globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pomoc s výběrem 1. silné motorky
 
24.6.2011 v 20:21
Zdravím všechny motorkáře,
mám na Vás zkušené prosbu o rady jakou motorku si vybrat. Hledal jsem, četl jsem a nejspíš by to měla být nějaká naked Fazer? Hornet? Bandit?.. Největší požadavky jsou, aby byla v ucházejícím stavu, cenově kolem 35tis kč, aspoň trochu jela (mám cca 190cm a 110kg. SLeduji bazar a semtam se nějaký kus ukáže, jen bych rád věděl na co se koukat, popř při koupi co hlavne zkontrolovat atd. Každý jednou začínal na silných tak doufám, že nebudete můj dotaz brát hloupě.
Všem vám předem děkuji

PS: Jestli někdo prodává motorku, kteoru bych teoreticky mohl chtít, klidně mi můžete podat info. Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 09:14 | Nahoru | #31
Boha marja to jsou názory,já prodával svý FZS 600 r.v. 2001 za 45000,jenže jsme při prodeji objevili přisávající zpuchřelý sací hrdla,takže ve finále byla za 40000,bo nový stály bůra A žádná vydechlá vrána to teda rozhodně nebyla,jediná investice do toho byla nová zadní guma,řetězovka měla najeto v tý době asi 3.5 tis. km.Takže nevím,proč by za ty prachy nemohl sehnat nějaký slušný (stočený ) šestikilo kolem r.v. 99.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 11:25 | Nahoru | #32
Krovak> názory, ale ovlivněný zkušenostma
To o čem mluvíš, je přesně ono, rok 01, zpuchřelý sací hrdla, a to je jen, to co jste objevili.....

nový gumy za bůra,... atd a seš na padesáti a to je o čtvrtinu větší cena než původní. To je přesně o čem tu píšu.

Protože upřímně sehnat 12 let starou motorku jde, za 35 latí to taky jde snadno, ale aby byla aspoň 2 sezony bez investic (nepočítám standardní přípravu na sezonu jako olej atd) tomu nevěřim

Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 11:28 | Nahoru | #33
Podívej se také na XJ 600. Za částku kolem 35tis. je jich na inzerátech poměrně hodně.

Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 13:29 | Nahoru | #34
za 35 koupíš tak nějakou starou vránu a může se taky stát že do ní budeš muset nasypat ještě víc

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 14:20 | Nahoru | #35
Je to jako s autama, také seženeš dobrý kus za pěkné peníze, jen musíš počkat. Komentáře některých jednotlivců vůbec nechápu, ale vím, že jsou takoví lidi na všech fórech. Sypat prachy můžeš aj do novější motorky, nebo dokonce nové. Jsem rád, že se tu rozjela tato diskuze a hodně lidí sem napsalo své zkušenosti. Zatím moc děkuji :)

Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 14:23 | Nahoru | #36
moc to dramatizujete za 35k se da sehnat funkcni stroj pak uz jen zalezi na co ho clovek chce jestli na jezdeni tak np ale na machrovani po benzinkach pred babama to neni no

pro midnite jestli nejses uplne levej clovek a budes si to servisovat sam neni se ceho bat jen to neuspechej a dobre vyber , pokud to budes davat do sevisu tak na celou moto akci radsi zapomen servisy sou zlo ( moje posledni zkusenost sel sem se zeptat za kolik dodaj ventily bylo mi receno 1700kus tak sem sel do yamahy a koupil za 400kc kus ) zhruba timhle stylem se tvorej povidacky o silene vysokejch cenach nahradnich dilu

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 16:54 | Nahoru | #37
Dá se koupit i hornet za 30 000 a k tomu ročník 07 viz. zde www.motoinzerce.cz/motorky/honda/530956-cb-600-f-hornet.html

Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 17:05 | Nahoru | #38
Silnější mašina do 35 000 se mi líbí. Tomu říkám výzva! Za ty peníze koupit dobře je fakt umění.

Než na retězovku a kilometry koukej se spíše na celková stav mašiny - dobrý servis je totiž důležitější než najeté km. Viděl jsem stroje, kde ojnice vylétla z bloku po 40 000km i takové co po 80 000 šlapou jak hodinky. Koukni se na brzdovku (tmavá = málo měněná) na chod motoru (netočit naprázdno a za studena), záběr spojky, snadnost řazení. Upřednostnil bych mírně poškrábané origo kapoty před neorigo celolakem. Koukni jestli netečou vidle (propružit), jestli nejsou sjeté kotouče. Sportovní stroje bývají obecně více zatěžované. Hodně napoví majitel i to, kde motorku má. Starší pán co tomu rozumí (zeptej se np. na synchronizaci karburatorů) a má vybavenou dílnu je výhodou.

A značka? Obecně vzato je Honda taková Toyota mezi motorkami...

Pak je tady ještě faktor náhody (dobrej stroj / špatnej stroj) a ten je v této cenové kategorii taky důležitý.

Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 17:05 | Nahoru | #39
Skočilo to 2x.

Jinak já na své motorce měním díly když jsou jen trochu "chycený" (gufera vidlic, ložisko krku, mizerné levné destičky, brzdovku, filtr za KN, 50% pneu s DOT 0707). Ale je fakt, že před prodejem bych se na to vy.ral a prodal to o to levněji (špičkový stav moc lidí neocení).

Naposledy editováno 25.06.2011 18:11:59

2 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 17:30 | Nahoru | #40
Vždycky mě rozveselí inzerát prodám auto/motorku-po výměně všech náplní,čepy,ramena a já nevim co ještě.
Nikdy jsem neviděl člověka,kterej chce jiný auto/motorku,nebo prostě je ve špatný fin. situaci,potřebuje to prodat, a nacpe do toho před prodejem tisíce
Midnite:já koupil Horneta v zimě-cena 55000,- kč.Řekl bych libovka-r.v.2002,serviska,origo lak,nic neteklo,nehučelo,nechrastilo.(fotky v profilu)
Stejně jsem obětoval cca 7tis kč. a vyměnil spotřebák.Pointa-já bych si radši koupil levnější mašinu,a povyměňoval si to sám,a máš jistotu že tam máš nový věci,že je to seštelovaný atd.Jasně-řetězovku poznáš,desky nový taky,ale prostě bych klidně vzal levnější a vyhrál si s ní.
Když jí miluješ,není co řešit.

(reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 17:36 | Nahoru | #41

morepower píše: Krovak> názory, ale ovlivněný zkušenostma
To o čem mluvíš, je přesně ono, rok 01, zpuchřelý sací hrdla, a to je jen, to co jste objevili.....

nový gumy za bůra,... atd a seš na padesáti a to je o čtvrtinu větší cena než původní. To je přesně o čem tu píšu.

Protože upřímně sehnat 12 let starou motorku jde, za 35 latí to taky jde snadno, ale aby byla aspoň 2 sezony bez investic (nepočítám standardní přípravu na sezonu jako olej atd) tomu nevěřim


Tak tomu věř.Co bychom tam prosímtě měli ještě objevovat?Navíc ty hrdla byly zpuchřelý už když jsem to koupil,akorát jsem je nějak neřešil,páč jela normálně.Tu motorku jsem měl 5 let a vím,v jakém byla stavu.Nebo myslíš že dnem prodeje se rozskočí motor,rozpadne řetězovka a bouchne přední guma (co měla 85%)?

(reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 17:43 | Nahoru | #42

Honcke píše: Vždycky mě rozveselí inzerát prodám auto/motorku-po výměně všech náplní,čepy,ramena a já nevim co ještě.
Nikdy jsem neviděl člověka,kterej chce jiný auto/motorku,nebo prostě je ve špatný fin. situaci,potřebuje to prodat, a nacpe do toho před prodejem tisíce
Midnite:já koupil Horneta v zimě-cena 55000,- kč.Řekl bych libovka-r.v.2002,serviska,origo lak,nic neteklo,nehučelo,nechrastilo.(fotky v profilu)
Stejně jsem obětoval cca 7tis kč. a vyměnil spotřebák.Pointa-já bych si radši koupil levnější mašinu,a povyměňoval si to sám,a máš jistotu že tam máš nový věci,že je to seštelovaný atd.Jasně-řetězovku poznáš,desky nový taky,ale prostě bych klidně vzal levnější a vyhrál si s ní.
Když jí miluješ,není co řešit.


Víš co je vtipný?Vždycky jsem říkal to samý.Jenže ve finále jsem nebyl rozhodlej,jestli šestku prodám a koupím litra,takže jsem ten servis udělal.Pak se naskytla slušná koupě a šestka šla z domu v tomhle stavu: půl roku starej celolak,nově nastříkanej přední ráfek (při koupi byl otřískanej od bůhvíčeho),rok starý kluzáky ve vidlích+ olej,po seřízení karbců,přední guma skoro nová,zadní ende,rok stará řetězovka s 3.5tis km,desky najeto zhruba 5tis.km.
Takže všechno je možný

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 18:10 | Nahoru | #43
Krovak:jako možný to je,ale v reálu tomu moc nedávám.Jak jsem psal výše.
Jako já bych to radši prodal za míň a nesypal do toho.Nemáš žádnou záruku že ti to kupující zaplatí(což opět v reálu nezaplatí).Teda pukud bych prodej plánoval.

(reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 18:28 | Nahoru | #44

Midnite píše: Je to jako s autama, také seženeš dobrý kus za pěkné peníze, jen musíš počkat. Komentáře některých jednotlivců vůbec nechápu, ale vím, že jsou takoví lidi na všech fórech. Sypat prachy můžeš aj do novější motorky, nebo dokonce nové. Jsem rád, že se tu rozjela tato diskuze a hodně lidí sem napsalo své zkušenosti. Zatím moc děkuji :)



Agree

Mám založeno obdobné auditko, kde řeším obdobnou situaci jako ty. Sice mám nato vyšší rozpočet, ale stále se rozhlížím kde co je. Ač jsem sportovec a hodí se ke mě více CBRko, tak jdu kvůli ovladatelnosti a cestovanímu stylu jízdy také nejspíše radši do Horneta CB 600F. I když kdybych narazil na dobrý Cbrko, což jsem narazil, ale majitel se zatím neozval (mává na jednoho člena tohoto fóra), tak bych do toho nejspíše šel.

Můj rozpočet je čistě na mašinu 50tisíc, stím že do toho nechci 1-2 sezóny nic vrážet. Takže najít něco fakt slušného za 45tisíc a mít ještě 5 tisíc v záloze pro možné investice(kotouče, řetězovka, kapaliny, pneu, spojka atd - vždy se může cokoliv z toho vysrat, opotřebit, dojít).

Ve tvé cenové relaci to budeš mít ještě o něco složitější, ale určo na něco narazíš a koneckonců: snad i mě něco zaujme natolik, že pujdu na účet, vyberu a udělám si výlet. Zkušeného drivera samozřejmě vezmu sebou a musíme vše skouknout od vzhledu, po technickou stránku věci. Ono už na chování prodávajícího a jeho ochotě vše předvést, člověk pozná opravdu dost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 19:51 | Nahoru | #45

nigga píše: Dá se koupit i hornet za 30 000 a k tomu ročník 07 viz. zde www.motoinzerce.cz/motorky/honda/530956-cb-600-f-hornet.html



....hmm peknej kousek, jen padla ze stojanku

btw. k tematu: ja bych radsi posetril jeste nejakej cas a pak si poridil neco peknyho, nez koupit vranu tedka hnedka, abych uz konecne aspon neco mel.

(reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 21:02 | Nahoru | #46

Honcke píše: Vždycky mě rozveselí inzerát prodám auto/motorku-po výměně všech náplní,čepy,ramena a já nevim co ještě.
Nikdy jsem neviděl člověka,kterej chce jiný auto/motorku,nebo prostě je ve špatný fin. situaci,potřebuje to prodat, a nacpe do toho před prodejem tisíce
Midnite:já koupil Horneta v zimě-cena 55000,- kč.Řekl bych libovka-r.v.2002,serviska,origo lak,nic neteklo,nehučelo,nechrastilo.(fotky v profilu)
Stejně jsem obětoval cca 7tis kč. a vyměnil spotřebák.Pointa-já bych si radši koupil levnější mašinu,a povyměňoval si to sám,a máš jistotu že tam máš nový věci,že je to seštelovaný atd.Jasně-řetězovku poznáš,desky nový taky,ale prostě bych klidně vzal levnější a vyhrál si s ní.
Když jí miluješ,není co řešit.

Jo to je i můj přístup.Pak vím co vlastně mám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 21:32 | Nahoru | #47

Cook píše: ....hmm peknej kousek, jen padla ze stojanku

btw. k tematu: ja bych radsi posetril jeste nejakej cas a pak si poridil neco peknyho, nez koupit vranu tedka hnedka, abych uz konecne aspon neco mel.



jj jen padlá ze stojánku to se stáva a nekoupit 07 horneta za 30 000 kdo by to neudělal

(reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 22:08 | Nahoru | #48
Hele za mé jednoznačné Fazera, ale pochybuju, že za35 néco seženeš. To máš tak na hezkýho skutra

Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 22:19 | Nahoru | #49
Zas to tolik nedramatizujte. Za 35tis. máš docela dost možností. Bandasku koupíš, ale bude to nějaká troska. Fazera bych zavrhl hned za 35 bude tak na lehce ze stojánku padlou 98 popř 99. Koukni spíš po XJ 600, nebo případne po GSX600F,GS 500,nebo CB 500. Ty by jsi sehnal v celkem slušném stavu a službu ti udělají parádní Do začátku ti třeba XJ bude určo stačit.

Naposledy editováno 25.06.2011 22:35:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky

25.6.2011 v 22:21 | Nahoru | #50

Honcke píše: Krovak:jako možný to je,ale v reálu tomu moc nedávám.Jak jsem psal výše.
Jako já bych to radši prodal za míň a nesypal do toho.Nemáš žádnou záruku že ti to kupující zaplatí(což opět v reálu nezaplatí).Teda pukud bych prodej plánoval.


Nezaplatí
Jenže já nebyl rozhodlej,proto jsem do toho ty prachy nasypal.Jinak bych na to taky asi hodil bobek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky

26.6.2011 v 00:33 | Nahoru | #51
Krovak> nevěřim, protože to tak je. Zároveň nepopírám, že se za tyhle prachy dá najít slušnej stroj. Bude to ale vyjímka.

Je to i o tom, jak píšeš, žes věděl že jsou zpuchřelý ale srals na to, páč to jezdilo. No jo, jezdilo. Tohle je přesně přístup, se kterým se tady (jako v inzerci, myslim) chlapec setká v naprostý většině případů.
Pak jako "objevíte", že jsou zpuchřelý až při prodeji, to si trošku odporuje, ale to je váš business-tebe a kupujícího.
Kolik si kupoval ojetejch motorek za 35 latí? Nebo spíš kolik si jich viděl?A kolik jich bylo fakt ok? Já s tim mám blbý zkušenosti a na ty se borec ptal...
Kdyby napsal že chce za tuhle cenu gpz nebo cb do roku 98, řešilo by se úplně něco jinýho(třeba barva ) .
Fazer nebo hornet je trochu jiná záležitost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky

26.6.2011 v 09:10 | Nahoru | #52
morepower> To nebylo "jako objevení",mě prostě fakt nějak nenapadlo je detailně zkoumat a poslintávat,říkal jsem si,že kdyby přisávaly,tak to prostě nepojede,ale ono to jelo.Že byly popraskaný jsem věděl celou dobu,ale ne to,že přisávaj Jinak,tu šestku jsem kupoval tenkrát za kilo,což byla hodně dobrá cena a litra někdy v zimě za 80,takže nevím jaký to je,kupovat za 35
Na druhou stranu je nutný říct,že dnes je na trhu tolik mašin,že ty desetiletý opravdu padaj pod 40tisícovou hranici.

Naposledy editováno 26.06.2011 09:11:18

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem 1. silné motorky

26.6.2011 v 10:35 | Nahoru | #53
Koukám YMAHA kvalita, popraskaný příruby po pár km

(reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky

26.6.2011 v 10:35 | Nahoru | #54
Krovak> Jak píšu, to byl tvuj byznys, mě to je šumák.
Ono to jede, i když to malinko přisává, ale to je taky vedlejší.
Právě proto sem napsal 35 tisic, protože to fakt nejni moc. Na druhou stranu věk u motorky nehraje roli, hlavní je údržba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky

26.6.2011 v 10:38 | Nahoru | #55

Vito_Corleone píše: Koukám YMAHA kvalita, popraskaný příruby po pár km


Marně přemýšlím proč,šestka je měla popraskaný jako čtyřletá motorka,litr je má po osmi letech netknuté...asi nějakej výrobní šmejd.

2 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem 1. silné motorky

26.6.2011 v 14:28 | Nahoru | #56

(reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky

26.6.2011 v 17:25 | Nahoru | #57
Midnite> TAK NA SPORTOVNÍ MOTORKU SE VYPRDNI. ZA TY PENÍZE TO NEBUDE ŽÁDNÁ SLÁVA. OPRAVDU SE SPÍŠ ZAMĚŘ NA NĚJAKOU NAHOU ŠESTKU. KOR, JESTLI JE TO PRVNÍ VELKÁ MOTORKA
JNAK K TĚM 3
-GSXF JE JAKO BANDIT, JEN MÁ KAPOTY A 150 CCM NAVRCH
-VTR-BÝVÁ HODNĚ ROZEŘRANÉ A TAKY BUDE MÍT DRAŽŠÍ NÁKLADY
-GSXR 750 JE SUPER MOTORKA, ALE ZÁLEŽÍ NA KONKRÉTNÍM STAVU

(reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky

26.6.2011 v 18:17 | Nahoru | #58

Midnite píše: Co byste jako odborníci řekli na tyto stroje? Jen tak pro zajímavost
http://www.motorkari...sx-750-f-277402.html
http://www.motorkari...irestorm-265925.html
http://www.motorkari...-267112.html [/quote]

jo, když máš rozpočet 35 - 40.000 tak si honem utíkej koupit VTR nebo GSX-R. Sorry, ale připadá mi, že si kupuje motorku každej ichtyl co vůbec neví o co jde, jaké jsou náklady na provoz, ale ty tomu dáváš ještě korunu tím, že srovnáváš hrušky a jabka. Jediné, co ti můžu doporučit z toho výběru cos sem dal tak je to GSX-F - je to nenáročný držák a ceny jsou tak nízko jen kvůli toho, že vzhledově krásy moc nepobrala. Jinak počítej, že koupí motorky investice nekončí ale právě začínají a projebat za první sezonu při špatném kupu 15 - 50.000 navrch nad cenu motorky není vůbec žádná vyjímka. Fakt netvrdím, že se nedá za 40 litrů koupit fajn stroj, ale hlavně si vem někoho s sebou, kdo tomu rozumí. Jinak jsi horkej adept na to abys tu týden po koupi zakládal forum jestli jde vrátit motorka původnímu majiteli a jestli je vysypanej motor skrytá vada....

Naposledy editováno 26.06.2011 18:19:26

Pomoc s výběrem 1. silné motorky

26.6.2011 v 20:12 | Nahoru | #59
Midnite:nevim na čem jsi jezdil předtím,ale jako první motorku litra dvouvál to jsi bourák
Já měl samozřejmě babetu,fichtla,něco jsem najezdil na símu,pak na kámošovo 350,pár kiláků jsem najel na XJR 1200,měl jsem taky Čízu 175,a teď jsem chtěl taky první svojí pořádnou moto-Chtěl jsem VTR,ale zdravej rozum zavelel Horneta.Takže já bych se toho litra trošku bál,ale asi jsem posera.
Počkej ještě příští sezonu a já ti nadělim mojí leštěnku a pujdu do nějaký Ducny nebo VTR

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem 1. silné motorky

26.6.2011 v 21:13 | Nahoru | #60
ono je to jednoi za kolik to koupi ja koupil bladea 94 rocnik za 56tis a stejne mel urezlev svod na 2hem valci a spojka zacla prokluzovat po 300km proste jsou veci ktery nepoznas retezovku mam tak na tuhle sezonu a gumy jsou dobry nasypal sem do toho zatim jen 5tis a neni v top stavu ale rikat ze do ni nekdo nasype 50tis za sezonu je asi nesmysl kazdopadne ja tomu vubec nerozumel a sel sem kupovat jasne koupil sem olitanou ale prubezne to davam dohromady jak mi chodi vyplata a sem mile prekvapen cenou dilu na moje stare BMW jsou dily drazsi takze bych se toho nebal jestli ti zbejvaj z vyplaty treba 3tis mesicne tak to muzes dat postupne dohromady jen bych si vzal nekoho kdo odhali ty drazsi vady nejaky desticky a retezovka heh to se da utahnout ale motor prevodovka uz asi ne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist