3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
SensationBlaack píše: assassin> Na sprint jsem myslel samozrejme... s policejnim passatem bych se na dalnici honit nechtel pac bych horko tezko ujel on si zapne majak a budou mu auta uhybat stranou ja to budu muset proklickovavat... pri tom nemuzu rozbalit max rychlost na kterou bych to vsazel kdyz on ji ma nekde kolem 260... za druhe kde lze delsi dobu jet 3kila??? to je dalsi vec... V provozu ujet policejnimu Passatu by byla velmi velka loterie... Neverim ze by se za mnou hnal podrzel by si jen rychlost na zmereni a zdokumentovani... Proto taky byli postaveny aby jen zaakcelerovali stihli natocit a cau na honeni to neni... Co se tyce srpintu sportovnich aut tak jednou v zime jsem se nudil a dosel jsem k zjisteni co se tyce papirovich udaju tak auta co maji nahon jen na 2 kola musi mit aspon 700koni... ono takove Gallardo ma kolem 3,5s z 0na100 kolik z 0 na 200 to je uz vec jina... Co se tyce 4x4 tak jak je videt staci s relativne malím obsahem proti jinym raketam
tak ja vidim vyhodu 4x4 jen ze sprintu z nuly.. respektive v malejch rychlostech... od nakejch 50-100kmh uz vetsina 2wd stroju nehrabe a tudiz je 4x4 jen vec co zere vykon..
na predokolce uz je problem na sprintu dostat na zem uz 150koni, u zadokolky je to celkem v poho klidne ... 4x4 v beznejch vykonech kolem 200-300ps ma na sprint vyhodu fakt jen v prvnim par metrech, na dvojku uz hned tak nakou zadokolku "nerozhrabes"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
assassin píše: tak ja vidim vyhodu 4x4 jen ze sprintu z nuly.. respektive v malejch rychlostech... od nakejch 50-100kmh uz vetsina 2wd stroju nehrabe a tudiz je 4x4 jen vec co zere vykon..
na predokolce uz je problem na sprintu dostat na zem uz 150koni, u zadokolky je to celkem v poho klidne ... 4x4 v beznejch vykonech kolem 200-300ps ma na sprint vyhodu fakt jen v prvnim par metrech, na dvojku uz hned tak nakou zadokolku "nerozhrabes"
Auta 4x4 většinou mají většinou systém "Haldex" , tzn: zadní nápravy ti přispěchá napomoc pouze v případě, že přední kola ztratí trakci, jinak je zadek odpojenej. Alespon tak je to u koncernovejch vozů.
assassin píše: tak ja vidim vyhodu 4x4 jen ze sprintu z nuly.. respektive v malejch rychlostech... od nakejch 50-100kmh uz vetsina 2wd stroju nehrabe a tudiz je 4x4 jen vec co zere vykon..
na predokolce uz je problem na sprintu dostat na zem uz 150koni, u zadokolky je to celkem v poho klidne ... 4x4 v beznejch vykonech kolem 200-300ps ma na sprint vyhodu fakt jen v prvnim par metrech, na dvojku uz hned tak nakou zadokolku "nerozhrabes"
přesně tak... taky sem moc nepochopil Sensationův (a myslim že to psalo i víc lidí) příspěvek o zrychlení 4X4, ale nechtělo se mi na to už reagovat, když to psal už někde na první straně.
4x4 má výhodu pouze při odpichu z nuly. pak už je to jedno a spíš naopak, jak píšeš...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |