globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
9.5.2011 v 15:19
Dovolím si založit vlákno přímo o FMX, páč toho tady o něm vesměs moc není a jak je to teď můj "silniční" mazlík, tak se mu teď trochu věnuju.Vím, že je o FMX přímo fórum,...ale tam to nějak usnulo,...co odešel hlavní "moderátor", co FMX sám vlsatnil.
Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.



















Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.10.2011 v 11:57 | Nahoru | #301

Matess727x píše: ...ale houby,...tys to položil? No mě už pakrát taky chyběl kousíček a válel bych se.



No uz jeto tak. Ne ze bych to prehnal s klopenim, Koupil sem levnou zadni gumu a bylo vymalovano. Odnesli to bocni plasty, řadicka, stupacka spolujezdce i s drzakem, blinkr, zrcatko, blaster a vyfuk jo a hadry. Tak si mam aspon pres zimu s cim hrát.

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

31.10.2011 v 11:50 | Nahoru | #302
sice to není přímo FMX,ale stavba je to krásná,ne? nic navíc


Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

31.10.2011 v 11:55 | Nahoru | #303
callowsick:

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

2.11.2011 v 11:47 | Nahoru | #304
nevipada to spatne. mit doma jeste jeden motor navic tak bych taky rad neco stvoril.

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.12.2011 v 13:58 | Nahoru | #305
čágo kluci,dostal jsem se náhodou k prosincovýmu vydání Dirt bikera a je tam průvodce nákupem motorky na rok 2012.

kurva, takový krásný enduro XR tam jde pořád koupit jako nový!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! závidím jak prase! (i za tu cenu)


Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.12.2011 v 15:30 | Nahoru | #306
callowsick: Jojo,...taky by se mi líbila.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

11.12.2011 v 14:04 | Nahoru | #307
čau panové, je zima tak sem přemyslel co budu muset do moto na jaře investovat.Koukam a musím udělat technickou. S fmxem poprvé.Mam na něm ladaky od Tenaxu.Nebude jim to vadit?Nebo si mám začít schánět origo?Vím, že se to tady na m.cz už asi probíralo, ale je zima tak proč se nezeptat na vaše zkušenosti. Dík za info.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

11.12.2011 v 14:52 | Nahoru | #308
honza89> Záleží kde budeš dělat technickou. Kam jezdím já, tak si homologace hlídají.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

11.12.2011 v 17:24 | Nahoru | #309
matrixbiker> takže otazka zní,, kde ji v brně nehlídají?´´

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

11.12.2011 v 23:32 | Nahoru | #310

honza89 píše: matrixbiker> takže otazka zní,, kde ji v brně nehlídají?´´


...já s těma Sharonama nemám žádnej problém.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

11.12.2011 v 23:36 | Nahoru | #311
Já jsem si zase říkal, že bych letos přes zimu okrášlil FMX-ko padákama. Ale když pak začnu prolejzat na netu co ty padací rámy-ty...dvě trubičky ...stojí, tak mě to zas přechází. Nevěděl by náhodou někdo o levnějších?

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.12.2011 v 08:01 | Nahoru | #312
Matess727x> Verim ze bys to dokazal udelat i doma sam
Ted me tak napada ze az nebudu vedet co delat mohl bych to zkusit

Myslis takovej ten trubkovej s trochou pasoviny??

Tyto sou dost a ta cena jeste vic

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.12.2011 v 13:58 | Nahoru | #313
tohle se asi s trubkama nedá srovnat,ale dal jsem si pod motor kryt z Domina (musí se dopasovat a nesedí úplně tip-top, ale celkem dobrý). docela pěkně kopíruje tvar motoru a kryje motor dost podobně jako tyhle trubky + navíc plochou plechu proti kamenům.
je jasný, že když dojde na lámání chleba (a řídítek), že toho proti trubkám moc nepobere, ale nějakou tu energii pohltí a mohl by se chvíli i dřít místo vík motoru. je to takový,že to není úplně bez ochrany,no...

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.12.2011 v 14:56 | Nahoru | #314
callowsick: Taky už mě to napadlo,..ten dekl z Domina. Já ty padáky chci spíše pro oko, než jako ochranu-předpokládám, že s FMX nikde nepraštím,...alespoň bych tedy nerad. Nemáš celkovou fotku motorky,...jak to s tím krytem vypadá?A co jsi na něm musel upravit, aby to tam šlo?

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.12.2011 v 16:06 | Nahoru | #315
on je tam rozdíl, že domino má rozvidlenej rám a FMX tam má jeden hranol, takže jsem styčný plochy podložil páskama gumy,abych to neodřel, na přední trubku to chytil kovovou stahovačkou a zespodu jsem si dělal pásek se závitama,kterej mi to stáhnul k tý hranatý trubce pod motorem.
ještě tam chci dát původní kastlík na nářadí,ale ten se bude muset nově uchytit (asi do hliníku krytu) a musí se přehodit klakson jinam. bez kastlíku vypadá ta pravá strana prázdně.

fotky nemám,jenom tuhle z druhý strany. když nebudu lenoch, tak dneska v dílně motorku blejsknu.

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.12.2011 v 16:07 | Nahoru | #316

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.12.2011 v 16:22 | Nahoru | #317
potěšte oko (fotka stažená z gůglu)

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.12.2011 v 16:35 | Nahoru | #318

callowsick píše: potěšte oko (fotka stažená z gůglu)


...já už jsem se "lekl", že ho máš ty takhle potuněný.

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.12.2011 v 08:08 | Nahoru | #319
Nevipada to nejhur. to je polep nabo sou ty plasty nalakovanny??
Jen jestli nas nevodis za nos!! vidim tam taky hlinikovy kryt motoru

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.12.2011 v 18:13 | Nahoru | #320
Já si myslím že je to lak, ale na FMX dělají Němci pěkný sady polepů.

Naposledy editováno 13.12.2011 18:13:21

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

18.12.2011 v 07:28 | Nahoru | #321
Kluci ty dvě trubky jako rádoby padací rám snadno vyrobíte doma, pokud nejste nemehla.. a za ušetřené peníze + drobek přidáte si kupte na FMX 650 neškrcené svody - respektive svody co měl starej dominátor, prodávaj to němci ABP tuning za cca 3900kč + dobírka do ČR. Ke svodům nakitovat karbec nebo nejlépe tam dát Mikuni a pak uvidíte co ten motor dokáže))

Jen to stojí holt všechno dost peněz, ideální je na FMX dát Mikuni + svody + laďáky...

Jinak nápad použít vanu z Dominátora se mi líbí a sluší to tomu.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

18.12.2011 v 09:04 | Nahoru | #322
Opteron: To je jedna z věcí, co by mě zajímala,...říkáš, že ty svody jsou stejný jako u Dominátora?Takže třeba koupit svody z SLR, nebo FX, měly by tam normálně pasovat?Ony vypadají skoro stejně, jen si nejsem jistej, jestli budou pasovat 100%, nebo by se musely krapet předělat? Ale myslím, že by pasovat měly ne?...když je rám a uchycení motoru u SLR, FX a FMX stejné ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

18.12.2011 v 15:17 | Nahoru | #323

Matess727x píše: Opteron: To je jedna z věcí, co by mě zajímala,...říkáš, že ty svody jsou stejný jako u Dominátora?Takže třeba koupit svody z SLR, nebo FX, měly by tam normálně pasovat?Ony vypadají skoro stejně, jen si nejsem jistej, jestli budou pasovat 100%, nebo by se musely krapet předělat? Ale myslím, že by pasovat měly ne?...když je rám a uchycení motoru u SLR, FX a FMX stejné ne?



Nemám s tím přímo zkušenost, teoreticky by to mohlo pasovat, ale prakticky bych to nedělal. Za kolik seženeš od někoho svody z Dominátora? Za 1000, 1500, 2000kč?? Za méně to asi nebude. Další věc, v jakým budou stavu? V případě svodů bych šel prostě do nových, pokud si chceš FMX ještě nějakou dobu nechat, v DE se prodávaj okolo 3800-3900kč dle aktuálního kurzu a plus něc dobírka, pár stovek Kč. Cena je to dobrá. Svody dělá ABP

No a když tomu dáš karbec Mikuni, odezva na plyn bude uplně někde jinde

My jsme si dávali na XR400R karburátory Mikuni TM36 + laďáky FMF. Oboje objednáno z USA, protože u nás se toto blbě shání, a k tomu ještě několik trysek na pořádný doladění. Po nějaké době se nám to podařilo správně naladit - není to žádná sranda, motorka pocitově ožila asi tak o výkon 5k určitě, a to XRko jede s serii velmi dobře, ale po karbci mikuni to byl opravdu "hukot", kdo neodzkoušel, nevěří Přitom spotřeba neuvěřitelně nízká, suprový starty za studena i tepla, zkrátka uplně jiné moto

O FMX 650 jsem jeden čas dost uvažoval, ještě mi to pořád leží hlavě jestli někdy jo ne, ale odrazuje mě právě investice do svodů, karburátoru a výfuků, protože bez toho bych nebyl spokojený, no a taky mě malinko vadí zpracování FMXka, měl jsem kdysi Dominátoa 650, ale FMX mi připadá drobek ošizený, nevím, když jsem si prohlížel rám, atd, tak mi to vše přišlo jako "hrachovina", slabý profily, takový né moc dobře vše dotáhnutý do konce, ale tak vše se nechá doladit. Jinak ale v dnešní době je FMX za ty peníze výborný nedoceněný stroj, jelo se mi na tom pěkně(seriovka škrcená). Tak uvidím časem, jako hračku bych to bral, jen těch 30 navíc do tuningu je masakr

Jinak tyhle "hondí" motory, vzducháče, nedám na ně dopustit, pro mě jeden z NEJ motoru co se týká vzducháčů vůbec(jednobuch enduro). Dominátor 650(FMX atd), XR 600, XR 400, XR 250... Ale i Suzuki DR 650, 350, taky dobrý motorky.

Kdyby se do Evropy dostalo XR650 vzducháč model 2012 nebo DR 650 SE model 2012, jdu bez váhání do nich

Naposledy editováno 18.12.2011 15:22:56

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

18.12.2011 v 16:47 | Nahoru | #324

Opteron píše:
No a když tomu dáš karbec Mikuni, odezva na plyn bude uplně někde jinde


...tomu věřím,...ale který přesně typ je k tomuto motoru vyzkoušený?.....který kde objednat a podle čeho?Vím že ho tu jeden kluk má, ale neví sám přesně jaký konkrétní typ od Mikuni to je,...abych ho jen objednal na netu a vrazil do motorky.Ty svody z SLR bych měl tak za 500, tak to by stálo za vyzkoušení.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

18.12.2011 v 16:55 | Nahoru | #325
Jinak to FMX od série ožije i jen otevřenýma koncema "laďákama", Dynojet a KN filtr.Více se mi ale osvědčil jiný "spešl" molitanový filtr, co jsem viděl na nějakém německém webu.Pak ještě trochu jinak upravený šoupě karbece-podtlaku. O peníze by mi ani tak nešlo,...klidně bych do FMX investoval, ale když člověk neví, co přesně objednat, německy neumím ani pípnou,.....viděl jsem na nějakým německým webu i tuningové CDI, ale to už by bylo dost mastný.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

18.12.2011 v 19:08 | Nahoru | #326
Matess727x>

Zapomeň na úpravu podltakového šoupě a podobný "chujoviny" Samozřejmně že seriový karbec všema těma úpravama citelně ožije, o tom žádná, ale pořád ti zůstavají neduhy seriovéo karburátoru. Nemám zkušenosti s karbcem z FMX, ale můžu ti napsat zkušenosti seriový karbec vs Mikuni v XR 400

Seriový karbec XR 400:
- studené starty horror, né že by to nešlo nakopnout, ale stačí pár dní v garáži a máš co dělat.

- sytičový okruh u serie naprosto nepoužitelný, špatně řešený, musíš držet plyn.
- díra v průběhu výkonu
- necháš stát motorku měsíc v garáži??? Tak to je pak konec, skoro hodinu máš co dělat.

Po montáži a odladění mikuni:

- motorku po 3 měsících stání: vytáhnu sytič, 2x prošlápnu, najdu si horní úvrať, otočím 2x plynem - dojde ke vstříknutí benzínu akcelerační pumpou, jednou kopnu - pozor, pouze jednou, a motora běží jako kdybys jí už ráno startoval.

- startování za tepla, studena, za extrémně přehřátého motoru, prostě kdykoliv naprosto pokaždé ihned. Nikdy jsme neměli situaci, že bys nemohl nastartovat kvůli pádu, uchcání apod.

- plynulý průběh výkonu v celým pásmu otáček.

- citelenější reakce - odezva na plyn. Co bylo nemožné za 2 s plynem v serii, to bylo s mikuni za 2 naprosto normální stav

- zlepšila se dokonce spotřeba, na běžný přesuny do terénu klidně i 100km daleko za 3.6L/100km. Poté běžná spotřeba v terénu 5.5-5.9l/100km a to nad tím nepřemýšlíš...
Spotřeba pro nás neuvěřitelná na to, jak to XRko jelo

Měli jsme XRka stejný s kámošem a ten ty karbce ladil, má na to lepší cit, trpělivost než já a vyhraje si s tím k "dokonalosti", není to práce na 2 hodiny, je to práce na několik dní, než vypozoruješ chování karbce, to a to by se mohlo zplepšit apod. já jsem zajistil karbce, laďáky, trysky, ono to poladil, a výsledek byl úžasný. Ale hlavní pro nás spíš bylo zbavit se seriového karbce kvůli špatným startům a sytiči, výkon byla opravdu až druhá věc.

Na tvoje FMX 650 musíš koupit karbec přímo dělaný pro FMX, a to je MIKUNI TM40 (přesněji TM40-6). Tento karbec se osazuje do spousty motorek, ale důležitý je, že to musí být kit přímo pro FMX, protože tyto karbce se už dodávají s přirubou, aby to sedělo do airboxu FMX, atd.

Další věc je otázka naladění karbce. Není to o tom, že koupíš karbec, doma to za dopoledne přehodíš, seřídíš si volnoběžný otáčky a hurá jezdit, na to zapomeň. S karbcem tě čeká dlouhé laborování a odlaďování. Pokud nemáš po ruce šikovného kluka který ví co dělá, nebo pokud tomu sám nerozumíš a není ve tvých silách si to udělat, tak karbec ani nekupuj. A není to ani o tom, že to dáš do servisu a oni ti řeknou, jo zítra si pro to přijďte...

My jsme karbec na XRku ladili asi 2-3 týdny, mezitím plno laborování s akcelerační pumpou, vyzkoušeno několik vzdušníků a hlavních trysek, než se podařilo najít optimální nastavení.

Jinak pro XR400 je Mikuni TM36, pro FMX je Mikuni TM40. Ve svý podstatě to jsou stejný karbce, jen ta 40ka je prostě pro větší objemy.

Svody z SLRka by jsi asi mohl použít, ale pozor, některý SLRka měli škrcený svody, některý měli z výroby ty svody normálni, tak dá se to poznat podle toho protáhnutýho kolena - to je jasný a není na tom co splést.

Pokud máš v plánu nechat si FMX a nevadí ti do něj investovat, tak určitě ti doporučuju přejít na Mikuni. Teď ani né tak kvůli výkonu, ale celkově kvůli funkčnosti, startování, odezvy na plyn. Neber to zase tak, že po Mikuni z toho budeš mít raketu, ale je to prostě pak uplně jiná motorka, možná i nakonec zjistíš, že ti FMX dva měsíce stojí, vytáhneš sytič, 2x otočíš rukojetí, škrtneš o startér a motor ihned naskočí Už jen tohle tě třeba potěší. Teda jako nevím jak vám ve FMX startuje karbec po delší odstávce, ale několikrát jsem o FMX četl, jak to lidem zlobí, že stačí týden, a blbě to chytá.

zde je karbec Mikuni TM40 pro FMX

a tady taky

a tady jsou trysky, velký výběr cokoliv potřebuješ

Naposledy editováno 18.12.2011 19:12:07

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

18.12.2011 v 21:07 | Nahoru | #327

Opteron píše: Matess727x>
Další věc je otázka naladění karbce. Není to o tom, že koupíš karbec, doma to za dopoledne přehodíš, seřídíš si volnoběžný otáčky a hurá jezdit, na to zapomeň. S karbcem tě čeká dlouhé laborování a odlaďování. Pokud nemáš po ruce šikovného kluka který ví co dělá, nebo pokud tomu sám nerozumíš a není ve tvých silách si to udělat, tak karbec ani nekupuj. A není to ani o tom, že to dáš do servisu a oni ti řeknou, jo zítra si pro to přijďte..


...jj, vím přesně jak to je. Sám jsem tu psal o lazení karbece a motoru,....že to není o tom, dát Dynojet, KN filtr, laďáky,....Dynojet nastavit podle příbalu a že to pojede přesně jak by mělo, jak si spoustu kluků myslí.

Myslí si, že když koupí Dynojet, nechají si ho v servisu namontovat, že se tam s tím někdo ladí. ....to ani náhodou.

Já jsem se s tím ladil možná měsíc-dva,....a tvrdím, že ten KN filtr není ani k tomu origo karbeci a otevřeným koncům ideální.Ladit chod motoru, poměr vzduchu a směsi,...poměr bohatosti směsi atd., to je fakt dost "vyšší odborná",....a jakmile člověk nemá zkušenosti s motorama a cit, tak to nemá šanci naladit.

O tom, co všechno by se dalo s tím motorem dělat vím,...ale víš jak,...chtěl jsem se pustit zatím do toho, o čem vím že zvládnu sám. Co se týče těch úprav origo karbece,...přes YouTube, kde mám nějaký...VIDEJKA...jsem se seznámil s nějakým polákem, co se lazením těchto motorů zabývá už 20 let, tak mi právě pár věcí co se týče nenákladných úprav třebas toho podtlaku a karbece poradil.

Trochu jsem se toho bál, jelikož to byly úpravy nevratné,...ale pak jsem do toho šel a znát to zase o kousíček na reakci plynu bylo.Pro mě je ale FMX, tak jak ho mám já upravené, spíše taková "cestovní" lehká živá motorka,....nejezdím s tím žádné vyloženě motordové jízdy kde bych to pokládal na stupačky. Dost už jsem o tom tady v tom vlákně napsal, ale stále zjišťuji sám další a další zkušenosti a rady, takže tobě díky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

18.12.2011 v 21:24 | Nahoru | #328

Opteron píše: Matess727x>
Teda jako nevím jak vám ve FMX startuje karbec po delší odstávce, ale několikrát jsem o FMX četl, jak to lidem zlobí, že stačí týden, a blbě to chytá.


....tam to moje FMX startuje naprosto bez problému,...i po delší odstávce. Tam tomu myslím dost pomůže už ten dobře nastavenej Dynojet,....vlstně si už ani nepamatuju, jak to startovalo a jelo v origo nastavení,...bez laďáků, Dynojetu, jiném filtru a před úpravama podtlaku a šoupěte.Já jsem FMX koupil letos na jaře, když jsem prodal za 50 tisíc své SLR, které jsem měl rád a nabídla se mi možnost koupit FMX v naprosto luxusním top stavu s najetýma 9 tis km a ve stavu, jako kdyby zrovna sjelo z pásu ve fabrice. Prodal mi ho kluk,...co byl po rozvodu a potřeboval prachy (trochu smutná záležitost),...a byl takovej puntíčkář a hračička.Na tý motorce byl každej detail udělanej.Třebas sundal celej ten držák stupaček a nechal nastříkat komaxitem.Prostě na tu motorku byl radost pohledět, když jsem jí dovezl.Však se podívej,...byl jsem z něj hodně nadšenej,....a za cenu nějakých 60 ticek. Od jara co jsem ho koupil, jsem na něm za to jedno léto najel nějakých 10 tis km. Vím, že by bylo spoustu jiných, silnějších a rychlejších motorek, ale mě to FMX s mýma úpravama přesně vyhovuje a baví mě na něm jezdit.Snad jediný, co by se mi místo něj zamlouvalo je Ducati Hypermotard 1100.















Naposledy editováno 18.12.2011 21:32:32

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

19.12.2011 v 13:21 | Nahoru | #329
Opteron> Ahoj, o startování studeného XR400 ví asi každej majitel své , já nechtěl origo karbec měnit, tak řeším studené starty po delší odstávce nahřátím válce horkovzdušnou pistolí.
Studené starty po krátkodobé odstávce (třeba druhý den) i starty po ulití motoru jsou bez problému.
Jinak se omlouvám majitelům FMX za malé odbočení od tématu.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

19.12.2011 v 13:33 | Nahoru | #330
Matess727x>

Fotky tvého FMX jsem si už prohlížel, moc pěkná
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 honzaxrdakar 22 14.12.2022 v 20:47 350_634
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 Pejvlh 25 25.7.2022 v 18:42 docent
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 Stenly9001 1 16.9.2021 v 21:12 milonovo
Blastry Honda FMX 650 Mufitko 1 14.9.2021 v 15:35 ja1


TOPlist