paolo_novy Přidat reklamu

Téma: asi mám v motorce window systém nebo nevim už
Zdar kolegové,

tak už jsem zkusil plno věcí, abych odstranil stále se opakující závadu ne mým povozu:
závada je to fakt debilní protože se vyskytuje sice často a zcela náhodně!!
a to...jedu ..a najednou zdechne motor, v plovákovkách není benzín, protože čerpadlo nedává, kontrolka sice svítí, ale čerpadlo nejde. pokud vypnu/zapnu klíček, kontrolka už se ani nerozsvítí at točím startérem jak chci a to protože čerpadlo se evidentně spíná až po nastartování motoru, ale jak ho asi mám nastartovat když tam nejde benál!!!!!takže musim snudat sedlo, sundat boční kryt, rozdělat konektor a 2 drátama natvrdo zapnout čerpadlo to nádherně natlakuje , všechno vrátim ...a jede naprosto bezchybně...podotíkám že vždycky při přěmostění nádherně natlakuje. jak je tam benzín tak už to jde překvapivě nastartovat a překvapivě relé i sepne!! a tohle to dělá někdy 1 x za den, někdy týden , někdy 3x denně!

DNESKA JSEM MĚL VENKU CELOU ELEKTRONIKU, VŠECHNO JSEM PROSTŘÍKNUL, KONTAKTY VŠECHNO DOBRÝ, JEN SE MI PROSTĚ ZDÁ TO RELÉ TAKOVÝ UNAVENÝ, SCHVÁLNĚ JSEM ODPOJIL ČERPADLO A NECHAL DOJET BENZÍN..UŽ TO NENATLAKUJE..MUSIM PŘEMOSTIT A ZASE VESELE TO JEDE DÁL ...

CHCI SE ZEPTAT JESTLI NĚKDO NEMĚL NĚJAKÝ PODOBNÝ PROBLÉM... NEBO NEVÍ ČÍM TO JE ...
NEBO JAK TO TAM JE ŘEŠENÍ Z HLEDISKA OVLÁDÁNÍ ( JE TAM TLAKOVÝ SPÍNAČ NA BENZÍN, NEBO JAK ...) VUBEC NEMÁM ČAS TO ROZEBÍRAT ...TAKŽE KDYBY NĚKDO PORADIL ABYCH ŠEL VÍC NAJISTO BUDU V SEDMÝM NEBI ...

DÍKY MOC

PS: v neděli mě to kykslo v kopci na dálnici !!! od jablonce nad nisou do liberce ( kdo to tam zná, určitě ví ža tam zastavit ..netož celej oblíknutej čučet s 2 drátama v ruce pod nádrž není zrovna příjemný ...!!!!!
měl jsem sebou sice reflexní vestičku ...ale byl jsem tak nasranej ...že jsem spíš přemejšlel kam ten krám skopnu, než že bych si měl vzít barevnej kostýmek !!!!

Naposledy editováno 09.02.2011 23:05:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

11.2.2011 v 16:21 | Nahoru | #1

350.632 píše: pilarek> to si děláš prdel ne?



ne prdel si nedělám fatk to tak bylo a asi i bude ...

tak já mám 80 kg ... + můj batužek ( 52 kg ) + ten můj batužek měl vždycky taky batužek (5 kg) ...
ale asi největší záhul jak stroj tak mi ..sme dostali když sme jeli po celodenním ježdění v noci ze Slapů po D1 do Humpolce ....to sem myslel že to bude konec...jak toho stroje ..tak nás obou ...mezi nákladákama ...předjet to nešlo ..a do kopce nám tlačili před sebou ...hruza ...držel jsem plnej asi 60 km ..a pořád přehazoval kvalty mezi 4 - 5 ...
když sme dojeli dom ...ani jsem z toho nemoh slízt ...MĚLI SME ZA SEBOU REKORDNÍCH 606 km V KUSE !!!! NA JÁÁÁWĚ :)
DEN PŘEDTÍM 502 km ....
tenkrát sme na ni holce najezdili za 10 dní skoto 5 000 km
se sjetou pneu, nefunkční zadní brzdou ( pak se zas nešla přední a zadní jo ) vytahaným řetězem kterej byl z pulky nevytáhlej a druhá pulka byla kaput ..takže to pořád bylo co otáčka kola totálně přešponovanej řetěz / hned na to uplně vytahanej ...a rozeta už neměla zuby ..takže když jsem moc přidal na jedničku ...přeskakoval řetěz !!!

zapoměl jsem dodat, že motorka byla po nehodě a byla dost zkřížená takže jsem měl nakřivo řidítka a jel jsem rovně ...ale to jsem hned narovnával ale už to nikdy nebylo ono no ...kola do X :)
to je tak když si něco pujčíš no ...postupně jsem to dával dohromady a zároven sme na tom jezdili ...a pak když už to bylo supr dupr ...vrátili sme to ...a 2 měsíce na to si koupili Hondičku deauville...která když pustíš řidtka jede rovně ...a svítí dopředu a ne jako jáwa do příkopu ::)

ale jáwku nehaním ...za to nemohla ..byla dost zřízená ...a nikdy nás nikde nenechala ...spolehlivý stroj ...jen si zvyknout že každých 130 km musíš tankovat ... když jsem ji honil aspon těch 80 -90 km/h brala si 4,5 l/100km ...a nádrž je na 6,5 l ...a ty vibrace no ...zvonili mě zuby ...:) ale to je taky tím že sme to tahali na dlouhý štreky ..třeba do polska, nebo jizerských hor, orlický hory,brno,boskovice ... ( kopce nemá ráda ) a to to člověk točil furt na 10 000 1/min :)
problém je ten, že na hondě ..nemáme kam jezdit ...všude sme byli na jawce :)

Naposledy editováno 11.02.2011 16:32:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

11.2.2011 v 21:17 | Nahoru | #2
pilarek> tady by se mělo založit vlákno zážitky s jawou kdo kde byl, spolehlivost, trápení atd. a kolik jako 2t vydrží...

já 350, 634 předchozí majitel jí upravil na 632 byla bouchlá napředek asi bylo pěkný salto protože je kolo blíž k motoru jen tak se to nepozná ale zkušenej to vidí hned na první pohled naštěstí není rám zkřížený do vrtule takže zůstal v ose, koupil jsem jí za 2500 jako hromadu šrotu se zarezlim motorem a papírama v depozitu, přestříkal, zgenerálkoval motor, dal vape zapalování halogen dopředu mám hranatý světlo a jede jak divá, mám zatim najeto něco přez 6000km z motoru se sice nesou takový ty klasický pazvuky jawácký ale jede parádně dostává naturál 95 + mogul tsf 1:40 vůbec nečoudí a dá se dostat i pod 4l/100 350 jsem tlačil pouze jednou kterou jsem měl před touto a to se zadřenym motorem napevno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville OldCrow 3 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 11 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA
Repas př tlumičů rada Honda NTV 650 Deauville OldCrow 8 12.12.2023 v 18:53 OldCrow
Křivé trubky př tlumičů Honda NTV 650 Deauville OldCrow 5 23.11.2023 v 11:40 pps2
pouzdra vidlice ALL balls 38-6090 -... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 2 4.11.2023 v 08:25 krokoš


TOPlist