globalmoto_kveten





Téma: Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
 
7.6.2011 v 08:48
zdravím všechny už rok se piplám s mou Hondou CB 400N a nemůžu pořád přijít na to proč tak žere. Vezmem to od začátku co už jsem udělal. Vzduchový filtr- vyměněn i jízda bez filtru- pořád černý svíčky, karburátory, vyčištěny seřízené hladiny, seřízené podtlaky- furt černo. Příruby ke karbům zkontrolované přetěsněné, furt černo. Ventily seřízené, tlaky ve válcích oba 12bar. Výfuky už jsem vyzkoušel modifikací, s výfukama bez výfuku s otevřenýma zavřenýma, furt černé svíčky. Podezření na převrtané trysky - koupě jiných karbeců namontováno, seřízeny podtlaky, černé svíčky.. Motorka žere kolem 8litrů na 100 když jedu tak do 70km/h což je katastrofa, pár věcí co mě zarazilo, dle příručky mají být podtlaky v karbcích cca 0.3bar +-0,03 a já mám 0,2bar... Už jsem bezradný, asi to hodím ze skály. Každou radu uvítám a vyzkouším. Jinak za studena startuje bez sytiče a sytičem ju uchlastám. při přidání plynu černě zakouří.. Jinak airbox zkontrolovanej žádná hadra tam není :D

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný

7.6.2011 v 10:51 | Nahoru | #1
Možná to opravdu měřím špatně, otočím karbecy zhodím spodní víko a změřím od spodní hrany výšku plováku na volno, a je tam 15.5mm...Manuál mám v němčině a německy neumím ani gutentag takže je možný že to dělám špatně :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný

7.6.2011 v 11:13 | Nahoru | #2
naatrium: Děláš to správně Jinak manuál v angličtině je tady na serveru, v sekci Motorkáři.
Černé jsou obě svíčky? Plováky jsou čisté a nepropouštějí? Pokud by byly těžší než mají být, tak při správně nastavené výšce bude hladina vyšší než předepsaná. U mě jednou propouštěl karburátor kvůli tomu, že kolem uzavíracího ventilu byl popraskaný o-kroužek a benzín prosakoval okolo. Ale nechce se mi věřit, že by stejnou chybu měly dva původní i dva vyměněné karburátory.
Možná ti nakonec nezbude nic jiného, než se vykašlat na manuálové hodnoty a tu hladinu snížit od oka. Tu výšku zvednout zkusmo třeba o 3 mm a vyzkoušet, o kolik se to zlepší a pak to případně dál upravovat.
Jo, a není v airboxu nějaký restriktor? Co jsem tak koukal po CB fórech, tak se to restriktorama škrtilo, tak jestli nemáš někde omezený vzduch nevhodnou kombinací dílů které k sobě nepatří.

edit: Ještě mě napadlo - zkus zkontaktovat nějakého CBčkáře ze zdejší databáze, jestli by u sebe nezměřil hladinu tou hadičkovou metodou a neposlal ti hodnotu. Abys to mohl porovnat, jestli se aspoň přibližně shodujete. Správně se to ale má měřit na běžícím a zahřátém motoru a počkat aspoň minutu na vyrovnání a ustálení hladiny.

Naposledy editováno 07.06.2011 11:19:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist