globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jawaři pomoc
20.6.2011 v 10:25
Plánuju co budu dělat v zimě.Napodlo mě že bych udělal dědovy radost a k narozeninám bych mu dal 250 co měl kdysi.Pořád o ní básní byla to jawa 250 sport z roku 69 tak bych chtěl sehnat ten samej typ nevíte někdo o nějaké takové v jakémkoliv stavu?A jinak kde zhánět díly,jak zrenovovat chromy atd.co všechno k tomu patří nějaky forum kde tohle řeší budu rád za každej odkaz a radu.A dají se znovu přihlásit pokud sou už odhlášeny a jaky sou podmínky

2 reakcí na tento příspěvek jawaři pomoc

20.6.2011 v 10:45 | Nahoru | #1
Tak pokud scháníš motorku tak se stačí podívat na inzertní servry ne?? Zkus trošku hledat..jak tady v motorkářích, tak na motoinzerci.cz i-veteran..atd.......
Jinak řekla bych že ti spíše ohledně jawy poradí víc tady: jawamania.info nebo třeba tady: veteranforum.cz
Hlavně si o tý sportce zjisti jak má být v origo stavu at nekoupíš hned první skládanku na kterou narazíš - jinak sportky bych řekla že jsou docela v ceně.
Když jsou papíry odhlášený - tak už je nikdy nepřihlásíš, to samý dej si pozor kdyby ti někdo dal papíry a nebudou psaný na něho ale třeba na již zemřelého - zase problém atd...
Díly seženeš na burzách (starší), nový i na netu třeba monty
sedni si ke kompu a hledej, hledej čti a dozvíš se toho spousu

1 reakcí na tento příspěvek jawaři pomoc

20.6.2011 v 10:47 | Nahoru | #2
za to že máš taky můj sen gsx 1400 se ti optám strýců po dědině

(reakce na) jawaři pomoc

20.6.2011 v 11:00 | Nahoru | #3
Dvořka> dotaz zajímá mě to
přihlásit po někom mrtvém by to mělo jít ne bud jako veterán nebo děditství 1 dědí druh družka 2 děti(z úmrtním listem by to mělo jít, těžko vstane z hrobu a podepíše plnou moc)?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawaři pomoc

20.6.2011 v 11:00 | Nahoru | #4
Afesto> DÍK

(reakce na) jawaři pomoc

20.6.2011 v 11:08 | Nahoru | #5
Dvořka> To sou znalosti ALE NA VETERÁNSKY papiry snad musí jít přihlásit ne?sportka měla 19 kola to vim ale jinak nevím nic.Právě že jich moc neni tak proto se ptám jestly někdo o nějaké nevi navic ani nevim jaky měla typovy označeni ale to si zjistim ze staryho techničáku ale díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawaři pomoc

20.6.2011 v 11:10 | Nahoru | #6
cudry> taky mám gsx 1400 jen mě někde u sklepa odpadla 1

(reakce na) jawaři pomoc

20.6.2011 v 12:00 | Nahoru | #7
Afesto> to je dobry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawaři pomoc

20.6.2011 v 12:03 | Nahoru | #8
Já si to už stěma papírama moc nepamatuji ale co jsem řešila já - koupila jsem motorku která je sice s TP (na úřadě je stále hlášená) i dědice znám, ale je problém vtom že dědici motorku nedali do dědického řízení takže kdyby se motorka chtěla znova dát na papíry tak by dědicové museli znova otevřít dědické řízení - stim související poplatky atd...zkrátka se tomu dědicům do toho nechce a to je ten hlavní problém. Takže přihlásit to lze ale kolikrát vypátrat dědice a otevírat dědické řízení je prostě problém a běh na dlouhou trat...
A když budeš mít motorku už odlášenou - myslím že pak ja na techničáku odstřihlej roh tak stim už nic neuděláš....
Jinak samozřejmně motorka lze přihlásit na veteránský papíry - ale musí být v dobrým původním stavu (tím původním mylsim i zrenovovanou ale ne třeba natřenou na růžovo ) musíš si najít v okolí náký veterán spolek kterej ti provede testaci a samozřejmně to něco stojí (my sme platili asi něco okolo 2000 (možná se to liši podle toho jakej spolek ti to testuje - to přesně nevím) a každej rok musí být nová testace - je ty myslim jen razítko do TP a asi se zato platí 500 (vyřizuje to táta takže přesně nevim a možná tak trochu kecám ) každopádně tyto papíry jsou nepřenosný - takže kdybys motorku třeba chtěl prodat tak ten co si to koupí a chtěl zase ty veteránský tak musí postupovaz zase úplně od začátku tedy vlastně prodáváš motorku bez TP....

(reakce na) jawaři pomoc

20.6.2011 v 12:06 | Nahoru | #9
Jo ještě mě tak napadá že stim TP psaným na mrtvýho tak sem taky slyšela že někdo udělal to že si vypsal plnou moc podepsanou tím mrtvým (tedy že to sfalšoval a vydával to že než dotyčný zemřel tak mu dal tu plnou moc - samozřejmně tam bylo datum před úmrtím..doufám že sem to napsala trošku srozumytelně) a stím pak šel na úřad kde mu to přepsali

jawaři pomoc

20.6.2011 v 12:20 | Nahoru | #10
nebo stačí sehnat ňáky techničák co de přepsat a na stk zanést flašu vína a nemusí byt ani motorka sem to tak aj viděl na 500 ohc

jawaři pomoc

20.6.2011 v 13:10 | Nahoru | #11
Čas od času to sem píšu - i odhlášenou motorku (auto) z Registru jde znovu přihlásit. Podmínkou je mít velký TP (s razítkem, že je moto/auto vyřazený) a tu motorku/auto. Udělá se STK a šup na Registr, kde to znovu vezmou do evidence. Musí být odhlášeno v období od 1.7.2001 do 1.5.2004. Jinak nelze.
K motorce, která neprošla dědickým řízením. Myslím, že leda to řízení po dohodě s pozůstalými otevřít. Jinak to zřejmě nepůjde. Na plnou moc od člověka, co je po smrti, to na Registru nepřepíšou. Nedávno se tu o tom psalo - najdi si to v diskusi. A na veteránský RZ to nepřihlásíš, pokud ta motorka je v normálním registru. Tedy: je v evidenci, neprošla dědickým řízením, dědicová to otevírat nechtějí=na veteránský RZ to nejde, protože moto nemůže být současně v Registru na normálních značkách a zároveň na veteránských.
JInak, jak správně píšeš v zadání, Sportka je buď JAWA 250 typ 590 nebo 350 typ 361. Počítej kolem 20 tis. Kč a to to nebude nic moc (na papírech) - 250-ka. Třipade si netroufám říct - odhadem od 30-ti nahoru. Pokud seženeš bez dokladů, lze "naroubovat" přes povolení z Jawy v podstatě na jakékoli papíry z kývačky nebo panelky.

Naposledy editováno 20.06.2011 13:21:53

jawaři pomoc

20.6.2011 v 13:15 | Nahoru | #12
Já Jawu 250/590 sport mam a taky puvodní TP. haha

jawaři pomoc

20.6.2011 v 13:19 | Nahoru | #13






V podstatě je tam foceno pár detailů. Je původní, kromě zadního světla, kde má být plastové, jako je na panelce. Často chybějícím dílem je kryt řetězu - občas je na aukru, cena kolem 1.000 - 1.500,-Kč, dá se koupit i v replice, upravený panelkový. Jeden čas ho nabízel MOTO FIŠER v Ústí n./L., stál 1.200,-Kč. Kvalita lehce pokulhává (turecký výrobek), ale dá se. Pak dej pozor, aby tam byly origo blatníky, hlavně přední není téměř k sehnání. Přední je podobný ČZ - liší se uchycením držáků. Zadní lze snad upravit z normálního panelkovýho.

Naposledy editováno 20.06.2011 13:21:31

jawaři pomoc

20.6.2011 v 13:40 | Nahoru | #14
Sakra ta je krásná já tu mojí koupil tak před dvouma rokama a trochu nepuvodní ale s platnýma papírama za 8000Kč. Ten kluk vubec nevěděl co prodává a já mu to rozhodně říct nechtěl Dnes už mám všechny díly sehnaný a čeká jen na renovaci. Kamarád má taky sportku ale divnej typ. Závit na svíčku ve válci má zezadu. Ptám se co to je?

jawaři pomoc

20.6.2011 v 18:32 | Nahoru | #15
Tento model je tazko zohnat a aj vraky s tymto motorom su nie za maly peniaz. Ked uz ale nieco zozenies, tak je dobre ze hodne dielov pasuje s kejvacky. Oreginal diely najlepsie najdes na montyjawa.cz. Tu je aj odkaz na burzy , kde sa da hodne dielov (ktore na nete nenajdes a je ich hodne ) kupit za facku.

jawaři pomoc

20.6.2011 v 19:58 | Nahoru | #16
a já tu sportku zhuntoval na polu sem ale debil ale co si pamatuju tak neměla ten kryt na karburátor na tu dobu to bylo dělo tenkrát mi to kolikrát potáhalo

jawaři pomoc

20.6.2011 v 21:49 | Nahoru | #17


A ještě jedna. Fakt je, že na Sportce se dobře jezdí, protože je vysoká, má široký řídítka a i těch 14 koní výkonu vcelku na kochací jízdu postačuje.
Jinak Montyjawa má repliky, ne originál díly. Ale je fakt, že někdy se ještě nějaký socialistický zásoby najdou. Např. jsem u něj kupoval sportkový rychlopal.

jawaři pomoc

20.6.2011 v 21:54 | Nahoru | #18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Veterán - výběr [1, 2] ČZ 125/473, Jawa 250/590, BMW R 35 SombreroMickey 38 22.4.2024 v 13:04 Mario1504
Jawa 559 prestavba na 590 Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 Jawa ČZ Jawa ČZ anton_ 4 1.2.2024 v 21:29 NUTELIER
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... Mario853 5 7.10.2023 v 21:25 cmiral
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... vrbkys 11 7.9.2023 v 15:10 Jenik789
dobíjanie batérie Jawa 250/590 jurasek151 10 4.5.2022 v 21:38 Ariete


TOPlist