globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hayabusa - po zahřátí cuká
10.8.2011 v 11:54
Mám trošičku problém. U kamarádové hayabusy se objevil zádrhel. Jakmile se motor zahřeje a jede se pianko, tzn. že se jen udržuje rychlost, většinou po městě, začne si sokol tak nějak pokašlávat.Prostě to semtam cukne.Všechno sem prolezl ale nic mě nenapadá.
Není to nic s čím by se nedalo jezdit, jen by to nebylo špatné vyřešit.
Při zátahu jede naprosto normálně.
Včera po výměně oleje se to trošku zlepšilo, ale není to moc znatelná změna.

Díky za všechny rady

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa - po zahřátí cuká

10.8.2011 v 12:04 | Nahoru | #1
No tak olejem to sefe fakt cukat nebude...
PS: Cos tam dal za olej? Treba ji nechutna tak se cuka...

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa - po zahřátí cuká

10.8.2011 v 12:11 | Nahoru | #2
synchronizace? naky upravy? ja tohle na suzuki resim synchronizaci a ze trosku zahejbu volnobeznou smesi yoshboxem.. vetsinou to funguje lip... (taky pomaha kdyz se pouzije ta 5/6kova mapa - ATRE)

jo taky v nekterejch rezimech to muze vynechavat kdyz uz jsou svicky opalene.. zkontrolovat mezeru na svickach s tou doporucenou v servisnim manualu...

Naposledy editováno 10.08.2011 12:12:16

(reakce na) Hayabusa - po zahřátí cuká

10.8.2011 v 13:10 | Nahoru | #3
z-x-r> shell vsx, dáváme to do všech mašin

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa - po zahřátí cuká

10.8.2011 v 13:10 | Nahoru | #4
assassin> no ty svice jsou celkem realny, na to mrknem

(reakce na) Hayabusa - po zahřátí cuká

10.8.2011 v 13:55 | Nahoru | #5

Miky1300 píše: assassin> no ty svice jsou celkem realny, na to mrknem


taky mi to občas dělal Strom, přesně jak říkáš při zrychlení nebo brzdění motorem pohoda a když jsem chtěl pohodičku na vyšší kvalt, tak se drobátko škubal, ale chcípnul jsem znova natočil a dobrý, stalo se mi to zatím jen 2x a asi cca po ujetí 300km, dřív ne. Bylo mi doporučeno mrknout na svíčky..očistit a zkouknout mezeru. Zatím jsem se na to vykašlal, páč už asi 4tis. km nic.

Hayabusa - po zahřátí cuká

10.8.2011 v 15:17 | Nahoru | #6
Mě to Yamaha(YZ 426F) dělá taky.. když zrovínka potřebuju kousek popojet po silnici a jedu jen tak jakože ,,lážo plážo´´ (držim plyn ve stejné poloze) tak taky občas jakoby vynechá ..holt musíš jezdit na plnej ..jinak moto sem měl po GO a dělá to od začátku

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa - po zahřátí cuká

10.8.2011 v 15:48 | Nahoru | #7
To může dělat, když máš třeba otevřený laufy a dáš filtr a necháš origo mapu ...
Řekněme kolem 3500 - 4000 ot?

Naposledy editováno 10.08.2011 15:48:53

(reakce na) Hayabusa - po zahřátí cuká

10.8.2011 v 16:09 | Nahoru | #8
Durex> no ty otáčky by zhruba tak seděly. ale dřív to nedělalo a kn + tenax tam byly i dřív

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa - po zahřátí cuká

10.8.2011 v 16:15 | Nahoru | #9
jsou to zhruba otacky kdy jednotka prechazi z jednoho rezimu do druheho.. v tom prvnim dava palivo podle cidla podtlaku v sani.. pri tech malejch otackach a bez akcelerace jedes na malo otevrenou klapku a a i malej pohyb klapky se projevi meritelnou zmenou tlaku... v akceleracnim rezimu a vyssich otackach kde je klapka otevrena hodne uz se podtlak v podtate nezmeni.. jestli mas 3/4 plynu nebo plnej.. takze tam uz to jede podle pevne danejch map...

s tim ladakem/filtrem si to v tom prvnim rezimu jakz takz poradi - asi jako karbec.. protoze to reaguje na podtlak-realne proudeni v tom sani, ale v tom prechodu mezi rezimama to proste nejak nepasuje...

je na to x kroku pro zlepseni, pecliva synchronizace, nastaveni senzoru klapky, TRE a pak uz jen doladeni paliva na jednotce.. docela dost se to zlepsi i jen nastavenim primo jednotky pomoci yosh boxu/klonu(teka treba) nebo nakou piggy back jednotkou ala powercommander...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa - po zahřátí cuká

11.8.2011 v 13:54 | Nahoru | #10
assassin> to znamená že se tam muselo prostě něco rozhodit.Takže nastavím čidlo škrtící klapky ještě jednou a pořádně, zkusím přihnout i kontakty u svíček, a když to nepomůže, přikupí se ATRE nebo posléze PwC

Hayabusa - po zahřátí cuká

12.9.2011 v 10:16 | Nahoru | #11
mne to iste robila K3 ked som mal KN filter a otvorene laufy.so seriovkami to nerobilo.vložil som DB killer a nerobilo to ani na tých otvorených potom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa - po zahřátí cuká

12.9.2011 v 11:47 | Nahoru | #12

Miky1300 píše: assassin> to znamená že se tam muselo prostě něco rozhodit.Takže nastavím čidlo škrtící klapky ještě jednou a pořádně, zkusím přihnout i kontakty u svíček, a když to nepomůže, přikupí se ATRE nebo posléze PwC



Nebo můžeš použít tohle vychází to nejlevněji z přídavných jednotek a je to kvalitní.

(reakce na) Hayabusa - po zahřátí cuká

12.9.2011 v 21:55 | Nahoru | #13
Murkin> to vypadá hodně zajímavě zjistím si o tom víc a je dost možné, že by to mohlo být jako velice reálná levnější varianta
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist