globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pár rad do začátku...
15.7.2011 v 22:41
tak jsem dnes vyměnil motorku i její zaměření-z bláta jsem šel na cestu...
mám GSXR 1000 K2 a je pár věcí s kterými bych chtěl poradit...
motorka jede krásně,jsem mile překvapený chováním motoru,taky brzdy i podvozek mi po přechodu z EXC 450 připadají parádní...

ale mouchy to samozřejmě má.
motor po zahřátí chrastí.dělá to na volnoběh,po zmáčknutí spojky část chrastění zmizí,ale chrastí dál...
prodávající mi tvrdil,že je to normální zvukový projev,kamarád co má cestu říkal,že si myslí,že je asi rozvoďák,ale s GSXR nemá zkušenost,neví jestli je to opravdu běžné,nebo ne.
tak prosím řekněte svůj názor,případně kolik stojí rozvod a co všechno se u toho musí měnit...

druhá věc je vůle v krku řízení-není moc velká,ale občas v něm lupne-hlavně při dobržděni na křižovatce a pod....
tady bych se chtěl zeptat,jesli u těchto motorek odcházejí ložiska-nebo horší varianta-jestli se ložiska vymačkávají do rámu...

předem díky za názory....

Naposledy editováno 15.07.2011 22:43:08

1 reakcí na tento příspěvek pár rad do začátku...

15.7.2011 v 22:49 | Nahoru | #1
Prvne bych chtel napsat, ze je to vybornej stroj. A pak ad 1 : GSXR, zvykni si. Tenhle mechanicky hluk dela spojkovy kos a motor jako takovy ( pokud to neni opravdu kovovy zvuk, to je spatne ). Muzes udelat rozvody, napinak, vodici listy ... me to tiche vydrzelo asi 150 km.
ad 2 : utahnout, kdyz to nezmizi, dat nova loziska. Cim dele to bude cvakat, tim driv se vymackaji i do ramu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár rad do začátku...

15.7.2011 v 23:01 | Nahoru | #2
meerecheck> ne,rozhodně to neklepe a za jízdy když už má motor cca 2500ot a výš,tak není slyšet nic,jen tiché bzučení.....

dělá to jen na volnoběh a při rozjíždění v nízkých otáčkách.

pár rad do začátku...

15.7.2011 v 23:06 | Nahoru | #3
Podle mě to taky budou ložiska. Dneska jsem zrovna dával nový a je to mnohem lepší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár rad do začátku...

15.7.2011 v 23:08 | Nahoru | #4
Dolph-cz> za to chrastění v nízkých otáčkách může s největší pravděpodobností napínák rozvoďáku, ale ne tím, že je vadný, ale proto, že to v suzuki trochu nezvládli Je tam hydraulicko-mechanicky, dokud motor nenatlakuje dost olej, tak méně napiná a řetěz chrastí.. Od roku 03 je klasicky mechanický, kdyby jsi někdy měl nutkání ho měnit, tak použij ten z 03ky..

Ložisko v krku bude spíše jen volné. Uložení v rám use vymčká spíše jen když dostane motorka ránu.

(reakce na) pár rad do začátku...

15.7.2011 v 23:14 | Nahoru | #5
c.j.> jo,už jsem tady na něco v tomhle smyslu narazil..,prý ty napínáky jsou slabina.
chtělo by to slyšet jiný stroj,nebo někoho,kdo si to poslechne...

1 reakcí na tento příspěvek pár rad do začátku...

15.7.2011 v 23:24 | Nahoru | #6
Až pojedu na beskydy, tak se ozvu.. Ale času málo

(reakce na) pár rad do začátku...

15.7.2011 v 23:35 | Nahoru | #7
c.j.> ok,a nebo já směrem na hlučín

1 reakcí na tento příspěvek pár rad do začátku...

16.7.2011 v 00:23 | Nahoru | #8
Mě sůza chrastí už 20 000km :) No hele asi tak,letos nový rozvody,motor stichnul na cca 200 km a teď je zase slyšet takovej ten hezkej rachot GSXR :) neřeš to.Tyhle motory jsou nezmarový.Rozvody ti musí vydržet x desítek tisíc kilometrů.Maximálně napínák vyměnit.A co se týče toho ložiska a chrastění od spojky.Tak krk bude určitě stačit jen dotáhnout(popřípadě ložisko stojí litr) a to chrastění dělá ložisko na spojkovým koši.Taky klasická suzuki.Tyhle věci neřeš.Dělej pravidelnej servis a motorka ti bude perfektně sloužit.

(reakce na) pár rad do začátku...

16.7.2011 v 07:47 | Nahoru | #9
Mě když se zdálo, že mi motor dělá divný zvuky, projel jsem videa na youtube, snad všechny k tomu typu co jsem našel. A protože každá chrastila mnohem hůř, než moje, dost mě to uklidnilo. Kdyžtak to zkus ;)

pár rad do začátku...

17.7.2011 v 19:33 | Nahoru | #10
ještě jedna blbá otázka...,víte někdo kolik je v nádrži přibližně benzínu když se rozsvítí rezerva?

1 reakcí na tento příspěvek pár rad do začátku...

17.7.2011 v 20:02 | Nahoru | #11
to jsem ještě nezkoušel.. Ale 50km vždy v pohodě najedu.

(reakce na) pár rad do začátku...

17.7.2011 v 21:51 | Nahoru | #12
c.j.> tak jsem to študoval v manuálu které jsou taky ke stažení-když se rozsvítí kontrolka,tak až po víčko natankuju 14,5litru,v manuálu píšou obsah nádrže 18litrů,takže rezerva bude asi 3,5 litrů...

každopádně papír snese všechno,takže budu počítat s tím,že těch 50 km..

pár rad do začátku...

17.7.2011 v 22:08 | Nahoru | #13
50km hodně mírné jízdy

1 reakcí na tento příspěvek pár rad do začátku...

22.7.2011 v 22:35 | Nahoru | #14
nevite nekdo proc mi porad sviti rezerva??? uz jsem vyndal i benzinovou pumpu a vycistil.to zhaslo, natankoval jsem a zaclo to znovu a to jsem prostrikal vsechny kontakty i u budiku a porad sviti svine, nebo alespon kolik je dojezd na celou nadrz???

(reakce na) pár rad do začátku...

23.7.2011 v 22:36 | Nahoru | #15
DeadSmoke> zřejmě bude problém někde v tom plováku..

co se týká toho kolik najedu:když natankuju po víčko,tak se mi rezerva rozsvítí po ujetí cca 170-200km,podle stylu jízdy.no pak by se na to mělo dát ujet ještě cca 50km klidnou jízdou.takže když budeš brát po víčko,tak by jsi těch 200km měl bez problému ujet.

každopádně být tebou,tak vozím pro jistotu pod sedlem dvoulitrovku s benzínem-gixero se tlačí hóódně chujovo

1 reakcí na tento příspěvek pár rad do začátku...

23.7.2011 v 23:48 | Nahoru | #16
dvoulitrovku pod sedlo
ja tam nedam ani pulitrovku

(reakce na) pár rad do začátku...

24.7.2011 v 15:50 | Nahoru | #17

Kovi píše: dvoulitrovku pod sedlo
ja tam nedam ani pulitrovku



ale my tady neřešíme tvojí motorku,tak nevím proč se směješ.
do K2 dáš pod sedlo klidně 2 dvoulitrovky....

1 reakcí na tento příspěvek pár rad do začátku...

24.7.2011 v 18:21 | Nahoru | #18
nevím dlouho jsem ji neviděl bez sedla
dneska jsem opravoval jednoho srada a tak tak se tam vlezou 2 pulitrove spreje
pokud tam dáš 4 litry tak to nemá chybu.

(reakce na) pár rad do začátku...

24.7.2011 v 21:29 | Nahoru | #19
Kovi> jo,čím novější motorka,tím je zadek tenší..,vypadá to sice hezky,ale když jsem poprvé koukal pod sedlo mojí K2,tak jsem byl fakt mile překvapen-klidně se tam vejde malá deka,nebo flaška s pitím,mikina a pod...

PS: a to tam neustále vozím i lékarničku a nějaké základní nářadí....

Naposledy editováno 24.07.2011 21:32:21
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35609 Včera v 16:56 oxygen
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist