globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zavada v elektrice
Zdravim. Mam problem s capem. Při posledni projiždce se rozblikalo EFI a motor začal škubat. Po spojeni serv. kabelu-zavada c.34. Ma to byt 2.civka, ale skoušel sem je prohazovat a pořad je to stejne. Muže nekdo poradit ? Diky.

Zavada v elektrice

10.7.2011 v 19:35 | Nahoru | #1
Ahoj,já měl něco podobného a bylo to vadné čidlo TPS. Možná by pomohlo ho proměřit. Samozdřejmě to tím být nemusí ale podle toho jak popisuješ jsem měl to samé.

1 reakcí na tento příspěvek Zavada v elektrice

Skvělá odpověď, děkuji! 12.7.2011 v 12:06 | Nahoru | #2
zkus zajet nekam na diagnostiku, ja tak byl v kladne, maji tam aprilii diagnostiku, stalo to 500, zjistili chybu a opravili a zaroven tu chybu pak vymazali. ta diagnostika s tim kabelem nemusi byt zase az tak presna a vsechny chyby ti nevypise.

(reakce na) Zavada v elektrice

13.7.2011 v 23:34 | Nahoru | #3
DAJ> To bude nejlepši.

Zavada v elektrice

1.7.2013 v 11:55 | Nahoru | #4
Ahoj, před 14 dny jsem to řešil taky, dojedu na křižovatku, prásk a EFI a motor škubal do 3 tisíc:( Malá diagnostika v moto původně nic,tak jsem šel po svíčkách a projiskřoval je a když jedna neházela, bylo to jasný. Takže jsem sháněl a sehnal jsem cívku z Renault Megane Grandtour, jen se z ní musel odělat takovej mrdek na přišroubování do auta, jinak jsou opticky uplně stejný a maj hlavně stejný konektor.Jediná nuance je v tom, že originál cívkka má v hrdle na kabel takovej pinďourek, na kterej se nasazuje kabel k fajfce a svíčce a na Renaulťácky není, je tam jen kovové dno.Takže jsem přes pérko vymezil nepřesný dotek, dorazil kabel ke dnu a provratl hrdlo včetně nástavce na toho pinďourka a pojistil to závlačkou, jako bonus jsem ještě původní pogumovanou prachovku přetáhl "eska"páskou. Po nastartování a protočení motoru EFI zhaslo a bylo hotovo. Vše stálo jen 1200Kč A teď se ptám, řešil už jste někdo něco podobného s cívkou z Renaulta? A jak jste to vyřešili, mohlo by nám to všem pomoct.Především to ukotvení kabelu. Přeci jen originál cívka za 2200Kč je dost:( Ta z Rencka se na netu dá sehnat už od cca 1050Kč nová. Jinak tam je stejná cívka jako na Benelli cafe racer,ale to je tady ještě horší k sehnání, třeba v Anglii je maj za 1200Kč/ks ale doprava je cca 700Kč, přesto že už i to je levnější, není to nic moc. Když by byli nějaký další vychytávky s jinýma věcma, budu rád, já už řešil například voltmetr do palubky,warningy, nový regulátor od Vape a tady pozor, už nedávat r91, ale ten nový do 500w výkonu altíku atd. Klidně piště i do PM nebo můžem zkusit založit nový vlákno ohledně druhovýroby nebo nahrazování podbnýma kompatibilníma věcma.

edit:písmenka

Naposledy editováno 01.07.2013 15:37:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord Libiq 8 20.3.2023 v 12:29 Libiq
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 54 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord Etv1000capo 23 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord Káreo 2 24.12.2021 v 12:30 Piwell


TOPlist