globalmoto_unor





Téma: Hydraulická spojka netěsní
Ahoj, stal jsem se čerstvým majitelem Aprilie RST 1000 Futura. Prodávající byl natolik férový, že mi řekl o neduhu, kterého bych si jen tak nevšimnul. Netěsní spojkový válec na straně u motoru. Pravděpodobně jde o manžetu. Na partsdepot jsem si tu mršku jednu malou našel a při pohledu na cenu se nestačil divit 700!! Ale o to mi teď zas tolik nejde. Jsem té povahy, že se snažím vše svépomocí spravit sám, ale narazil jsem. Nemůžu ten spojkový váleček najít a nevím jak se k němu dostat.
Budu vděčný za jakékoli nasměřování ke zdárnému cíli.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Hydraulická spojka netěsní

4.9.2016 v 20:13 | Nahoru | #1
Vypadá nějak takhle.



Hydraulická spojka netěsní

4.9.2016 v 20:16 | Nahoru | #2
Poznáš to raz dva, sundej levý boční plast a je tam na motoru přimontovaný váleček o průměru cca 5 cm, nelze to minout, vede k němu hadice od spojkové pumpy (páčky) a je tam taky odvzdušňovák, podobný jak na brzdovém třmenu...

(reakce na) Hydraulická spojka netěsní

4.9.2016 v 20:17 | Nahoru | #3
Dablicek200Mph> byls rychlejší a názornější

1 reakcí na tento příspěvek Hydraulická spojka netěsní

4.9.2016 v 21:09 | Nahoru | #4
Manžeta bude až ten druhotný problém. Váleček se dá zrepasovat za pár korun.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydraulická spojka netěsní

4.9.2016 v 21:13 | Nahoru | #5

TDM851 píše: Manžeta bude až ten druhotný problém. Váleček se dá zrepasovat za pár korun.



manžeta bude jediny problem.měnil jsem minuly rok a levnějši neseženeš.ale zas je od toho pak pokoj.hrozna palka za blbe těsněni.a přesně jak řikaji chlapy jdi po spojkove hadici a ona tě k tomu dovede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydraulická spojka netěsní

4.9.2016 v 22:18 | Nahoru | #6

Nick86 píše: manžeta bude jediny problem.měnil jsem minuly rok a levnějši neseženeš.ale zas je od toho pak pokoj.hrozna palka za blbe těsněni.a přesně jak řikaji chlapy jdi po spojkove hadici a ona tě k tomu dovede



mno sezenes ja to umim by woko za 500, Ale otazka jestli ta pumpa neni zrala spis na repasi, jestli neni vydreny to telo.

Hydraulická spojka netěsní

5.9.2016 v 11:46 | Nahoru | #7
Díky chlapci, přesně to jsem potřeboval vědět. Já vůl to hledal na pravé straně. To víte, vyrostl jsem na rejži...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydraulická spojka netěsní

5.9.2016 v 16:43 | Nahoru | #8
gugo> je to samozřejmě možne ale malopravděpodobne.

2 reakcí na tento příspěvek Hydraulická spojka netěsní

5.9.2016 v 18:21 | Nahoru | #9
Já ten spojkový válec opravil za 44 Kč a bez problémů...Bylo to ale u Tuona.

Hydraulická spojka netěsní

5.9.2016 v 20:42 | Nahoru | #10
A nedala by se ta manžeta sehnat v hydraulice ? Když jsem měnil na SVčku , tak jsem sehnal za pár korun .

(reakce na) Hydraulická spojka netěsní

5.9.2016 v 20:51 | Nahoru | #11

Nick86 píše: gugo> je to samozřejmě možne ale malopravděpodobne.



no je to spis hodne pravdepodobne.

1 reakcí na tento příspěvek Hydraulická spojka netěsní

11.9.2016 v 10:16 | Nahoru | #12
Zdar,

vydrené to nebude, toto je detská nemoc tohoto stroja, ktorú nikdy nevychytali.... výmena každých cca 30 tisic km je bohužial bežná.

Hydraulická spojka netěsní

27.9.2016 v 07:17 | Nahoru | #13
99% Gumové těsnění!! Mění se to na každém caponordovi který má už něco najeto..
Jak jsi už napsal, Partsdepot-700 kč.

Hydraulická spojka netěsní

2.10.2016 v 20:42 | Nahoru | #14
Jde to i jinak. Před odjezdem na delší cestu jsem to u Caponordu nouzově vyřešil kapalinou do netěsných servořízení. Nesmí jí být ale moc, zdála se stlačitelnější, ale možná jen nebyla dobře odvzdušněná. Odpustit trochu staré, dolít tuhle a pumpovat, až půjde ven. Potom dolívat novou DOT4 a pumpovat tak, aby v systému zůstalo trochu té těsnicí, množství bylo třeba měřit - odhadem. Po 3-4 letech žádný problém, max. po zimě bylo třeba spojku párkrát pomačkat.

(reakce na) Hydraulická spojka netěsní

23.10.2016 v 09:25 | Nahoru | #15
pospit> tak dej recept na opravu za 44Kč,zrovna to totiš řeším

(reakce na) Hydraulická spojka netěsní

31.10.2016 v 10:09 | Nahoru | #16

ludom píše: Zdar,

vydrené to nebude, toto je detská nemoc tohoto stroja, ktorú nikdy nevychytali.... výmena každých cca 30 tisic km je bohužial bežná.



To není dětská nemoc, ale lidská hloupost. Stačí pravidelný servis a měnit kapalinu maximálně po dvou letech. Při nájezdu cca 15000km a vyšším raději každý rok.
Na 98000km jsem měnil těsnící O-kroužek 1x....

(reakce na) Hydraulická spojka netěsní

24.4.2017 v 18:26 | Nahoru | #17
pospit> Ahoj, kde jsi prosím sehnal to gumové těsnění, manžetu.
Dík moc za odpověď, budu rád, když mi písneš do mailu: ondrejtomes@seznam.cz

1 reakcí na tento příspěvek Hydraulická spojka netěsní

25.4.2017 v 07:34 | Nahoru | #18
Zdar,poradí mi někdo,kde koupím kovovou rychlospojku na benzín.hadice? děkuji

Hydraulická spojka netěsní

26.4.2017 v 17:39 | Nahoru | #19
poradí mi někdo, kde tedy koupit tu manžetu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydraulická spojka netěsní

2.5.2017 v 10:24 | Nahoru | #20

(reakce na) Hydraulická spojka netěsní

4.5.2017 v 09:23 | Nahoru | #21
jaroš> děkuju za odpověď,su tady novej

1 reakcí na tento příspěvek Hydraulická spojka netěsní

5.5.2017 v 15:19 | Nahoru | #22
Ahoj, pořád nevím, kde koupit tu novou manžetu do spojkového válečku.

Hydraulická spojka netěsní

5.5.2017 v 17:23 | Nahoru | #23
Smir se s tim ze budes muset v Aspiritu.
A urcite kup i guferko do valecku jinak je to zbytecna investice.A doporucuju vyhladit valecek scotchbritem nebo jak se ta potvora jmenuje

(reakce na) Hydraulická spojka netěsní

5.5.2017 v 17:25 | Nahoru | #24

OndraRST1000 píše: Ahoj, pořád nevím, kde koupit tu novou manžetu do spojkového válečku.



Tak kdyz me to prineses jsem schopnej ti ji udelat.

Hydraulická spojka netěsní

5.5.2017 v 17:33 | Nahoru | #25
Gugo tak to se hlasim do fronty estli to dokazes

Hydraulická spojka netěsní

5.5.2017 v 18:14 | Nahoru | #26
Bud je tam o krouzek kterej se normalne koupi nebo je tam nejaka manzeta nebo vysek. Neni problem upravit starej pistek tak aby se tam dostal jinej o krouzek atd.
Zalezi natom co stim je. Obcas bejva vydreny to telo valce takze si sisoidni, ale i to se da resit. jde o to jestli se to vyplati. Pokud se repas sada prodava za litr, tak ne.
Pokud se neprodava a muzes koupit leda novej valec za 7, tak se to rozhodne vyplati. Baj voko tyhle veci vychazej u me okolo 1000-1500 Kc.

1 reakcí na tento příspěvek Hydraulická spojka netěsní

5.5.2017 v 20:59 | Nahoru | #27
Manzeta Gugo.
Ty krouzky asi funguji ale zivotnost tam asi nebude.
Ja vymenil manzetu a za mesic v prrrde...i.
Po vymene gufera se to srovnalo a cajk.
Reseny je to asi blbe ale po nejakejch 40 k to prekousnu tech 600kc Gufero 15 kc.
Ale pokud se najde lepsi reseni budu rad.
Edit: to guferko drzi valecek v rovine a tim padem tesnost manzety.

Naposledy editováno 05.05.2017 21:03:31

(reakce na) Hydraulická spojka netěsní

6.5.2017 v 00:24 | Nahoru | #28

findejs1310 píše: Manzeta Gugo.
Ty krouzky asi funguji ale zivotnost tam asi nebude.
Ja vymenil manzetu a za mesic v prrrde...i.
Po vymene gufera se to srovnalo a cajk.
Reseny je to asi blbe ale po nejakejch 40 k to prekousnu tech 600kc Gufero 15 kc.
Ale pokud se najde lepsi reseni budu rad.
Edit: to guferko drzi valecek v rovine a tim padem tesnost manzety.



to je vcelku jedno jestli je to manzeta nebo O krouzek. Treba KTM dava defaultne na LC4 okrouzek kterej ma asi 1 mm, naprosta chujovina. Pri najezdu 33 tkm se napred vydre guma a pak se zacne pistkem vydirat telo. Staci i ex post v pistku rozsirit drazku na 2,4 mm o krouzek a zase to vesele jede dal.
Nevim presne jak je resenej ten valec co o kterym se tu mluvi. Manzeta + gufero.

1 reakcí na tento příspěvek Hydraulická spojka netěsní

6.5.2017 v 10:54 | Nahoru | #29
Zdar Gugo
Manzeta je jasna.....umistena na pistku.
Gufero je z boku na pistku v takovem zahloubeni a zapada do nej vypinaci kulatinka ktera trci z motoru.Takze se domnivam ze gufero je pouze voditkem pro kulatinku.
Pokud je gufero vymackane po tech cca 40k tak ten pistek ma trosku vuli a zacne to protikat protoze pistek nedrzi v ose i kdyz je manzeta dobra.
Spoustu lidi resi jen tesneni a o guferu nema ani paru.
O tom frezovani jsem uz taky slysel.Prej i nekdo pridal jednu drazku na dalsi krouzek.
Zivotnost je proste plus minus 40-60 k. Ale hooodne zalezi na tom jak se clovek stara a vymenuje kapalinu.
Ted jsem to menil na jednom Tuonu r.02.To co z toho vyteklo vypadalo spis jako vyjetej olej nez kapalina .Takze mam tady valecek na repas a dumam co s tim.
Odpo jdu do garaze tak to vyfotim.
Edit: celej novej valecek na tyhle Rotaxy stoji v Aspiritu cca 2500-2700kc podle rocniho obdobi.

Naposledy editováno 06.05.2017 11:00:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hydraulická spojka netěsní

6.5.2017 v 19:52 | Nahoru | #30
findejs1310> ja jsem letos uz delal dve spojkovy pupy ve kterych byl misto brzdovky olej. Nejlepsi je pak ta membrana co je nahore v nadobce, z ty se stane zvejkacka.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s elektrikou budíky vs čerp... Aprilia SL 1000 Falco hondacbrko 11 13.3.2024 v 14:56 Gahan37
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Motodíly Aprilia RST 1000 Futura Jarek100 5 24.8.2023 v 19:32 Jarek100
Ložisko zadního kola Aprilia RST 1000 Futura Kubánec85 5 3.6.2023 v 17:36 taxisprint
motor točí ale nenastartuje Aprilia RST 1000 Futura cxmtd 12 25.5.2023 v 23:59 Julip2

TOPlist