bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
Zdravím. Má někdo nějaké dlouhodobější zkušenosti z MV Agustou F4 750 S? Řešil někdo nějaký problém, typičtější závada kromě toho, že je to ital? Asi nejspíš i drby a klepy.
Má někdo přibližnou představu co stojí provoz takovýhleho kousku mimo běžného servisu (olej + filtry). Přibližnou cenu dílů (nemyslím těch performance z katalogu, tu znám a je víc než exluzivní), ale běžnější díly podléhající výměně (ložiska do kol, řízení atp.).
Jak to jede/nejede už vím. Měl jsem tu čest. Spíš mě zajímá jak moc mě dokáže vycucnout finančně.

edit: Ještě jestli někdo máte nějaký odkaz na e-schop s čímkoliv užitečným na MV sem s tím.
Zatím jsem našel těhle pár odkazů:

Performance parts:
1. http://www.emotouk.com/mvagusta.htm
2. http://www.dinocorse.com/mv-agusta-f4

Manuály: http://my.agusta.us/

Katalogy náhradních dílů EOM: http://www.ducatiperformance.com/mv_agusta_oem_parts.php

No a ještě se skoro nikde nedá sehnat postřehy z jízdy. Takže pár zážitků z asi 15 km co jsem s ní absolvoval.

Motor a převodovka
Byla to první verze. Takže 126 HP při asi 13 500 rpm. Pod 4 tisíce prakticky nepoužitelný s vyjímkou jízdy na jedničku a dvojku. Pod 15 km/h se bez spojkování ject nedá. Provozní otáčky začínají až někde od 5 tis. 5 - 7 je takových na běžnou jízdu, ale moc točivého momentu tam není. Opravdu jízda je až od 9 - 10. Opravdu zatahuje až přes 10 tisíc. Potom omezovač nastoupí dost rychle, ale překvapivě jemně. Málem jsem si toho ani nevšiml. Nikdy jsem nejel se silniční šestkou (ten spodek bude asi jako modernější šestka), ale pokud to srovnám s bývalou ZXR 750, tak F4 je lepší asi až tak od 10 tis. otáček výš. Jo a zkoušel jsem předjet náklaďák na šetku z 90ti km/h a to se jí hodně moc nelíbilo. Po přidání plynu z těch cca 4 tis. chroptěla a ani se moc nechtěla rozjet.
Převodovka je řekl bych super. Řadí krásně jemně a tiše. Rychlosti dobře navazují. Dráhy řazení kraťoučký. Jen možná sekundární převod by mohl být o fous kratší.

Podvozek a brzdy
Odpružení je hodně moc tvrdý. Ale pořád se to dá. Oproti ZXR se řídí trochu snadněji, ale má dost podobný charakter. Jen na GSX-R 750 K2/3 se přesností a lehkostí ovládání asi nechytá. Ale i tu GSX-R jsem měl jen půjčenou a tak jsem o ní jel taky opatrně.
Brzdy sice vypadají, že zastaví náklaďák, ale bohužel ne. Předek je hodně tupej a účinek vypadá trochu jinak. Zadní brzda je tam je proto, protože musí. Tohle bylo asi největší zklamání. Nejspíš to byly ale jen špatné/mastné destičky.

Ergonomie
Hodně moc sportovní. Opět přirovnám k ZXR. Je možná ještě víc váhy na zápěstích a stupačky ještě výš a ještě subtilnější co se velikosti týče. Sedačka je polstrovaná jen minimálně. Zrcátka se mi bohužel nepovedlo naštělovat abych v nich něco viděl. Prostě na tomhle člověk jede třeba 80 a stejně má pocit, že jede a něco se děje. Podsedlový prostor pojme akorát orig. nářadí a lékarnu a nic víc. Ale tenhle charakter má prostě něco do sebe a líbí se mi to. Není to nudná motorka co jede tak nějak sama.

Vzhled
Každý ať si udělá názor jaký chce. Pro mě asi nejhezčí motorka za posledních 20 let.

Jo a berte to s rezervou. Nejsem zrovna super řidič, ale spíš mrdal.


Naposledy editováno 27.06.2011 15:58:56

(reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

19.5.2011 v 20:33 | Nahoru | #31
dva_hrnce>
Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

Skvělá odpověď, děkuji! 19.5.2011 v 20:39 | Nahoru | #32
Poggy> Ja ji mam dva roky a fakt se mi nic nevysralo jen jezdim ventili se dělaji po 12000 km a jinak vše normalní filtr na olej 250kc olej 350 kc litr.Fakt si nestěžuju řetězovka drží ložíska se točí fakt nemám problem jen jezdim.Jo když to vyválíš tak se z toho asi posereš to jo. A když koupíš nějaký brak tak taky ale to je s každou motorkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

19.5.2011 v 20:43 | Nahoru | #33
cage11>
Ten běžnej servis je OK. Dokonce 750 nemá ani iridiový svíčky apod. Takže sem naprosto OK. Jen jsem slyšel něco že ložisko v zadním kole udělá tak 20 tis. km, v řízení podobně. Takže tohle není tak horký? To je dobrá zpráva.
Navíc včera jedna strašidelná zpráva z Českých Budějovic kde se jednumu údajně na 750 rozpadl motor za jízdy a škoda 160.

Naposledy editováno 19.05.2011 21:14:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

Skvělá odpověď, děkuji! 19.5.2011 v 21:07 | Nahoru | #34
Poggy>Tak jasně že to někdy odejde ale nevím proč by to mělo vydržet zrovna jen 20 tis. Co je tam jiného na krku řízení než u japonce taky nevím že to musí vydržet mín. To že na Hondách odcházejí relé dobijení jak svíčky u auta a origo stojí 15000 tu nikdo neřeší a jelikož je MV exot a moc lodí to nezná tak kolujou blbosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

19.5.2011 v 21:13 | Nahoru | #35
cage11>
Díky. Jen prostě s IT motorkou nemám zkušenosti a ani neznám nikoho kdo by měl letmo zadní kolo. Jedna z fám je tedy pryč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

19.5.2011 v 21:19 | Nahoru | #36
Poggy> VFR má taky letmáč a funguje to. Já bych to neviděl tak dramaticky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

19.5.2011 v 21:51 | Nahoru | #37

cage11 píše: Poggy> VFR má taky letmáč a funguje to. Já bych to neviděl tak dramaticky



taky nedobíjí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

19.5.2011 v 22:01 | Nahoru | #38

VlastíkPlamínek píše: taky nedobíjí



kecy v kleci, Medvídku....

Naposledy editováno 19.05.2011 22:11:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

19.5.2011 v 22:03 | Nahoru | #39

VeFeRák píše: kecy v klecy, Medvídku....



kleci když už

(reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

19.5.2011 v 22:11 | Nahoru | #40

VlastíkPlamínek píše: kleci když už



já věděl, že mi ty "i" už dneska nepůjdou....

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

19.5.2011 v 22:23 | Nahoru | #41
jinak 750 byl můj tip na druhou motku, ale ty náklady...asi bych ji neuživil...

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

19.5.2011 v 22:48 | Nahoru | #42
Já jsem na ní jel a:

1. Moc to nejede
2. Motor má hodně tupou reakci na plyn (patrné zejména při meziplynech)
3. Moc hezky chroptí z airboxu
4. Je to krásná motorka

MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

20.5.2011 v 05:53 | Nahoru | #43
Já mám letmáč z IT, zatím 45tis.km a sundávám to jen kvůli přezutí pneu
Zatím, ťuk ťuk

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

20.5.2011 v 06:02 | Nahoru | #44

Poggy píše: honza511>
Já jsem trochu blázen, no. Prostě F4 se mi líbí už dlouho a rád bych jí měl. Ale rozumově máš pravdu.


Na rozum se vyprdni, taky mi ruplo v bedně a během týdne byla Guzzi doma.
A všichni mi říkali že jí budu jen splácet a chodit se na ní koukat do garáže.
No a splácím a jezdím, sice nemám nic jinýho a je to dlouhých 5 let, ale nelituju..

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

20.5.2011 v 07:31 | Nahoru | #45
Ja myslim že je to v pohodě. Kamoš má 1100 Draga posral se mu kardan + nějaké drobnosti myslím že se mu povolila matice a stálo ho to 45000kč. Tak že nic levnýho to taky nebylo. Zkrátka jen nevím že by se mělo vše posrat po 20000km. Je jasný že určité origo díly budou drahy ale náhražky existujou dnes na vše. A Italové nejsou blbý věci maji vychytaný. Za mě moho jen doporučit ale nesmí to být fakt nějaký brak. Češi jsou národ všeumělců tak musíš počítat že pokud koupíš dnes 750 měl jí určitě nějaký janek a v origo stavu určitě nebude.Tím nemyslím plasty ale mechaniku celkově.

(reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

20.5.2011 v 08:03 | Nahoru | #46
VlastíkPlamínek>Jinak stim dobjenim máš pravdu ja VFR taky měl už je to tak 11 let a připadal jsem si jak relatkovej mág. To pan Honda fakt nevychytal a vodou chlazený relé ještě nevymyslel. Zase mě těší že jsem podpřil českou firmu Igni-Tech která díky mě mohla rozjet velkovýrobu techto součástek .

(reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

20.5.2011 v 08:27 | Nahoru | #47

VeFeRák píše: jinak 750 byl můj tip na druhou motku, ale ty náklady...asi bych ji neuživil...


Pokud by se nic nerozbilo a nebo bych jí nerozbil já, tak by se snad ještě mohlo být snesitelný. Jako na tej co jsem jel bylo z toho spotřebáku vše OK, až na ty pneu teda. Kapoty jsem z toho teda zatím nesundaval. Jen má prostě pár odchylek od originálu.

(reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

20.5.2011 v 08:33 | Nahoru | #48

radi5 píše: Já jsem na ní jel a:

1. Moc to nejede
2. Motor má hodně tupou reakci na plyn (patrné zejména při meziplynech)
3. Moc hezky chroptí z airboxu
4. Je to krásná motorka


add 1. Souhlasím. Taky jsem od motoru čekal trochu víc. Pod 5 tis. skoro vůbec nic. Okolo těch 5 zase krásně chroptí, to jo. 5 - 7 je takový dá se to, ale ještě to není ono. Jede teprv až tak od 9 - 10 výš. Asi to bude spíš charakter šetky, ale s tou jsem nikdy nejel.
add 2. To asi jo. Dá si trochu na čas. Ale doteď jsem jezdil s karburátorama. Tohle bylo podobný, až na reakci ze zcela zavřenýho plynu. Lehce pootevřít nic, trochu víc a pak už škubne.
O vzhledu netřeba debatovat.

(reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

20.5.2011 v 08:37 | Nahoru | #49

dva_hrnce píše: Na rozum se vyprdni, taky mi ruplo v bedně a během týdne byla Guzzi doma.
A všichni mi říkali že jí budu jen splácet a chodit se na ní koukat do garáže.
No a splácím a jezdím, sice nemám nic jinýho a je to dlouhých 5 let, ale nelituju..


To bych dopadl jak přes kopírák. Ale měl bych něco vyjímečnýho.

(reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

20.5.2011 v 08:39 | Nahoru | #50

dva_hrnce píše: Na rozum se vyprdni, taky mi ruplo v bedně a během týdne byla Guzzi doma.
A všichni mi říkali že jí budu jen splácet a chodit se na ní koukat do garáže.
No a splácím a jezdím, sice nemám nic jinýho a je to dlouhých 5 let, ale nelituju..



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

20.5.2011 v 08:41 | Nahoru | #51

cage11 píše: Ja myslim že je to v pohodě. Kamoš má 1100 Draga posral se mu kardan + nějaké drobnosti myslím že se mu povolila matice a stálo ho to 45000kč. Tak že nic levnýho to taky nebylo. Zkrátka jen nevím že by se mělo vše posrat po 20000km. Je jasný že určité origo díly budou drahy ale náhražky existujou dnes na vše. A Italové nejsou blbý věci maji vychytaný. Za mě moho jen doporučit ale nesmí to být fakt nějaký brak. Češi jsou národ všeumělců tak musíš počítat že pokud koupíš dnes 750 měl jí určitě nějaký janek a v origo stavu určitě nebude.Tím nemyslím plasty ale mechaniku celkově.


Tuhle měl v IT v rukou asi taky koumák. Jako zvenku vypadala OK, sice kapoty prej nejsou origo, ale jsou z jiný F4. S TPS senzorem si někdo hrál. Barva na něm byla porušená a otisk nesouhlasil s originálem. Pod kapoty jsem teda neviděl. Je zakrytá pečlivě. Ale celkový zpracování a kvalita na jedničku. Samolepka na plastu v prolisu, moc pěkný strojní součátky atd.

(reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

20.5.2011 v 09:23 | Nahoru | #52
Poggy> Dva hrne ma v něčem pravdu bud ji chces a nebo né. Já jí vždy chtěl a mám jí neřešil jsem ložisko v krku až to příjde tak to samozřejmě řešit budu. Teď jen jezdim a nemám problém s ničím. Neřeším to že mám dnes jen 170 koní když konkurence má 200 a třeba motoricky zaostávám a dal jsem víc než za novou rejži. Za mě je to fakt zážitek a skvělé svezení nic lepšího neznám. Jediné co ti mužu doporučit je, že pokud se pro ni rozhodneš a něco se ti na ní nezdá třeba jen blbost a nemá to logické vysvětlení jdi od ní. Těch motorek je na trhu tak málo že lidi co to prodavají nemají důvod něco maskovat a řešit zamazaný šroubky. Většinou to má málo najeto a je to v originál stavu se serviskou třeba německou. Pokud to origo není jdi od ní a vůbec o ní nepřemýšlej. To co jsi napsal o té tvé pust jí z hlavy posereš se z toho přišetři a kup perfektní kus a věř že si pak na mě vzpomeneš a se budeš prohánět.

2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

20.5.2011 v 16:36 | Nahoru | #53


Naposledy editováno 18.04.2024 08:46:44

(reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

20.5.2011 v 16:43 | Nahoru | #54
kawapepek> tak to se tý mojí naštěstí stát nemůže, ale hláška dobrá

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

20.5.2011 v 16:49 | Nahoru | #55
kawapepek>
Spíš proč vypínal zapalování když nejspíš běžel ventilátor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

20.5.2011 v 17:10 | Nahoru | #56
Poggy> neměl by ventilátor běžet i po vypnutí zapalka? Beru dle plechu..
Tam bylo asi špatně něco jinýho, ale nevim..

(reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

20.5.2011 v 17:11 | Nahoru | #57


Naposledy editováno 18.04.2024 08:46:54

MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

20.5.2011 v 18:28 | Nahoru | #58
Tak to asi nebyla chyba motorky ale toho blba co jí měl i agusta má teploměr. Já zase Agustu roztlačoval protože chlápkovi vyplivlo startovací relé to jsem jí ještě neměl. jak říkám je to v lidech a pokud ten blb jí nechá 3x za měsíc převařit nedivím se že to jde do kopru. Je to jen stroj stát se může vše od toho je dva roky záruka.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

21.5.2011 v 09:29 | Nahoru | #59

dva_hrnce píše: Poggy> neměl by ventilátor běžet i po vypnutí zapalka? Beru dle plechu..
Tam bylo asi špatně něco jinýho, ale nevim..


Elektrika u moto je jinak dělaná než u aut. Pokud jsi tou plechu myslel plechovnku. Spínačka je vlastní hlavní vypínač celého el. systému. Alespoň co jsem zatím viděl to tak bylo. U ZXR se mi ventilátor taky vypnul po vypnutí spínačky. Ta MV udělala to samé když jsem s ní přijel a hned mi to nedošlo. Tak jsem jí zas zapnul aby se dochladila.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

21.5.2011 v 09:39 | Nahoru | #60
Poggy> jj, plech = auto

já to nikdy moc nezkoumal, protože auto ani moto jsem nikdy vodou chlazený neměl (teď teda filcku a chvilku malé cebro), ale: když chcípnu motor a beží větrák, tak dochladí stejně jen chladič, ne? ostatní voda v trubkách a v motoru zůstane tam kde je, bo už neběží vodní pumpa a tam to stejně zůstane hajz ?

k čemu je dobrý že zchladím těch pár deci co jsou v chladiči?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupím MV agusta F4 - koupeno, aneb... [1, 2] MV Agusta F4 1000, MV Agusta F4 312, MV Agusta F4 75... PETARDAK 49 18.2.2023 v 19:56 PETARDAK
Video Agostini - Pasolini MV Agusta F4 750 Retro 5 25.5.2009 v 19:57 Desmik


TOPlist