2 reakcí na tento příspěvek jawaři pomoc
Jinak řekla bych že ti spíše ohledně jawy poradí víc tady: jawamania.info nebo třeba tady: veteranforum.cz
Hlavně si o tý sportce zjisti jak má být v origo stavu at nekoupíš hned první skládanku na kterou narazíš - jinak sportky bych řekla že jsou docela v ceně.
Když jsou papíry odhlášený - tak už je nikdy nepřihlásíš, to samý dej si pozor kdyby ti někdo dal papíry a nebudou psaný na něho ale třeba na již zemřelého - zase problém atd...
Díly seženeš na burzách (starší), nový i na netu třeba monty
sedni si ke kompu a hledej, hledej čti a dozvíš se toho spousu
1 reakcí na tento příspěvek jawaři pomoc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawaři pomoc
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawaři pomoc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawaři pomoc
A když budeš mít motorku už odlášenou - myslím že pak ja na techničáku odstřihlej roh tak stim už nic neuděláš....
Jinak samozřejmně motorka lze přihlásit na veteránský papíry - ale musí být v dobrým původním stavu (tím původním mylsim i zrenovovanou ale ne třeba natřenou na růžovo ) musíš si najít v okolí náký veterán spolek kterej ti provede testaci a samozřejmně to něco stojí (my sme platili asi něco okolo 2000 (možná se to liši podle toho jakej spolek ti to testuje - to přesně nevím) a každej rok musí být nová testace - je ty myslim jen razítko do TP a asi se zato platí 500 (vyřizuje to táta takže přesně nevim a možná tak trochu kecám ) každopádně tyto papíry jsou nepřenosný - takže kdybys motorku třeba chtěl prodat tak ten co si to koupí a chtěl zase ty veteránský tak musí postupovaz zase úplně od začátku tedy vlastně prodáváš motorku bez TP....
K motorce, která neprošla dědickým řízením. Myslím, že leda to řízení po dohodě s pozůstalými otevřít. Jinak to zřejmě nepůjde. Na plnou moc od člověka, co je po smrti, to na Registru nepřepíšou. Nedávno se tu o tom psalo - najdi si to v diskusi. A na veteránský RZ to nepřihlásíš, pokud ta motorka je v normálním registru. Tedy: je v evidenci, neprošla dědickým řízením, dědicová to otevírat nechtějí=na veteránský RZ to nejde, protože moto nemůže být současně v Registru na normálních značkách a zároveň na veteránských.
JInak, jak správně píšeš v zadání, Sportka je buď JAWA 250 typ 590 nebo 350 typ 361. Počítej kolem 20 tis. Kč a to to nebude nic moc (na papírech) - 250-ka. Třipade si netroufám říct - odhadem od 30-ti nahoru. Pokud seženeš bez dokladů, lze "naroubovat" přes povolení z Jawy v podstatě na jakékoli papíry z kývačky nebo panelky.
Naposledy editováno 20.06.2011 13:21:53
V podstatě je tam foceno pár detailů. Je původní, kromě zadního světla, kde má být plastové, jako je na panelce. Často chybějícím dílem je kryt řetězu - občas je na aukru, cena kolem 1.000 - 1.500,-Kč, dá se koupit i v replice, upravený panelkový. Jeden čas ho nabízel MOTO FIŠER v Ústí n./L., stál 1.200,-Kč. Kvalita lehce pokulhává (turecký výrobek), ale dá se. Pak dej pozor, aby tam byly origo blatníky, hlavně přední není téměř k sehnání. Přední je podobný ČZ - liší se uchycením držáků. Zadní lze snad upravit z normálního panelkovýho.
Naposledy editováno 20.06.2011 13:21:31
A ještě jedna. Fakt je, že na Sportce se dobře jezdí, protože je vysoká, má široký řídítka a i těch 14 koní výkonu vcelku na kochací jízdu postačuje.
Jinak Montyjawa má repliky, ne originál díly. Ale je fakt, že někdy se ještě nějaký socialistický zásoby najdou. Např. jsem u něj kupoval sportkový rychlopal.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Veterán - výběr [1, 2] ČZ 125/473, Jawa 250/590, BMW R 35 | SombreroMickey | 38 | 22.4.2024 v 13:04 Mario1504 |
Jawa 559 prestavba na 590 Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 Jawa ČZ Jawa ČZ | anton_ | 4 | 1.2.2024 v 21:29 NUTELIER |
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... | Mario853 | 5 | 7.10.2023 v 21:25 cmiral |
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... | vrbkys | 11 | 7.9.2023 v 15:10 Jenik789 |
dobíjanie batérie Jawa 250/590 | jurasek151 | 10 | 4.5.2022 v 21:38 Ariete |