Druhá věc mě samozřejmě zajímá spolehlivost a stím spjaté náklady na provoz průměrného kusu (ne spotřeba paliva)....
Můžeme zkusit i jiné kousky za cca 80 tis. kč pokud mají smysl, podmínka 2V :) :) :)
Díky za rady, kupovat budu na příští sezonu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?
Anti píše: fockewulf> Není tam zlobící se smajlík,což znamená že nejsem vytočený.Jen jsem chtěl napsat že vím "vo co go".A nemám rád když lidi píšou kraviny.
Prostě tohle není ani kravina, ale ani svatá pravda. Je to jen o prioritách a zvycích každého z nás.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?
Naposledy editováno 14.07.2017 23:42:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?
On to každý řeší po svém.Jedna skupina pochopila že kompromis je prostě kompromis a pořídila dva stroje.S cesťákem cestují a do terénu tahají tu druhou.
Druhá skupina to ignoruje a proto jsou cestovatelé na jednoválcích nebo "krosaři" na cestovních mastodontech.Ti první obětují pohodlí za cenu lepší ovladatelnosti,ti druzí si buď potřebují dokázat že mají tu jedinou mašinu na všechno nebo je pro ně ten správný adrenalin boj nejen s terénem ale i s těžkou krávou
Pak existuje ještě třetí skupina.Ti co necestují.A tam je to skoro jedno co si koupí...
Naposledy editováno 15.07.2017 12:54:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?
1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?
Zadek Stromu bych kostma teda nezvysoval, budes potom padat do přední části sedla která je úzká a taky se ti jakoby sníží výška deflektoru.
Naposledy editováno 15.07.2017 22:39:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?
Jak to ma TDM 900 s vkyklapenim nadrze, da se cela vyklopit jak na FZ6, nebo je odklopitelna jen trochu, jinak se musi cela vytahnout ven? A musi se u toho komplet sundat plasty?
U Stromu kdyz chces menit vzduch filtr, tak musi dolu kapota i nadrz. Podtlakove vyvody na synchronizaci klapek, ktera se dela kazdych cca 12k km, jsou tezko napojitelne. Jen je tam jeste od roku 2007 synchronizace "throttle bodies" a na kterou potrebujes diagnostiku a pravouhly sroubovak, abyses dostal k jednomu sroubku. Navic u synchronizace klapek musi podle manualu dolu airbox - a na to musis sundat komplet nadrz a tedy i kapotu. Kdyz se nad tim zamyslis:
kazdych 12k km musis odkapotovat abys udelal klapky
kazdych 18k km musis odkapotovat abys vymenil vzduch filtr
kazdych 24k km musis odkapotovat abys zkontrolovat ventily
kazdych 6k km musis menit olej
Kdyby byl nekdo pedant, tak v servisnich intervalech je prinejmensim na vzduch filtru Inspekce kazdych 6000km. Takze kapoty dolu, zas a znova.
Ma TDM idle speed control valve - elektronicky ventil pro regulaci volnobehu? Nebo pouziva obyc sroub?
I tak je VStrom super motorka
Naposledy editováno 16.07.2017 10:51:04
Nadrz jde normalne odklopit a nemusi se potom nekam zavesovat:
O tehle motorce si asi jeste par veci prectu :)
Naposledy editováno 16.07.2017 11:16:45
kazdych 18k km musis odkapotovat abys vymenil vzduch filtr
kazdych 24k km musis odkapotovat abys zkontrolovat ventily
kazdych 6k km musis menit olej
vždycky jsou to násobky výměny něčeho:
při druhé výměně oleje uděláš synchronizaci + vyměníš vzduch. fitr ať nejsi prase a pak při dalších výměnách zkoukneš ventila... nedělal bych z toho kovbojku...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?
seikos píše: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=76501
Anóbrž a protože jsem měl V-strom 650 i TDM 900, tak zodpovědně mohu říci, že poté co se vymění řídítka a dá se dobré a lepší plexi s deflektorem (jak bylo již výše zodpovězeno), tak je TDM o třídu lepší motorka vež Vostrom.
Na druhou stranu, pokud píšeš že 70-80% asfalt a zbytek....? Tak to fakt jedině už KTM 950(990)A
A že nejde TDM do terénu? Samozřejmě že jde. jen se do ní musí trochu šáhnout.
Nízkou světlou výšku mají obě motorky. Jak TDM, tak Vostrom. U TDM je jediným zásadním limitem omezený výběr přední offroad pneumatiky
Asi půjdu do TDM, kde jsi sehnal ten kryt svodů???Děkuji moc :)
Naposledy editováno 16.07.2017 16:15:50
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?
Mufiozo píše: jirouch1> no jak myslis, ale enduro z toho nebude
ono je to asi jedno jestli V-strom nebo TDM 900, jak jsem tu pochopil, rozhodovat bude asi stav a malinko vzhled, no a možná i pár koníků navíc u TDM bude hrát taky roli když budeme sem tam dva, každopádně mě zajímá nějaký funkční kryt na svody ať na jednu tak i druhou motku.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?
Tech píše: jirouch1> To mi řekni na co tak nutně potřebuješ kryt na svody ?
Jednak je to tam hnusně holý a druhak z toho mám blbý pocit kdyby něco, ať tam asoň něco je.....
1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?
Mufiozo píše: jirouch1> no jak myslis, ale enduro z toho nebude
enduro nikdy nebude žádná z mašin od Stroma přes Multistradu, TDM, Versyse, Tigra a bůhví co ještě po BMW, jsou to prostě těžké Dual Sporty, s lepšími/horšími vlastnostmi v terénu nebo na silnici, žádné endura...
e-to už vůbec nemluvím o tom, že hodně z těch, co tyhle stroje jezdí, jezdí jen po silnici a chtějí při tom vypadat hustokrutopřísně - ale koneckonců proč ne, 100 lidí, 100 chutí
Naposledy editováno 17.07.2017 13:39:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?
fockewulf píše: enduro nikdy nebude žádná z mašin od Stroma přes Multistradu, TDM, Versyse, Tigra a bůhví co ještě po BMW, jsou to prostě těžké Dual Sporty, s lepšími/horšími vlastnostmi v terénu nebo na silnici, žádné endura...
e-to už vůbec nemluvím o tom, že hodně z těch, co tyhle stroje jezdí, jezdí jen po silnici a chtějí při tom vypadat hustokrutopřísně - ale koneckonců proč ne, 100 lidí, 100 chutí
:) a co to je?supersporty?sou to cestovni endura-vyssi zdvihy,vetsi svetla vyska atp,nektera spis vice na silnici nektera sou na tom lepe s terenem,urcite to neni dualsport :D to si netroufam rict ani o sve motorce ikdyz k tomu vyrazu ma hodne blizko
Naposledy editováno 17.07.2017 20:11:33
foxdive píše: takze nakonec koupis silnicni jebku :D to si radsi kup multistradu na tom si aspon uzijes srandu
Asi ne, nechám si dobře poradit když to jde, než budu utrácet a jak říká velezkušený mechanik z východních čech, (mimo jiné i úspěšný závodník), "dokud budou baworáci a Italové, budu mít vždy dost práce"....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |