globalmoto_kveten





Téma: Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný
 
7.6.2011 v 08:48
zdravím všechny už rok se piplám s mou Hondou CB 400N a nemůžu pořád přijít na to proč tak žere. Vezmem to od začátku co už jsem udělal. Vzduchový filtr- vyměněn i jízda bez filtru- pořád černý svíčky, karburátory, vyčištěny seřízené hladiny, seřízené podtlaky- furt černo. Příruby ke karbům zkontrolované přetěsněné, furt černo. Ventily seřízené, tlaky ve válcích oba 12bar. Výfuky už jsem vyzkoušel modifikací, s výfukama bez výfuku s otevřenýma zavřenýma, furt černé svíčky. Podezření na převrtané trysky - koupě jiných karbeců namontováno, seřízeny podtlaky, černé svíčky.. Motorka žere kolem 8litrů na 100 když jedu tak do 70km/h což je katastrofa, pár věcí co mě zarazilo, dle příručky mají být podtlaky v karbcích cca 0.3bar +-0,03 a já mám 0,2bar... Už jsem bezradný, asi to hodím ze skály. Každou radu uvítám a vyzkouším. Jinak za studena startuje bez sytiče a sytičem ju uchlastám. při přidání plynu černě zakouří.. Jinak airbox zkontrolovanej žádná hadra tam není :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný

8.6.2011 v 12:57 | Nahoru | #1

naatrium píše: assassin> je to málo tych 0.2 já to vím, ale proč, zaměřil jsem se teďka na ty hladiny jestli to nebude tím...



no ten podtlak je tam jasne danej tesnosti valce a sterbinou u klapky(soupete) ... pokud je tam podtlak mensi nez ma byt tak za to muze bud to ze uz pist/ventily netesni jak by mely, nebo z nakyho duvodu je pri tech otackach pri kterejch se to meri vic otevrenej plyn nez by mel bejt.... z tlaku vypada ze by valec mohl byt ok, takze je tam vic plynu nez by melo.. coz by svedcilo na to ze je to bohaty... zkus zavrit benz, jestli ti na volnobeh vylezou ty otacky jak to bude vyprazdnovat plovakovky....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, Honda žere jak tank už jsem bezradný

8.6.2011 v 14:47 | Nahoru | #2
assassin> Tak jsem to skusil jak píšeš, nastartoval a vyplbenzin a do poslední chvíle to běželo pěkně i šlo za plynem pak to začlo kuckat kuckalo na 500ot a pak zdechlo, nicméně to asi nebude objektivní test, protože na volnoběh se tam ještě šteluje vzduch, ten mám nastavenej na továrních 1.5otáčky. Jinak do toho zdechnutí to drželo furt stejně 1200ot a vytáčí se to celkem ochotně pořád stejně, jinak top speed nevím těch 130 to dá ale hulí to černě z výfuků jak diesel a výfuk je plnej černýho prachu ... Čekám na hodnoty té hladiny, jeden kolega už se ozval a jak bude mít čas tak mi to změří..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist