem často i ve dvou.

Co byste vybrali vy? Plus pro VTR bude asi pohodlí

1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 F vs TL 1000 S

29.11.2007 v 06:56 | Nahoru | #1
jirka: no akorat voni budou "klekat" motory vsech moto z tyhle doby s podobnejma kilometrama..... musis si uvedomit ze uz jde preci jen o deset let starou moto s realnejma cca 70ti tisicema najetejch km....... a i na tu dobu to byl dost naslaplej V2, dodneska se u V2 neobjevuji nejak vyrazne vyssi vykony .... (s vyjimkou 1098)

takze to ze motor nebude zcela OK hrozi temer u kazde 10let stare moto.....

(reakce na) VTR 1000 F vs TL 1000 S

29.11.2007 v 22:30 | Nahoru | #2
assassin No,to je asi udel vsech sportek.Nekdo tu psal,ze se to da ocekavat nekde mezi 70-100tis. kilometry,vzal jsem to jako hotovou vec,takze ve me dost hrklo.Do motorů jako takovych moc nevidim,takze ani netusim jak takovy motor pred smrti vypozorovat?
Ten kousek o ktery mam zajem je 97´s 42tis km,vse vypada,ze je v origo stavu.At se jedna o lak,vizualni stav motoru,šasi,řízení atd. fakt!Zadny omlaceny dorazy řízení,kola v origo zlatej,zadny prasklinky,seriovy laufy,nezkorodovany svody.....prijde mi v poho....
Cetl jsem tu,ze nekomu spadly ventily do válce?to je ale preci veci udrzby,kdyby se pravidelne seřizovaly vůle dostatecne fundovaným človekem,tak by se to prece nemelo stat?....Ne!Jo a že klekne klikova hřídel...to jako jak,že praskne?? :puke: nebo,že vzniknou vůle na šalach a pak se to cely vymutuje? :marod:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist