globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: video: Haya vs. 911 Carrera 4S
21.3.2011 v 07:12
Jsem zase jednou narazil na pěkný videjko, tak se s vám podělim. Jestli to je SJC, tak pardon . Ale týpek na Haye má očividně celou dobu hodně velkou rezervu, co se týká zrychlení ... v zatáčkách bych řekl, že je to tak na stejno.


1 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S

23.3.2011 v 22:56 | Nahoru | #91
Ty jsi hroznej sedmilhář. Tohle jsou tvoje slova.

v zatackach je vykon uz zanedbatelny... To je uz pak o ridici... Na rovince by ale Porsche 911 horce zaplakalo
a myslim si ze ta nejsilnejsi verze by mi neujela neni to 4x4... a navic maximalku ma taky mensi... a vetsi odpor,vetsi vaha rozpocitej KW na vahu... neujelo by... Aby neco ujelo masine o obsahu 1100 tak to musi byt uz nejaka Pagani Zonda Rko apod sportaci a ne auto se 400konickama...

A kdo tady mluvi o ze bych ho dal na maximalku?cetl jsi to nekde?
Ty mluvíš jak politici.

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

23.3.2011 v 23:00 | Nahoru | #92
SensationBlaack>
Ke koksu se nečuchá pane.

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

23.3.2011 v 23:04 | Nahoru | #93
Hummer> Super to jsem psal nerikej mi ze jsem lhar nic nepopiram... To ze jsem se docetl pozdeji ze jsou 911tky 4x4 a ze ta nejsilnejsi by si me dala jsem uznal akorat jsem to nikde nenapsal kdybych chtel zalhat tak edituju co jsem psal a urpavim to co jsem psal tim padem asi co jsem potkal nebyla asi nejsilnejsi verze ze...

video: Haya vs. 911 Carrera 4S

23.3.2011 v 23:26 | Nahoru | #94
video pekny

2 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S

24.3.2011 v 08:26 | Nahoru | #95
tak ten borec tu carreru docela lechta , v zatackach to dokaze jet mnohem rychleji , je to jen o tom co si muze dovolit a nevim kdo z vas by si chtel auto auto rozmlatit jen kvuli zavodu , takhle se pobavil ale relativne bezpecne , ta busa ma na rovinkach rezervy ale myslim si ze do zatacky uz by o moc rychlej nemohla , kazde tohle ss auto ma v zatackach na motorku obrovskou vyhodu , 4 kola , vetsi adheze , podvozek a trakce , tomu motorka nemuze konkurovat ,

a jeste sem si tady nekde precetl ze nekdo ukazal carrere zada , je to pecka co ? Vyhonit si ego ze sem ujel porsche , ale ten dotycny si o tobe muze myslet ze si ocas co chtel zavodit a pekne se na tebe vysral ... kdyby to byla nejdivocejsi verze , tj GT3RS , asi by ses tim tak nechlubil , kde ty by jsi koncil on by radil za 5 . Kazdy lepsi ridic v takovem ss aute , by vyskolil na okruhu nebo v provozu i ty mistni strelce co "podelaji kazdeho" fyzikalni vyhody jsou jasne na strane auta , vykon a prenos sily taky , jen vaha , ta je u motorky lepsi , ale to uz ti vazne moc nepomuze

jeste bych rad podotknul ze to neni o vykonu , ale o tom jak se ten vykon dostane na cestu , aerodynamicka vyhoda je taky na strane auta

a z vlastni zkusenosti ti reknu , svezl jsem se v 911 GT3RS coz je velmi lehke a velmi vykone auto a zlob se na me nebo ne , ale tohle na sprint udela silnicni motorku suse , ano dragsterovy special by urcite vyhral , ale na rovinu to auto je opravdu podstatne rychlejsi a ostrejsi

Naposledy editováno 24.03.2011 08:30:47

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

24.3.2011 v 08:38 | Nahoru | #96

Béďa píše: tak ten borec tu carreru docela lechta , v zatackach to dokaze jet mnohem rychleji , je to jen o tom co si muze dovolit a nevim kdo z vas by si chtel auto auto rozmlatit jen kvuli zavodu , takhle se pobavil ale relativne bezpecne , ta busa ma na rovinkach rezervy ale myslim si ze do zatacky uz by o moc rychlej nemohla , kazde tohle ss auto ma v zatackach na motorku obrovskou vyhodu , 4 kola , vetsi adheze , podvozek a trakce , tomu motorka nemuze konkurovat ,

a jeste sem si tady nekde precetl ze nekdo ukazal carrere zada , je to pecka co ? Vyhonit si ego ze sem ujel porsche , ale ten dotycny si o tobe muze myslet ze si ocas co chtel zavodit a pekne se na tebe vysral ... kdyby to byla nejdivocejsi verze , tj GT3RS , asi by ses tim tak nechlubil , kde ty by jsi koncil on by radil za 5 . Kazdy lepsi ridic v takovem ss aute , by vyskolil na okruhu nebo v provozu i ty mistni strelce co "podelaji kazdeho" fyzikalni vyhody jsou jasne na strane auta , vykon a prenos sily taky , jen vaha , ta je u motorky lepsi , ale to uz ti vazne moc nepomuze

jeste bych rad podotknul ze to neni o vykonu , ale o tom jak se ten vykon dostane na cestu , aerodynamicka vyhoda je taky na strane auta

a z vlastni zkusenosti ti reknu , svezl jsem se v 911 GT3RS coz je velmi lehke a velmi vykone auto a zlob se na me nebo ne , ale tohle na sprint udela silnicni motorku suse , ano dragsterovy special by urcite vyhral , ale na rovinu to auto je opravdu podstatne rychlejsi a ostrejsi



beda: tyhle auta na sprintu udelaj motorku az kdyz se sprintuje na velkou dalku... tzn ve vetsich rychlostech.. 200-400metru da se rict ze spraska kazda motorka libovolny auto.. ta GT3RS je odlehcena zadokolka s atmosferickym motorem, turbo a GT2 budou na sprintu rychlejsi.. jedna kvuli 4x4 a vykonu, druha kvuli velkymu vykonu:)

svyho casu sem dost zevloval na letisti v dlouhy lhote a sprintovalo se tam kde jaky auto proti kdejaky moto kazdej vikend.. jezdil tam kluk s tuscanem R.. tuscan pojidal ruzny 911ky rozdilem tridy a mel sem celkem strach ze me snad i pojezdi, ale i proti tomu vydechlymu dvouvalci zcela bez sance, samo kdyby uz se jelo treba na kilometr tak uz nemam sanci, od 200 nahoru mu to jelo lip...

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

24.3.2011 v 09:02 | Nahoru | #97
gervajz9> Na tohle jsem koukal na loupakovi, taky moc pěkný ... škoda, že jsem si na to nevzpomněl .

BTW., už před nějakou dobou jsem četl v Motohousu srování Bugatti Veyron (1000 koní na 1888kg) a BMW S1000RR (193 koní na 206 kg). Zrychlení do 240 kmh bylo prakticky totožný a pak už jen přišlo velký finále Veyronu, kdy BMW nemělo šanci. A to i přesto, že motorka má mnohem lepší poměr výkonu a váhy ... navíc v zatáčkách BMW nemělo taky šanci, protože než motorku narovnal, aby mohl výkon využít, Bugatti bylo se svejma 4x4 už dávno fuč ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

24.3.2011 v 11:07 | Nahoru | #98
RIKORR> Aha. Tak to jo. To je vlastně pravda. Když jsem z Prahy, tak musím být úplně blbej, já zapomněl...Boooože můj.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

24.3.2011 v 12:49 | Nahoru | #99

Horten píše: RIKORR> Aha. Tak to jo. To je vlastně pravda. Když jsem z Prahy, tak musím být úplně blbej, já zapomněl...Boooože můj.



co naděláš asi špatný ovzduší, nebo Vám něco lejou do vody

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

24.3.2011 v 12:51 | Nahoru | #100

RIKORR píše: co naděláš asi špatný ovzduší, nebo Vám něco lejou do vody



znam par lidi z vesnic mezi prahou a plzni i dal na jih a na motorkach jezdej hrozny zverstva... takze ve vode to nebude...

1 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S

24.3.2011 v 14:54 | Nahoru | #101
Tak mě přijde že tu není nikdo normální.Řešíte uplné nesmysli. Každé auto jedoucí nad 300 km/h vás ozávodí. Řešíte tu akorát kg/kw i ten policejní passat vás udělá. A jestli si někdo myslí že motorka s turbem a 500 koni udělá auto s pevnym startem a na 400m tak ani náhodou ten výkon totiž musíte něčím na tu silnici přenést a auto má 4 kola a vy jen 1. Nelze tohleto srovnávat záleží kde a jak závodíte. Ale jedno vím ať zátáčky či dálnice jsme všichni tak akorát v p.....

video: Haya vs. 911 Carrera 4S

24.3.2011 v 15:44 | Nahoru | #102
tak na 400metru myslim uděla každa seriova pořadna motorka auto.. a motorka s turbem o vykonu 500 koni už soupeře na rovině asi nenajde.. muj nazor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

24.3.2011 v 15:47 | Nahoru | #103
cage11> Tak policajni Passat masinu neudela... se svoji maximalkou 260 a zrychleni z 0-100 tusim 4.5s

video: Haya vs. 911 Carrera 4S

24.3.2011 v 17:08 | Nahoru | #104
Na obranu motorek sem musim něco hodit

video: Haya vs. 911 Carrera 4S

24.3.2011 v 17:43 | Nahoru | #105
něco sem si sháněl o tom "obyčejným" GT-R, jak tady psal už nevim jakej chytrolín a tady sem našel celkem zajímavou stránku s časama na 1/4 míle... ta P800 má kolem 10,2. a litrový stocky dávaj pod 10 sec.

je jasný, že okolo 300 auto který jede 330+ dá motorku, která jede 300, néasi...

jinak taky dobrej test udělali myslím v fifth gearu, kde testovali sprint corvetta vs s1000rr. ale byly upravený obě. corvette okolo 700 bhp a s1000rr myslim z sbk nebo odkud... corvette neměla ani nejmenší šanci v žádný fázi toho sprintu, ani rozjezd myslim. (do maximálky to samozřejmě netáhli, tam by to bylo jak sem psal vejš...)

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

24.3.2011 v 18:20 | Nahoru | #106
Béďa> nejsilnejsi je GT2RS ne GT3RS

1 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S

24.3.2011 v 19:33 | Nahoru | #107
Když už je tu řeč o tom GTR ... jak si asi povede proti 1098s?


// jenda124> To druhý video s tim motardem proti Subaru, je moc pekný ... ten týpek na moto je hodně velkej borec .

Naposledy editováno 24.03.2011 19:45:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

24.3.2011 v 19:52 | Nahoru | #108
assassin> Naprostej souhlas.Jel jsem proti galardu a v zatáčkách tak na stejno ale rovinka do 240 možná 250 jsem ujížděl a pak už byl konec a ujížděl on

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

24.3.2011 v 22:13 | Nahoru | #109
_KeNnY_> Jo to jsem taky čuměl, když jsem na to video narazil tak jsem čekal jasnou výhru auta....ale týpek co jede na té yamaze je fakt psychopat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

25.3.2011 v 07:28 | Nahoru | #110

petangsx-r píše: assassin> Naprostej souhlas.Jel jsem proti galardu a v zatáčkách tak na stejno ale rovinka do 240 možná 250 jsem ujížděl a pak už byl konec a ujížděl on



tohle je hodne o ridici.. kolik umi a hlavne jak hodne je ochotnej riskovat... po okreskach ma potencial na alespon stejne tempo i sportovnejsi auto uz od 200PS, samo zalezi hrozne na tom kde se jede, hodne rozmlacena silnice, pokud mozno sem tam sterk.. tam je motorka uplne bez sance..

sensation_black: zalezi co si predstavujes pod pojmem "udela".. jasne na spintu i na max prohraje, ale v realnym provozu bude strasne tezky mu ujet.. ono i jen dalnice se s tim da jet 250+ trvale, popijet kaficko a zrat koblihy.. jak dlouho to vydrzis na moto? me po deseti minutach 250+ boli oci, huci mi v hlave a sem psychicky dost vycerpanej...

navic na ujeti nestaci lehce ujizdet, nebo si vybudovat 300m naskok, musis ujet rozdilem tridym, ztratit se z dohledu a to uz musis bejt ne rychlejsi, ale vyrazne rychlejsi.
ale jak rikas, nakej merenej sprint atd.. tam obvykle nemaj na motorku sanci ani vyrazne silnejsi auta....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

25.3.2011 v 09:36 | Nahoru | #111
assassin> Na sprint jsem myslel samozrejme... s policejnim passatem bych se na dalnici honit nechtel pac bych horko tezko ujel on si zapne majak a budou mu auta uhybat stranou ja to budu muset proklickovavat... pri tom nemuzu rozbalit max rychlost na kterou bych to vsazel kdyz on ji ma nekde kolem 260... za druhe kde lze delsi dobu jet 3kila??? to je dalsi vec... V provozu ujet policejnimu Passatu by byla velmi velka loterie... Neverim ze by se za mnou hnal podrzel by si jen rychlost na zmereni a zdokumentovani... Proto taky byli postaveny aby jen zaakcelerovali stihli natocit a cau na honeni to neni... Co se tyce srpintu sportovnich aut tak jednou v zime jsem se nudil a dosel jsem k zjisteni co se tyce papirovich udaju tak auta co maji nahon jen na 2 kola musi mit aspon 700koni... ono takove Gallardo ma kolem 3,5s z 0na100 kolik z 0 na 200 to je uz vec jina... Co se tyce 4x4 tak jak je videt staci s relativne malím obsahem proti jinym raketam
Predloni jsem jel s kamosem z Prahy do Pardubek a musim rict ze tech Passatu tam bylo jak nasrano... na nejaky tyhle hlavni tahy si jet zablbnout s rychlostma je vazne o papiry... Leda tak poladit SPZ.. zabarvit cisla na jiny cislo z 0 udelat 8nebo ja nevim neco takoveho aby to nebylo okaty jako samolepka apod... Jinak nevim s SPZ jit v dnensi dobe na dalnici a jet vic nez je povolena rychlost je o papiry... Praha-Brno tam jich je asi nejvic... Braha-Plzen tam jsou snad 2 tam bych si to mozna jeste dal a na Ustecku tu je je jen jeden... Nevim jestli se to nezmenilo tyhle info mam tak minimalne rok...

Naposledy editováno 25.03.2011 09:41:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

25.3.2011 v 09:38 | Nahoru | #112
RIKORR> Ty vole ty musíš bejt fakt absolutně vylízanej, to se jen tak nevidí. Dost jsi mi prosvětlil den, kontakt s takovým blbem mi vždycky obrovsky zvedne sebevědomí.

Naposledy editováno 25.03.2011 09:38:54

video: Haya vs. 911 Carrera 4S

25.3.2011 v 09:39 | Nahoru | #113
No ruku na srdce prostě auta prostě v zatačkách vedou, ale k čemu je jim nejrychlejší auto světa když se zaseknou první koloně kterou uvidí:) A zatím co my si v klidu kličkujem až ke křižovatce na prvni misto a jedem zase.
Ale zajímal by mě závod bugaty wayron vs Y2K na ty dlouhý ovalný dráze německu.

Naposledy editováno 25.03.2011 09:51:10

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

25.3.2011 v 09:42 | Nahoru | #114
Horten> ty musíš bejt velkej chudáček, moc toho něvíš, ale nadávat a urážet ti jde, chyba je nejspíš v tom, že tě máma brzo odstavila

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

25.3.2011 v 09:42 | Nahoru | #115
Horten> Ja to napsal uz asi pred 4dny... Kokot... i kdyz jsem prej nevychovanej hulvat...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

25.3.2011 v 09:43 | Nahoru | #116

SensationBlaack píše: assassin> Na sprint jsem myslel samozrejme... s policejnim passatem bych se na dalnici honit nechtel pac bych horko tezko ujel on si zapne majak a budou mu auta uhybat stranou ja to budu muset proklickovavat... pri tom nemuzu rozbalit max rychlost na kterou bych to vsazel kdyz on ji ma nekde kolem 260... za druhe kde lze delsi dobu jet 3kila??? to je dalsi vec... V provozu ujet policejnimu Passatu by byla velmi velka loterie... Neverim ze by se za mnou hnal podrzel by si jen rychlost na zmereni a zdokumentovani... Proto taky byli postaveny aby jen zaakcelerovali stihli natocit a cau na honeni to neni... Co se tyce srpintu sportovnich aut tak jednou v zime jsem se nudil a dosel jsem k zjisteni co se tyce papirovich udaju tak auta co maji nahon jen na 2 kola musi mit aspon 700koni... ono takove Gallardo ma kolem 3,5s z 0na100 kolik z 0 na 200 to je uz vec jina... Co se tyce 4x4 tak jak je videt staci s relativne malím obsahem proti jinym raketam



tak ja vidim vyhodu 4x4 jen ze sprintu z nuly.. respektive v malejch rychlostech... od nakejch 50-100kmh uz vetsina 2wd stroju nehrabe a tudiz je 4x4 jen vec co zere vykon..
na predokolce uz je problem na sprintu dostat na zem uz 150koni, u zadokolky je to celkem v poho klidne ... 4x4 v beznejch vykonech kolem 200-300ps ma na sprint vyhodu fakt jen v prvnim par metrech, na dvojku uz hned tak nakou zadokolku "nerozhrabes"

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

25.3.2011 v 09:49 | Nahoru | #117
assassin> Editoval jsem puvodni clanek na ktery jsi ted reagoval... Jinak k tem autum... Asi to tak je s tim hrabanim... Nedomyslel jsem asi... z 0-100 ale ktere ma pod 3s... Z 0-200 uz nekoukam moc abych si nekazil naladu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

25.3.2011 v 10:19 | Nahoru | #118

assassin píše: tak ja vidim vyhodu 4x4 jen ze sprintu z nuly.. respektive v malejch rychlostech... od nakejch 50-100kmh uz vetsina 2wd stroju nehrabe a tudiz je 4x4 jen vec co zere vykon..
na predokolce uz je problem na sprintu dostat na zem uz 150koni, u zadokolky je to celkem v poho klidne ... 4x4 v beznejch vykonech kolem 200-300ps ma na sprint vyhodu fakt jen v prvnim par metrech, na dvojku uz hned tak nakou zadokolku "nerozhrabes"



Auta 4x4 většinou mají většinou systém "Haldex" , tzn: zadní nápravy ti přispěchá napomoc pouze v případě, že přední kola ztratí trakci, jinak je zadek odpojenej. Alespon tak je to u koncernovejch vozů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

25.3.2011 v 12:57 | Nahoru | #119
RIKORR> Ty jsi fakt nejvíc!!!)) Miluji tyhle diagnózy po netu. Většinou se takhle vyjadřují ti největší bombarďáci, co jsou extrémně úspěšní jak profesně, tak i v osobním životě

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

25.3.2011 v 13:07 | Nahoru | #120

šmudla píše: Auta 4x4 většinou mají většinou systém "Haldex" , tzn: zadní nápravy ti přispěchá napomoc pouze v případě, že přední kola ztratí trakci, jinak je zadek odpojenej. Alespon tak je to u koncernovejch vozů.



ja mluvil o sportovnejsich vozech s 200+ ps :) tak sem netahej koncern:)

no kdyz udelam ustupek S/RS audinam tak ty uz maj stalej pohon 4x4 s mezinapravovym diffem...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist