globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
Zdravím. Má někdo nějaké dlouhodobější zkušenosti z MV Agustou F4 750 S? Řešil někdo nějaký problém, typičtější závada kromě toho, že je to ital? Asi nejspíš i drby a klepy.
Má někdo přibližnou představu co stojí provoz takovýhleho kousku mimo běžného servisu (olej + filtry). Přibližnou cenu dílů (nemyslím těch performance z katalogu, tu znám a je víc než exluzivní), ale běžnější díly podléhající výměně (ložiska do kol, řízení atp.).
Jak to jede/nejede už vím. Měl jsem tu čest. Spíš mě zajímá jak moc mě dokáže vycucnout finančně.

edit: Ještě jestli někdo máte nějaký odkaz na e-schop s čímkoliv užitečným na MV sem s tím.
Zatím jsem našel těhle pár odkazů:

Performance parts:
1. http://www.emotouk.com/mvagusta.htm
2. http://www.dinocorse.com/mv-agusta-f4

Manuály: http://my.agusta.us/

Katalogy náhradních dílů EOM: http://www.ducatiperformance.com/mv_agusta_oem_parts.php

No a ještě se skoro nikde nedá sehnat postřehy z jízdy. Takže pár zážitků z asi 15 km co jsem s ní absolvoval.

Motor a převodovka
Byla to první verze. Takže 126 HP při asi 13 500 rpm. Pod 4 tisíce prakticky nepoužitelný s vyjímkou jízdy na jedničku a dvojku. Pod 15 km/h se bez spojkování ject nedá. Provozní otáčky začínají až někde od 5 tis. 5 - 7 je takových na běžnou jízdu, ale moc točivého momentu tam není. Opravdu jízda je až od 9 - 10. Opravdu zatahuje až přes 10 tisíc. Potom omezovač nastoupí dost rychle, ale překvapivě jemně. Málem jsem si toho ani nevšiml. Nikdy jsem nejel se silniční šestkou (ten spodek bude asi jako modernější šestka), ale pokud to srovnám s bývalou ZXR 750, tak F4 je lepší asi až tak od 10 tis. otáček výš. Jo a zkoušel jsem předjet náklaďák na šetku z 90ti km/h a to se jí hodně moc nelíbilo. Po přidání plynu z těch cca 4 tis. chroptěla a ani se moc nechtěla rozjet.
Převodovka je řekl bych super. Řadí krásně jemně a tiše. Rychlosti dobře navazují. Dráhy řazení kraťoučký. Jen možná sekundární převod by mohl být o fous kratší.

Podvozek a brzdy
Odpružení je hodně moc tvrdý. Ale pořád se to dá. Oproti ZXR se řídí trochu snadněji, ale má dost podobný charakter. Jen na GSX-R 750 K2/3 se přesností a lehkostí ovládání asi nechytá. Ale i tu GSX-R jsem měl jen půjčenou a tak jsem o ní jel taky opatrně.
Brzdy sice vypadají, že zastaví náklaďák, ale bohužel ne. Předek je hodně tupej a účinek vypadá trochu jinak. Zadní brzda je tam je proto, protože musí. Tohle bylo asi největší zklamání. Nejspíš to byly ale jen špatné/mastné destičky.

Ergonomie
Hodně moc sportovní. Opět přirovnám k ZXR. Je možná ještě víc váhy na zápěstích a stupačky ještě výš a ještě subtilnější co se velikosti týče. Sedačka je polstrovaná jen minimálně. Zrcátka se mi bohužel nepovedlo naštělovat abych v nich něco viděl. Prostě na tomhle člověk jede třeba 80 a stejně má pocit, že jede a něco se děje. Podsedlový prostor pojme akorát orig. nářadí a lékarnu a nic víc. Ale tenhle charakter má prostě něco do sebe a líbí se mi to. Není to nudná motorka co jede tak nějak sama.

Vzhled
Každý ať si udělá názor jaký chce. Pro mě asi nejhezčí motorka za posledních 20 let.

Jo a berte to s rezervou. Nejsem zrovna super řidič, ale spíš mrdal.

Naposledy editováno 27.06.2011 15:58:56

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

Skvělá odpověď, děkuji! 19.5.2011 v 17:57 | Nahoru | #1
Jediné co o ní vím, že jí má kamarád, je krásná, ale i při relativně výletním tempu baští přes 7litrů, ale jinak si zatím na nic nestěžoval, má jí asi třetí rok, nevím kolik najel..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

Skvělá odpověď, děkuji! 19.5.2011 v 18:23 | Nahoru | #2
Poggy> ložisko se dá udájně obejít skrze rozebrání a nahrazení novým... má být stejný jako na 1098... řetězovku spíš násob dvěma a to nebude origo... ložisko cca sedí, jen jsem slyšel, že ten interval je nastaven nesmyslně krátce... na díly se čeká hrozivě dlouho... všechno na ni stojí hroznej ranec... naprosto neporovnatelný s jakoukoliv jinou značnou včetně Ducny... jen nástavec na řadící páku pod kterej cpeš nohu stojí 2tis Kč... myslím tím jen ten kousek do strany...

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

Skvělá odpověď, děkuji! 19.5.2011 v 19:15 | Nahoru | #3
Znám jednoho člověka z Prahy co jí má a tak jsme se o tom nějak bavili a třeba příklad:zrcátko 11000,- Ač je to krásná motorka tak si myslím že bežného člověka by to zrujnovalo.Jinak on vlastní hotel na Václaváku,tak ho to asi moc netrápí

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

Skvělá odpověď, děkuji! 19.5.2011 v 20:05 | Nahoru | #4
Ja si nestěžuju jede to fajne i od spoda a 172 koní mi taky stačí. Dělá mi jen službu a servis taky není tak strašný když to nepoložíš. Ale na mě moc nedej jsou tady jiní kteří ti dobře poradí já mám litra Jen jedno vím nic lepího co mě chytlo tak za srdce jsem neměl. A japoncu bylo dost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

Skvělá odpověď, děkuji! 19.5.2011 v 20:31 | Nahoru | #5
Poggy> tak sry, on má brutalku..
řeknu mu ať sem nakoukne, koukám že tu dlouho nebyl..

tuším že to bude podobné..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

Skvělá odpověď, děkuji! 19.5.2011 v 20:39 | Nahoru | #6
Poggy> Ja ji mam dva roky a fakt se mi nic nevysralo jen jezdim ventili se dělaji po 12000 km a jinak vše normalní filtr na olej 250kc olej 350 kc litr.Fakt si nestěžuju řetězovka drží ložíska se točí fakt nemám problem jen jezdim.Jo když to vyválíš tak se z toho asi posereš to jo. A když koupíš nějaký brak tak taky ale to je s každou motorkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

Skvělá odpověď, děkuji! 19.5.2011 v 21:07 | Nahoru | #7
Poggy>Tak jasně že to někdy odejde ale nevím proč by to mělo vydržet zrovna jen 20 tis. Co je tam jiného na krku řízení než u japonce taky nevím že to musí vydržet mín. To že na Hondách odcházejí relé dobijení jak svíčky u auta a origo stojí 15000 tu nikdo neřeší a jelikož je MV exot a moc lodí to nezná tak kolujou blbosti.

2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

Skvělá odpověď, děkuji! 21.5.2011 v 13:50 | Nahoru | #8
...trochu jsem na tom šrouboval: http://filousb12.ra...rr-MV_Agusta_F4_750/

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

Skvělá odpověď, děkuji! 21.5.2011 v 15:58 | Nahoru | #9
[quote=dva_hrnce]a jak je s ní inkvizitor spokojen? [quote]

spokojenej je zatim moc, jenom posez to má příšernej, gsx-r je proti tomu chopper, zato to má neskutečnou možnost náklonu, takže na okruh jo, ale pořídit si to na silnici je naprostej nesmysl, dolní a střední otáčky nepoužitelný, na servis myslim jedna z nejlevnejších motorek co sem měl, cokoliv se dá koupit na ebay.de nebo ebay.it, případně v ducati a ve fabory, je to i oproti japoncům za hubičku a je toho dost, víc prozradí muj pan mechanik jenom poznámku, sadu rezervních ráfků i s kotoučema sem pořídil na ebay.it za 280€

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

Skvělá odpověď, děkuji! 21.5.2011 v 18:56 | Nahoru | #10

Poggy píše: inkvizitorr>
Dík. Na ebay už jsem taky koukal. Jen jsem tam zatím nenašel origo nové díly jako kotouče a řetězovku, vzduchový filtr (mimochodem origo je papírák?) atd. Já bych na ní pak asi neorigo věci nevěšel.
Řešil jsi na okruh nějak úpravu brzd? Na té co jsem jel byly takové slabší.



hele kououče sem koupil s najetejma 2000km za 80€, při týhle ceně a stavu tam nemá smysl špekulovat po novejch, vzducháč je molitanovej jako na kroskách, takže jenom naolejovat, řetězovka nevim co stojí normální, já kupoval 520 a řetěz myslim 4000, lehká rozeta s dvěma sadama kotoučů stála 95€, pastorek dopředu mislim 15€, když to budeš kupovat v 525 asi to nebude taková raketa aspoň myslim za ten řetěz. jinak ty brzdy brzděj jak víno, mam tam racingový brembácký desky a pancířky už sou tam myslim ve standartu, třeba oproti gsxr brzděj fakt libově i třeba ve srovnání s brembama co sem měl před tim na rsv1000fact 07. prostě na brzdy si nemůžu stěžovat

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

Skvělá odpověď, děkuji! 22.5.2011 v 23:07 | Nahoru | #11
Poggy:
...žádnej spešl vercajk nepotřebuješ, krom vořechu na matici zadního kola a klíče na změnu geometrie v hlavě řízení, tam je excentricky uložený ložisko, takže si můžeš nastavovat úhel vidlice a stopu, hákovej klíč není nic neobvyklýho, ten náboj s ložiskem na fotce je ta obávaná součástka, ale vzhledem k tomu, že tenhle konkrétní Inkvizův bajk má nejasnou minulost, co se najetejch km týče a ložisko je ok, bych to neviděl tak dramaticky...určitě se ale vyplatí dodržovat utažení náboje předepsanym momentem, na kterej si teď nevzpomenu, bo mam v sobě třetí dvojitý mojito ...a jestli je to ložisko standartního rozměru běžně vyráběnýho některou z ložiskářskejch firem nevím, zatím nebylo potřeba, ale jak psal Inkviz, na e-bay je plná prdel krámů na tenhle bajk...určitě je ale potřeba nezanedbávat údržbu a všechno dělat radši dřív než později...třeba tenhle bajk byl absolutně bez ventilovejch vůlí, když to Inkviz přitáhnul, ale dobrý je, že třeba podložky pod hrníčky jsou stejný jako maj Suzuki...třeba blbý je, že napínák rozvoďáku je zepředu motoru, takže aby ses k němu dostal, musíš shodit svody...ale já jsem zmlsanej japoncema ...jinak je to prostě italská extrémně nepohodlná mrdka se svejma specifikama, ale obecně nic extra oproti japoncům...každopádně já bych si něco takovýho na normální ježdění nikdy nekoupil, to je jako si koupit na ježdění do JZD na vesnici Ferrari, ale to je samože můj pohled na věc, asi nejsem dost masochista na takovej bajk ...kdybys měl nějaký konkrétní dotazy, tak se ptej, odpovím, pokud budu vědět...

2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

Skvělá odpověď, děkuji! 24.7.2011 v 09:19 | Nahoru | #12
jenom pro zajímavost graf z brzdy, motor 750 2003, ignitech, jinak série
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupím MV agusta F4 - koupeno, aneb... [1, 2] MV Agusta F4 1000, MV Agusta F4 312, MV Agusta F4 75... PETARDAK 49 18.2.2023 v 19:56 PETARDAK
Video Agostini - Pasolini MV Agusta F4 750 Retro 5 25.5.2009 v 19:57 Desmik


TOPlist