globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
Zdravím. Má někdo nějaké dlouhodobější zkušenosti z MV Agustou F4 750 S? Řešil někdo nějaký problém, typičtější závada kromě toho, že je to ital? Asi nejspíš i drby a klepy.
Má někdo přibližnou představu co stojí provoz takovýhleho kousku mimo běžného servisu (olej + filtry). Přibližnou cenu dílů (nemyslím těch performance z katalogu, tu znám a je víc než exluzivní), ale běžnější díly podléhající výměně (ložiska do kol, řízení atp.).
Jak to jede/nejede už vím. Měl jsem tu čest. Spíš mě zajímá jak moc mě dokáže vycucnout finančně.

edit: Ještě jestli někdo máte nějaký odkaz na e-schop s čímkoliv užitečným na MV sem s tím.
Zatím jsem našel těhle pár odkazů:

Performance parts:
1. http://www.emotouk.com/mvagusta.htm
2. http://www.dinocorse.com/mv-agusta-f4

Manuály: http://my.agusta.us/

Katalogy náhradních dílů EOM: http://www.ducatiperformance.com/mv_agusta_oem_parts.php

No a ještě se skoro nikde nedá sehnat postřehy z jízdy. Takže pár zážitků z asi 15 km co jsem s ní absolvoval.

Motor a převodovka
Byla to první verze. Takže 126 HP při asi 13 500 rpm. Pod 4 tisíce prakticky nepoužitelný s vyjímkou jízdy na jedničku a dvojku. Pod 15 km/h se bez spojkování ject nedá. Provozní otáčky začínají až někde od 5 tis. 5 - 7 je takových na běžnou jízdu, ale moc točivého momentu tam není. Opravdu jízda je až od 9 - 10. Opravdu zatahuje až přes 10 tisíc. Potom omezovač nastoupí dost rychle, ale překvapivě jemně. Málem jsem si toho ani nevšiml. Nikdy jsem nejel se silniční šestkou (ten spodek bude asi jako modernější šestka), ale pokud to srovnám s bývalou ZXR 750, tak F4 je lepší asi až tak od 10 tis. otáček výš. Jo a zkoušel jsem předjet náklaďák na šetku z 90ti km/h a to se jí hodně moc nelíbilo. Po přidání plynu z těch cca 4 tis. chroptěla a ani se moc nechtěla rozjet.
Převodovka je řekl bych super. Řadí krásně jemně a tiše. Rychlosti dobře navazují. Dráhy řazení kraťoučký. Jen možná sekundární převod by mohl být o fous kratší.

Podvozek a brzdy
Odpružení je hodně moc tvrdý. Ale pořád se to dá. Oproti ZXR se řídí trochu snadněji, ale má dost podobný charakter. Jen na GSX-R 750 K2/3 se přesností a lehkostí ovládání asi nechytá. Ale i tu GSX-R jsem měl jen půjčenou a tak jsem o ní jel taky opatrně.
Brzdy sice vypadají, že zastaví náklaďák, ale bohužel ne. Předek je hodně tupej a účinek vypadá trochu jinak. Zadní brzda je tam je proto, protože musí. Tohle bylo asi největší zklamání. Nejspíš to byly ale jen špatné/mastné destičky.

Ergonomie
Hodně moc sportovní. Opět přirovnám k ZXR. Je možná ještě víc váhy na zápěstích a stupačky ještě výš a ještě subtilnější co se velikosti týče. Sedačka je polstrovaná jen minimálně. Zrcátka se mi bohužel nepovedlo naštělovat abych v nich něco viděl. Prostě na tomhle člověk jede třeba 80 a stejně má pocit, že jede a něco se děje. Podsedlový prostor pojme akorát orig. nářadí a lékarnu a nic víc. Ale tenhle charakter má prostě něco do sebe a líbí se mi to. Není to nudná motorka co jede tak nějak sama.

Vzhled
Každý ať si udělá názor jaký chce. Pro mě asi nejhezčí motorka za posledních 20 let.

Jo a berte to s rezervou. Nejsem zrovna super řidič, ale spíš mrdal.

Naposledy editováno 27.06.2011 15:58:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

20.5.2011 v 08:41 | Nahoru | #1

cage11 píše: Ja myslim že je to v pohodě. Kamoš má 1100 Draga posral se mu kardan + nějaké drobnosti myslím že se mu povolila matice a stálo ho to 45000kč. Tak že nic levnýho to taky nebylo. Zkrátka jen nevím že by se mělo vše posrat po 20000km. Je jasný že určité origo díly budou drahy ale náhražky existujou dnes na vše. A Italové nejsou blbý věci maji vychytaný. Za mě moho jen doporučit ale nesmí to být fakt nějaký brak. Češi jsou národ všeumělců tak musíš počítat že pokud koupíš dnes 750 měl jí určitě nějaký janek a v origo stavu určitě nebude.Tím nemyslím plasty ale mechaniku celkově.


Tuhle měl v IT v rukou asi taky koumák. Jako zvenku vypadala OK, sice kapoty prej nejsou origo, ale jsou z jiný F4. S TPS senzorem si někdo hrál. Barva na něm byla porušená a otisk nesouhlasil s originálem. Pod kapoty jsem teda neviděl. Je zakrytá pečlivě. Ale celkový zpracování a kvalita na jedničku. Samolepka na plastu v prolisu, moc pěkný strojní součátky atd.

(reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.

20.5.2011 v 09:23 | Nahoru | #2
Poggy> Dva hrne ma v něčem pravdu bud ji chces a nebo né. Já jí vždy chtěl a mám jí neřešil jsem ložisko v krku až to příjde tak to samozřejmě řešit budu. Teď jen jezdim a nemám problém s ničím. Neřeším to že mám dnes jen 170 koní když konkurence má 200 a třeba motoricky zaostávám a dal jsem víc než za novou rejži. Za mě je to fakt zážitek a skvělé svezení nic lepšího neznám. Jediné co ti mužu doporučit je, že pokud se pro ni rozhodneš a něco se ti na ní nezdá třeba jen blbost a nemá to logické vysvětlení jdi od ní. Těch motorek je na trhu tak málo že lidi co to prodavají nemají důvod něco maskovat a řešit zamazaný šroubky. Většinou to má málo najeto a je to v originál stavu se serviskou třeba německou. Pokud to origo není jdi od ní a vůbec o ní nepřemýšlej. To co jsi napsal o té tvé pust jí z hlavy posereš se z toho přišetři a kup perfektní kus a věř že si pak na mě vzpomeneš a se budeš prohánět.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupím MV agusta F4 - koupeno, aneb... [1, 2] MV Agusta F4 1000, MV Agusta F4 312, MV Agusta F4 75... PETARDAK 49 18.2.2023 v 19:56 PETARDAK
Video Agostini - Pasolini MV Agusta F4 750 Retro 5 25.5.2009 v 19:57 Desmik


TOPlist