globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jsem 2 metrový a nevím jaké vhodné moto:/
5.8.2011 v 09:40
Ahoj Lidi,

právě dodělávám řidičák na An a začínám se shánět po nějaké pěkné motorce.

Požadavky:

1. Moto tak cca do 80 tisíc.(nejlépe tak do 7 let stáří)
2. Měřím dva metra, vážím 95kg a tak potřebuju sehnat adekvátní motorku abych nevypadal jak vosa na bonbonu.
3. Typ motorky asi jsem zatím uvažoval jen o enduru(cesťáku), protože jsou velký,ale nevím..(Transalp(pouze5 kvalt, takže asi né.., uvažoval jsem o V-strom 650, ale nevím jak je velká..prý moc né.., Varadero je velký ale těžký na začátek..zbytečně těžký.. A GS snad možná raši ani nedoporučujte..o tom jsem si tu už přečetl dost a přijde mi to zbytečně drahá motorka na to jak vypadá a co vše se o ní píše..a navíc se mi ani moc nelíbí:)
4. Asi určitě budu dost často vozit baťůžek, tak potřebuji pohodlí i v zadu.
5. Prosím nedoporučujte mi litra.. litra zatím nechci..

6. Budu hrozně moc rád, když se podělíte o své názory..

Dík moc

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem 2 metrový a nevím jaké vhodné moto:/

5.8.2011 v 13:16 | Nahoru | #1
FishX3> jsem zastáncem názoru, že je to v hlavě ne motorce. Já měl ZRX (sice 1100) jako první motorku (předtím asi před 13 letu jen Jawu 350). To že má motorka takový výkon přece neznamená, že jej musím hned využívat. Mě spíš připadalo, že díky velkému objemu nebyl problém jezdit na začátku v nízkých otáčkách, kde to motorka zvládala (dalo se jezdit klidně 2500ot/m) a teprve až 3 sezonu začít využívat ten výkon. Taky váha si myslím není tak velký problém vzhledem k nízkému těžišti/sedlu a širokým řídítkům, takže mě se manipulovalo dobře. Neznám nové "endura", ale párkárt jsem jel na kamošově Supertenere a to mě moc uživatelsky přívětivá motorka nepřišla. Je to taky o tom, jak je na tom s prachama a jestli počítá s tím, že si ji nějakou dobu nechá a nebo se na ni naučí a za rok nebo dva půjde z domu.
Ale to je už trošku OT, za což se omlouvám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem 2 metrový a nevím jaké vhodné moto:/

5.8.2011 v 13:42 | Nahoru | #2

mmks píše: FishX3> jsem zastáncem názoru, že je to v hlavě ne motorce. Já měl ZRX (sice 1100) jako první motorku (předtím asi před 13 letu jen Jawu 350). To že má motorka takový výkon přece neznamená, že jej musím hned využívat. Mě spíš připadalo, že díky velkému objemu nebyl problém jezdit na začátku v nízkých otáčkách, kde to motorka zvládala (dalo se jezdit klidně 2500ot/m)...


Píšeš správně, že to o hlavě. Tak právě proto by se mělo u výběru víc přemýšlet. I motory jsou konstruovaný podle nějakých pravidel a ZRX 1100 není zrovna vhodný na jízdu při 2500 ot. To, že to bez problémů ZRX zvládne, ještě neznamená, že mu "to dělá" dobře.
Podle mýho názoru se má motor (a nejen u ZRX) využívat někde na hranici 2. a 3. třetiny max otáček. Pokud toho nejsi schopen využít, tak si kup moto s menším obsahem neho čopra.
Potřeba mít litra a nadlitra většinou nevyplývá z toho, že bychom ten výkon kdy potřebovali, ale spíš pro "ten pocit" a leckdy jen pro uspokojení našeho ega.

(reakce na) Jsem 2 metrový a nevím jaké vhodné moto:/

Skvělá odpověď, děkuji! 5.8.2011 v 18:16 | Nahoru | #3

mmks píše: FishX3> jsem zastáncem názoru, že je to v hlavě ne motorce. Já měl ZRX (sice 1100) jako první motorku (předtím asi před 13 letu jen Jawu 350). To že má motorka takový výkon přece neznamená, že jej musím hned využívat. Mě spíš připadalo, že díky velkému objemu nebyl problém jezdit na začátku v nízkých otáčkách, kde to motorka zvládala (dalo se jezdit klidně 2500ot/m) a teprve až 3 sezonu začít využívat ten výkon. Taky váha si myslím není tak velký problém vzhledem k nízkému těžišti/sedlu a širokým řídítkům, takže mě se manipulovalo dobře. Neznám nové "endura", ale párkárt jsem jel na kamošově Supertenere a to mě moc uživatelsky přívětivá motorka nepřišla. Je to taky o tom, jak je na tom s prachama a jestli počítá s tím, že si ji nějakou dobu nechá a nebo se na ni naučí a za rok nebo dva půjde z domu.
Ale to je už trošku OT, za což se omlouvám.



To je přesně ten jednostranný pohled kterých tu jsou mraky, pánové, jestli jezdíte jak posraný na mašině ktrá má 130koní, jesli jste k s míchu, protože nezvládáte její váhu při manipulaci, nebo jetli si nabijete ústa protože díky její váze se s ní perete v zaáčce, je to na h.... každej z nás zažil nějakou tu krizovku, částečne se szde dá aplikovat pravidlo "Kdo nepadá, nezrychluje", prostě jak se blížíme svým hranicím, tyto hranice posouváme. Krizovky které by mne před 50tis km stály krk na lehké motce , dnes nepovažuji za krizové ani na mašině co má o 60kg víc - atázka je , co by se stalo, kdybych před těmi 50tis seděl právě na té mašině co váží o 60kg víc a je uplně jedno jaký má výkon, protože zezačátku bude i těch 80koní někde v mezích co nováček nevyužije. Jasně vybodnul bych se na rady typu jezdi na 250tce, kup si CB 500 atd. Podle mne to jsou jebky a pokud člověk není extremně mírné nátury bez vývoje, tak tyhle motorky budou za 2 měsíce o ničem. Nadruhou stranu pomalu každá 650-800ccm bude mít dostatek výkonu aby ti cca 1-2 roky vydržela a bude chvíli trvat, než ji budeš vodit na kraji jejich limitů jak podvozku, tak výkonu. "Slezl jsem z jawa a teď mám Fireblade a pohoda" jo, znam takový, akorát pak při přejezdu GG překážej mýmu mladýmu co si je tam vodí na 2T 125ccm a to je dle mého špatně.

Pokud nemám cit v prackách, koupil bych čtyřválec, s tim jezdiš jak s autem a je v poho - točíš málo - jede točíš víc a probudíš ďábla :) - ale i to je samo u každé motky jiné. Dvouval je přeci jen o trochu jiný a chce citlivější ruku, ale ani tam pokud nekoupíš litra, nebude problém. Konkrétně Vstrom má třeba hodně hodnej motor. Ale v menších kubaturách to nebude žádnej stres asi u ničeho.

teprv teď jsem si dočetl druhou pulku příspěvku od MMS tak sorry , některé věci mají můj souhlas nic ve zlým
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist