globalmoto_kveten





Téma: Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
 
7.6.2011 v 08:48
zdravím všechny už rok se piplám s mou Hondou CB 400N a nemůžu pořád přijít na to proč tak žere. Vezmem to od začátku co už jsem udělal. Vzduchový filtr- vyměněn i jízda bez filtru- pořád černý svíčky, karburátory, vyčištěny seřízené hladiny, seřízené podtlaky- furt černo. Příruby ke karbům zkontrolované přetěsněné, furt černo. Ventily seřízené, tlaky ve válcích oba 12bar. Výfuky už jsem vyzkoušel modifikací, s výfukama bez výfuku s otevřenýma zavřenýma, furt černé svíčky. Podezření na převrtané trysky - koupě jiných karbeců namontováno, seřízeny podtlaky, černé svíčky.. Motorka žere kolem 8litrů na 100 když jedu tak do 70km/h což je katastrofa, pár věcí co mě zarazilo, dle příručky mají být podtlaky v karbcích cca 0.3bar +-0,03 a já mám 0,2bar... Už jsem bezradný, asi to hodím ze skály. Každou radu uvítám a vyzkouším. Jinak za studena startuje bez sytiče a sytičem ju uchlastám. při přidání plynu černě zakouří.. Jinak airbox zkontrolovanej žádná hadra tam není :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný

7.6.2011 v 11:13 | Nahoru | #1
naatrium: Děláš to správně Jinak manuál v angličtině je tady na serveru, v sekci Motorkáři.
Černé jsou obě svíčky? Plováky jsou čisté a nepropouštějí? Pokud by byly těžší než mají být, tak při správně nastavené výšce bude hladina vyšší než předepsaná. U mě jednou propouštěl karburátor kvůli tomu, že kolem uzavíracího ventilu byl popraskaný o-kroužek a benzín prosakoval okolo. Ale nechce se mi věřit, že by stejnou chybu měly dva původní i dva vyměněné karburátory.
Možná ti nakonec nezbude nic jiného, než se vykašlat na manuálové hodnoty a tu hladinu snížit od oka. Tu výšku zvednout zkusmo třeba o 3 mm a vyzkoušet, o kolik se to zlepší a pak to případně dál upravovat.
Jo, a není v airboxu nějaký restriktor? Co jsem tak koukal po CB fórech, tak se to restriktorama škrtilo, tak jestli nemáš někde omezený vzduch nevhodnou kombinací dílů které k sobě nepatří.

edit: Ještě mě napadlo - zkus zkontaktovat nějakého CBčkáře ze zdejší databáze, jestli by u sebe nezměřil hladinu tou hadičkovou metodou a neposlal ti hodnotu. Abys to mohl porovnat, jestli se aspoň přibližně shodujete. Správně se to ale má měřit na běžícím a zahřátém motoru a počkat aspoň minutu na vyrovnání a ustálení hladiny.

Naposledy editováno 07.06.2011 11:19:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný

7.6.2011 v 14:33 | Nahoru | #2
1100Virago> Už jsem napsal jednomu kolegovi co mu to běží ok tak snad mi to změří, jinak podle té hladiny co ukazuje hadička je celý plovák ponořenýv benzínu až povrch, je možné že vlivem času je po tom plováku prd, skusím ho doma v benzinu jak bude plavat.. Jinak sání i příruby všechno už jsem prolezl minimálně 3krát a žádné škrcení či něco takového tam není ani v airboxu. Zatím díky za rady!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist