Ahoj, před 14 dny jsem to řešil taky, dojedu na křižovatku, prásk a EFI a motor škubal do 3 tisíc:( Malá diagnostika v moto původně nic,tak jsem šel po svíčkách a projiskřoval je a když jedna neházela, bylo to jasný. Takže jsem sháněl a sehnal jsem cívku z Renault Megane Grandtour, jen se z ní musel odělat takovej mrdek na přišroubování do auta, jinak jsou opticky uplně stejný a maj hlavně stejný konektor.Jediná nuance je v tom, že originál cívkka má v hrdle na kabel takovej pinďourek, na kterej se nasazuje kabel k fajfce a svíčce a na Renaulťácky není, je tam jen kovové dno.Takže jsem přes pérko vymezil nepřesný dotek, dorazil kabel ke dnu a provratl hrdlo včetně nástavce na toho pinďourka a pojistil to závlačkou, jako bonus jsem ještě původní pogumovanou prachovku přetáhl "eska"páskou. Po nastartování a protočení motoru EFI zhaslo a bylo hotovo. Vše stálo jen 1200Kč A teď se ptám, řešil už jste někdo něco podobného s cívkou z Renaulta? A jak jste to vyřešili, mohlo by nám to všem pomoct.Především to ukotvení kabelu. Přeci jen originál cívka za 2200Kč je dost:( Ta z Rencka se na netu dá sehnat už od cca 1050Kč nová. Jinak tam je stejná cívka jako na Benelli cafe racer,ale to je tady ještě horší k sehnání, třeba v Anglii je maj za 1200Kč/ks ale doprava je cca 700Kč, přesto že už i to je levnější, není to nic moc. Když by byli nějaký další vychytávky s jinýma věcma, budu rád, já už řešil například voltmetr do palubky,warningy, nový regulátor od Vape a tady pozor, už nedávat r91, ale ten nový do 500w výkonu altíku atd. Klidně piště i do PM nebo můžem zkusit založit nový vlákno ohledně druhovýroby nebo nahrazování podbnýma kompatibilníma věcma.
edit:písmenka
Naposledy editováno 01.07.2013 15:37:11