globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motul

1 reakcí na tento příspěvek Motul

3.1.2011 v 12:41 | Nahoru | #31
je to možné, že to těm endurkům moc nesedí ale jak jsem psal hodně lidi mě poradilo castrol power1 gps takže uvidíme.

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 12:45 | Nahoru | #32

HornisGSX píše: je to možné, že to těm endurkům moc nesedí ale jak jsem psal hodně lidi mě poradilo castrol power1 gps takže uvidíme.


V tom enduro,nebo silnice nerozhoduje.
Moje špatné zkušenosti s GPS jsou čistě ze silničních motorek. Hlavně Yamah...
prackarr> Povídám,jsem léta zvyklej na 5100 a spokojenost největší.Musel jsem teď dávat 2 roky gps,ale teď už budu zase zpět u 5100.Ty názory na gps jsem taky slyšel,tak se ptám proč bys ho do motky nedal???

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 12:48 | Nahoru | #34
banda1250> u některejch námah po použití GPS klouže spojka, prej..

já to lil do bejvalky Suzuki 6 let a no problem..

Motul

3.1.2011 v 12:48 | Nahoru | #35
Dobrý už to čtu,stejná minuta.U Yamah to typuju na prokluz spojek,mám pravdu?

banda1250 píše: prackarr> Povídám,jsem léta zvyklej na 5100 a spokojenost největší.Musel jsem teď dávat 2 roky gps,ale teď už budu zase zpět u 5100.Ty názory na gps jsem taky slyšel,tak se ptám proč bys ho do motky nedal???


a- proto,co už jsem psal
b- v API testech pravidelně obsazoval zadní příčky a několikrát propadl na antikorozní vlastnosti!
Už to tu na fóru několikrát bylo a žvanilo se tu o tom kolikrát.
Já mám v tomto prostě jasno. Nikomu to necpu,jen píšu svoje stanovisko.

prackarr píše:
b- v API testech pravidelně obsazoval zadní příčky a několikrát propadl na antikorozní vlastnosti!



tomu bych věřil, když měl motor najeto 60 tis.km , tak mi za jízdy přirez levej krajní píst k válci..
dva_hrnce> HMMM,tak jedině do náplně gpsa ještě přimíchat odrezovač Tak to mě čekaj pěkný věci,když jsem na něj teď 2 roky jezdil

banda1250 píše: dva_hrnce> HMMM,tak jedině do náplně gpsa ještě přimíchat odrezovač Tak to mě čekaj pěkný věci,když jsem na něj teď 2 roky jezdil



i prd velebnej pane ničeho bych se nebál oni ty yamahy jsou celkově citlivky na olej

1 reakcí na tento příspěvek Motul

3.1.2011 v 12:59 | Nahoru | #40

Ach jo,ty oleje....

Motul

3.1.2011 v 13:00 | Nahoru | #41
Vetsinou liju castrol obcas Motul obcas Bixoil nebo jak se to pise ..podle toho co padne pod ruku
banda1250> ty máš jediný štěstí že má bandaska nesmrtelnej motor..

kdybys měl Jámahu, tak už dávno nejezdíš..

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 13:01 | Nahoru | #43

HornisGSX píše: i prd velebnej pane ničeho bych se nebál oni ty yamahy jsou celkově citlivky na olej


A proto do Yamahy už vůbec ne castrol...
dva_hrnce> Proto jsem tu piccu taky koupil Ty jámahy,kór ty dvacetiventilový holt nic moc.

1 reakcí na tento příspěvek Motul

3.1.2011 v 13:05 | Nahoru | #45
Zajímavý je, že málokdo používá Shell třeba Advance VSX 4 , není drahej, něco kolem 200kč, a lejem ho tam s klukama už několik let a vzdycky se osvědčil.

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 13:05 | Nahoru | #46

prackarr píše:
Ach jo,ty oleje....



ber to s nadhledem je zima

prackarr píše: Já myslím,že sociál olej je hlavně ten lídlovskej za kilo,nebo různé hydrauličáky,cxo kluci nemovitý lijou do motorek,aby ušetřili. Na 5100ku bych toto označení moc neviděl,protože ten je poměrně drahej.
Pokud ne,tak jak nazvat ty,co ho nechtějí kvůli vysoké ceně? Ultrasocky?


Proč je sociální? To že je za kilo? Že je stejně výkonej jako ostatní min. 2x dražší oleje? Za prvé je to olej do aut a za druhý mi nevadí, že ho jezdím. Naopak. Směju se lidem,kteří si kupují stejnej olej co já akorát daleko dráž. Kdyby jsi věděl, čeho je ten olej z lídlu přebal,tak by si pak takovou pitomost nemohl napsat...

Motul

3.1.2011 v 13:07 | Nahoru | #48
Polemika musí bejt,co bysme dělali???
[quote=HornisGSX]já teď přešel na to gps a to jen s důvodu že to u gsx1400 doporučuje výrobce. Jinak bych furt jezdil sociál

SUZUKI jako výrobce, doporučuje MOTUL!!! U RM-Z je dokonce v origo manuálu PŘEDEPSÁN:MOTUL 300V!!!

To že např. český dovozce "doporučuje" kastról je otázka lobingu a ekonomických vazeb

Durex píše: Proč je sociální? To že je za kilo? Že je stejně výkonej jako ostatní min. 2x dražší oleje? Za prvé je to olej do aut a za druhý mi nevadí, že ho jezdím. Naopak. Směju se lidem,kteří si kupují stejnej olej co já akorát daleko dráž. Kdyby jsi věděl, čeho je ten olej z lídlu přebal,tak by si pak takovou pitomost nemohl napsat...


No,hlavně že to víš ty.
Věř a víra tvá tě uždraví...
Mám kámoše,ten jezdil to,co ty.+-. Taky se smál,ovšem do doby,než hvizdl 4.válec a po rozdělání zjistil,že jeho motor je horší,jak plíce kuřáka,po 40 letech hulení 100ky denně.
Já si myslím,že olej za 190kč není tak drahej,abych si ho nedovolil. Kolik ročně ušetříš v tom lídlu? 360kč? Bravo,gratuluji.

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 13:10 | Nahoru | #51

banda1250 píše: dva_hrnce> Proto jsem tu piccu taky koupil Ty jámahy,kór ty dvacetiventilový holt nic moc.



no jo, maj to přetechnizovaný, já mám v motoru 4 ventily a dva ventilky na kolech.. a taky to jede..

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 13:11 | Nahoru | #52

PETARDAK píše: [quote=HornisGSX]já teď přešel na to gps a to jen s důvodu že to u gsx1400 doporučuje výrobce. Jinak bych furt jezdil sociál

SUZUKI jako výrobce, doporučuje MOTUL!!! U RM-Z je dokonce v origo manuálu PŘEDEPSÁN:MOTUL 300V!!!

To že např. český dovozce "doporučuje" kastról je otázka lobingu a ekonomických vazeb


Přesně to jsem psal. Akorát jsem netušil,že SUZUKA origo doporučuje Motul.

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 13:12 | Nahoru | #53

PETARDAK píše: [quote=HornisGSX]já teď přešel na to gps a to jen s důvodu že to u gsx1400 doporučuje výrobce. Jinak bych furt jezdil sociál

SUZUKI jako výrobce, doporučuje MOTUL!!! U RM-Z je dokonce v origo manuálu PŘEDEPSÁN:MOTUL 300V!!!

To že např. český dovozce "doporučuje" kastról je otázka lobingu a ekonomických vazeb



ono dle mého je uplně jedno jestli máš castrol nebo motul. To pojmenování "sociál" vzniklo jen jako narážka na jednoho pisatele pač psal kraviny... toď vše.
Castrol jsem dal jak na doporučení majitelů tak i v suzuki mi ho doporučily.

mr.mickey píše: Zajímavý je, že málokdo používá Shell třeba Advance VSX 4 , není drahej, něco kolem 200kč, a lejem ho tam s klukama už několik let a vzdycky se osvědčil.


Mě se osvědčilo naprosto vše. A to každou sezónu jezdím něco jinýho (co se značky oleje týká) Ono hodnotit něco stylem jezdím to už 4 roky a je to v poho je trochu mimo. Nemyslím to špatně. Je to olej pro moto a splnujě specifikace, tak není důvod pro to, aby to nebylo v poho. Něco jinýho by bylo,mít třeba 10 motorů naprosto stejnejch (což je nesmysl - výrobní vůle bude pokaždý jinde a smontování dílů do sebe vznikne i v sériovce v podstatě 10 různejch motoru) a 10 olejů a udělat test na 100 000 km v laborce za stejnejch zátěžovejch podmínek. Pak je rozebrat a změřit opotřebení. A pak by se dalo říct, že nějaký olej je lepší než tenhle. Protože jinak budou všechny v poho

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 13:16 | Nahoru | #55
Durex> přesně tak..

určitě se dají zjistit nějakým laborováním v laborce i vlastnosti těch olejů a podle toho sestavit tabulku, ale pro běžnýho uživatele je to bezpředmětný, stejně nic nepozná..

1 reakcí na tento příspěvek Motul

3.1.2011 v 13:16 | Nahoru | #56
To jsou věci.A já mám na servisní knížce nápis jako kráva "Suzuki doporučuje Castrol"

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 13:16 | Nahoru | #57

Durex píše: Mě se osvědčilo naprosto vše. A to každou sezónu jezdím něco jinýho (co se značky oleje týká) Ono hodnotit něco stylem jezdím to už 4 roky a je to v poho je trochu mimo. Nemyslím to špatně. Je to olej pro moto a splnujě specifikace, tak není důvod pro to, aby to nebylo v poho. Něco jinýho by bylo,mít třeba 10 motorů naprosto stejnejch (což je nesmysl - výrobní vůle bude pokaždý jinde a smontování dílů do sebe vznikne i v sériovce v podstatě 10 různejch motoru) a 10 olejů a udělat test na 100 000 km v laborce za stejnejch zátěžovejch podmínek. Pak je rozebrat a změřit opotřebení. A pak by se dalo říct, že nějaký olej je lepší než tenhle. Protože jinak budou všechny v poho


s tímto se dá souhlasit.

banda1250 píše: To jsou věci.A já mám na servisní knížce nápis jako kráva "Suzuki doporučuje Castrol"


To já taky,ale manuál máš český,ne?
Máš origo z Japonska?

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 13:18 | Nahoru | #59

prackarr píše: No,hlavně že to víš ty.
Věř a víra tvá tě uždraví...
Mám kámoše,ten jezdil to,co ty.+-. Taky se smál,ovšem do doby,než hvizdl 4.válec a po rozdělání zjistil,že jeho motor je horší,jak plíce kuřáka,po 40 letech hulení 100ky denně.
Já si myslím,že olej za 190kč není tak drahej,abych si ho nedovolil. Kolik ročně ušetříš v tom lídlu? 360kč? Bravo,gratuluji.


V zhledem k tomu, že olej měním po 5000 km a ten olej mením cca 4x ročně tak za prvé ušetřím víc a za druhý je to lpg. Takže jakýkoliv jiný olej by dostával stejně na prdel. A moje řešení je z dlouhodobýho hlediska daleko lepší, než používání předraženejch Longlife olejů a pod. A to že někdo hvízdne válec nemusí být zákonitě špatným olejem ale třeba nedostatečným mazáním. Já to nikomu necpu. Ale jen mě baví, že napíšeš +- to co ty. Já ale přesně vím,co tam leju a kdo to vyrabí. Takže to asi není +- stejný

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 13:20 | Nahoru | #60

prackarr píše: To já taky,ale manuál máš český,ne?
Máš origo z Japonska?



souhlas s durexem 10 tis lidí deset 10 tis názoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist