1 reakcí na tento příspěvek Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
Kdo dělá to seřizování hladin? Podle mě máš buď špatnou hodnotu, nebo někdo systematicky opakuje při seřizování stejnou chybu. Protože aby se problém opakoval i s vyměněnými karburátory - pro to jiné vysvětlení nemám. Nechej to seřídit někoho jiného.
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
Černé jsou obě svíčky? Plováky jsou čisté a nepropouštějí? Pokud by byly těžší než mají být, tak při správně nastavené výšce bude hladina vyšší než předepsaná. U mě jednou propouštěl karburátor kvůli tomu, že kolem uzavíracího ventilu byl popraskaný o-kroužek a benzín prosakoval okolo. Ale nechce se mi věřit, že by stejnou chybu měly dva původní i dva vyměněné karburátory.
Možná ti nakonec nezbude nic jiného, než se vykašlat na manuálové hodnoty a tu hladinu snížit od oka. Tu výšku zvednout zkusmo třeba o 3 mm a vyzkoušet, o kolik se to zlepší a pak to případně dál upravovat.
Jo, a není v airboxu nějaký restriktor? Co jsem tak koukal po CB fórech, tak se to restriktorama škrtilo, tak jestli nemáš někde omezený vzduch nevhodnou kombinací dílů které k sobě nepatří.
edit: Ještě mě napadlo - zkus zkontaktovat nějakého CBčkáře ze zdejší databáze, jestli by u sebe nezměřil hladinu tou hadičkovou metodou a neposlal ti hodnotu. Abys to mohl porovnat, jestli se aspoň přibližně shodujete. Správně se to ale má měřit na běžícím a zahřátém motoru a počkat aspoň minutu na vyrovnání a ustálení hladiny.
Naposledy editováno 07.06.2011 11:19:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
miropes píše: naatrium> V úvodu píšeš ,že máš seřízené podtlaky - ale máš 0,2 oproti 0,3 - není tady chyba (30 % rozdíl )?
u synchro jde prevazne o to aby sly spolu, absolutni hodnota tlaku by spis ukazovala na opotrebeni motoru... ale tlaky ma dobry.. ono taky zalezi cim to meri, ta desetina atmosfery muze bejt chyba mereni/trosku jiny otacky ... apod...
cb400 (nebo 450 asi spis) ma deadman tady z fora a je sikovnej takze hladinu by ti zmeril.
ja bych asi s tou bohatosti zaexperimentoval mimo hodnoty z manualu... snizil hladinu a jestli to jde tak o trochu sundal jehly.
jinak krom toho ze to chlasta, jinak ta motorka jede OK? jako ze na topspeed jede +- to co ma apod? sice teda koureni/cerny svice vypadaj na bohatou smes... tak pres tento rozpor jestli to neni nekde skrceny (i na vackach) .. o zub rozvod, nakej zbastlenej snimac pro zapalko a nepali to jinde ... neco co by zpusobilo ze to jede bidne ... ale jak rikam se symptomama si to moc nesedi no...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
naatrium píše: assassin> je to málo tych 0.2 já to vím, ale proč, zaměřil jsem se teďka na ty hladiny jestli to nebude tím...
no ten podtlak je tam jasne danej tesnosti valce a sterbinou u klapky(soupete) ... pokud je tam podtlak mensi nez ma byt tak za to muze bud to ze uz pist/ventily netesni jak by mely, nebo z nakyho duvodu je pri tech otackach pri kterejch se to meri vic otevrenej plyn nez by mel bejt.... z tlaku vypada ze by valec mohl byt ok, takze je tam vic plynu nez by melo.. coz by svedcilo na to ze je to bohaty... zkus zavrit benz, jestli ti na volnobeh vylezou ty otacky jak to bude vyprazdnovat plovakovky....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
I když jehly mají vliv na bohatost směsi asi jen do 3/4 zdvihu šoupátka,pokud se nepletu.Pak už to krmí tryska plným průměrem ...
Za pokus nic nedáš
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
naatrium píše: danik1> Jehly bohužel nastavovat nejdou a ani nemají zarážky, je to vyrobené v jednom kuse..
tak zatim ten pokus s hladinou... jo nejak sem si nevsiml, je to podtlakem rizenej karbec nebo primej? jestli podtlakem tak by asi jeste slo nejak zalaborovat s pruzinou nad soupetem, taky se tam dela ruzna alchymie s dirkama v soupeti.. ale ja moc karbce nikdy neladil a kdyz tak prime.... ale treba jurawood tady ma tema kde zkousel ruzny upravy..predpeti pruzinek atd a vse logoval do grafu s pomoci WB lambda sondy.. takze jako studijni material urcite zajimave tema....
danik1 píše: naatrium> Já bych zkusil dát níž ty jehly,jak říkal Assassin
I když jehly mají vliv na bohatost směsi asi jen do 3/4 zdvihu šoupátka,pokud se nepletu.Pak už to krmí tryska plným průměrem ...
Za pokus nic nedáš
pokud to tak chlasta pri klidne jizde do 70kmh tak to bude s celkem malo otevrenym soupetem... tzn je to nejspis bohaty uz od nuly... proc je lehce zahada.. ze by byly tak vylitany 4 karbce je sice nepravdepodobny, ale mozny to je...