globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brždění-používání zadní vs přední
 
4.6.2011 v 20:20
Ahoj bikeři
Chtěl bych se zeptat jak používáte brzdy?
Bavil jsem se s kámošem a on řiká že jsem blázen když používám přednostně přední brzdu(zadní jen nouzově(.
Jak je používáte vy?

ENejde vo to že bych neuměl brzdit, jde vo to jaký zvyk máte vy, to je nenormální chtěl jsem slyšet pouze zvyky(zkušenosti) a plno lidí mě tu pomluvá že nevim jak brzdit,zamyslete se nad sebou s tím pomlouváním!!


Naposledy editováno 11.06.2011 08:47:03
Anketa: Používám:
obě současně
41%
263
zadní
2%
10
přední
56%
365
Nebrzdím-já jsem blesk!
1%
9

Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 18:08 | Nahoru | #91
přední, když ale potřebuju pořádně tak i zadní, popř zubama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 19:03 | Nahoru | #92

DuckerCZ píše: Hlavně u 2T bych si koledoval o zadření No nevim ono celkove to NSR moc nebrzdi,ale tak co kdyztak budu brzdit nohama

Kdyz to rikas ....ale myslim ze fakt nezadres brzdenim motorem zweitakt

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 19:21 | Nahoru | #93

Jindra650 píše: Kdyz to rikas ....ale myslim ze fakt nezadres brzdenim motorem zweitakt


vsude pisou,ze se nesmi brzdit motorem tak to mu verim kazdopadne motorem to stejne moc nebrzdi

(reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 19:27 | Nahoru | #94
DuckerCZ> já vim, jedna pani povidala

1 reakcí na tento příspěvek Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 20:30 | Nahoru | #95

"* motocykl má delší brzdou dráhu než automobil. Za normálních podmínek s reakční dobou 1 sekunda je zapotřebí k zastavení z 80 km/h cca 58 metrů, při rychlosti 100 km/h je brzdná dráha cca 83 metrů a při 200 km/h 280 metrů."


Pepa Sršeň ve svém videu říkal, že motocykl má kratší brzdnou dráhu... Ukazoval to tam.. Co je na tom tedy pravdy ?!

Naposledy editováno 05.06.2011 20:30:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 20:49 | Nahoru | #96

DuckerCZ píše: vsude pisou,ze se nesmi brzdit motorem tak to mu verim kazdopadne motorem to stejne moc nebrzdi



Pri zajizdeni motoru se to nema delat a pak taky dlouhodobe treba z dlouheho kopce, protoze tim nemas pridanej plyn = valec a pist neni mazan, ale pritom je namahan. Jinak kratkodobe muzes normalne motorem brzdit, pokud se tomu brzdnemu ucinku motoru 125ccm da rikat brzdeni

Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 20:51 | Nahoru | #97
ZADNÍ brzda používám pri brzdění (resp. přibrzďování) v zátáčce. Motorka se, narozdíl od brždění přední, nerovná.........toš asi tak...

(reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 21:00 | Nahoru | #98

_Mandel_ píše: Vzhledem k tomu, že jezdím na Jawě, tak občas brzdím i nohama



tak to sme dva, já brzdim ještě očima

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 21:18 | Nahoru | #99

Golinho píše: Pepa Sršeň ve svém videu říkal, že motocykl má kratší brzdnou dráhu... Ukazoval to tam.. Co je na tom tedy pravdy ?!



Tam je problém v tom, že to byl motocykl s Pepou. Motocykl bez Pepy by zastavil o pár vteřin pozdějc. V autě se dupne na brzdu a čeká kdy se zastaví. A motorka brzdí líp ve větší rychlosti díky váze a v menší je brzdění obtížnější kvůli adhezi, ale auto může brzdit až do konce naplno.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 21:26 | Nahoru | #100
hiffson> plus by se asi nemělo srovnávat obyč auto střední třídy a supersport... a myslím si, že když se začne srovnávat supersport vs auta jako STi, EVO, M3... ( to nemluvím o ryzích supersportech - jakýkoliv Lambo, Ferrari atd... ) tak auta budou mít navrch... už jen ta šířka obutí... a u "lepších" aut bych řekl, že brzdí líp i ve vyšších rychlostech...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 21:28 | Nahoru | #101

Pedrosso píše: hiffson> plus by se asi nemělo srovnávat obyč auto střední třídy a supersport... a myslím si, že když se začne srovnávat supersport vs auta jako STi, EVO, M3... ( to nemluvím o ryzích supersportech - jakýkoliv Lambo, Ferrari atd... ) tak auta budou mít navrch... už jen ta šířka obutí... a u "lepších" aut bych řekl, že brzdí líp i ve vyšších rychlostech...

Ja jsem videl nejakej test kde ochcavka zastavila driv jak M3

Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 21:29 | Nahoru | #102
co to je zadní brzda?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 21:33 | Nahoru | #103
pylot> tak to bych chtěl vidět toho nachcance co to testoval...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 21:40 | Nahoru | #104

SirIndy píše: Pri zajizdeni motoru se to nema delat a pak taky dlouhodobe treba z dlouheho kopce, protoze tim nemas pridanej plyn = valec a pist neni mazan, ale pritom je namahan. Jinak kratkodobe muzes normalne motorem brzdit, pokud se tomu brzdnemu ucinku motoru 125ccm da rikat brzdeni



Jde tam volnoběžná směs a to na to klouzání pístu bez zatíženýho kl. mechanismu stačí(doufám, že už nejsou 2T se stříkačkou )

Jinak podobný dotazy na brždění ... ještě že ti je 16 a začínáš na 125ccm... kdyby to byl 30letej borec na litru, asi bych znejištěl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 22:05 | Nahoru | #105
Pedrosso> No Motohouse to testoval a M3 nebyla žádnej zázrak, FZ1 byla lepší ve větší rychlosti o dost a Oktávka byla pod 50kmh lepší jak motorka. CBR s ABS na suchu uplná katastrofa.

(reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 22:13 | Nahoru | #106

t_freedom píše: Jde tam volnoběžná směs a to na to klouzání pístu bez zatíženýho kl. mechanismu stačí(doufám, že už nejsou 2T se stříkačkou )

Jinak podobný dotazy na brždění ... ještě že ti je 16 a začínáš na 125ccm... kdyby to byl 30letej borec na litru, asi bych znejištěl



Sou 2T se strikackou Ale asi to budou mit poreseny prave pro tento pripad...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 22:18 | Nahoru | #107
hiffson> ten test bych chtěl vidět, nevíš, kde bych si to mohl přečíst?? měl jsem možnost řídit E90 (2009) jak s keramikou, tak v sérii a i série brzdí výborně, rozhodně o parník jinde než Oktávka... keramika se samo musí zahřát... určitě bude záležet i na obutí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 22:19 | Nahoru | #108
Pedrosso> viz hiffsonuv prispevek. Vim ze se tam nad tim podivovali ze ta ochcavka to BMW prebrzdila...

Urcite taky zalezi na gumach ale jinak tam asi neni pri brzdeni moc co vymejslet. Budto ma jeden sikovnejsi ABS a nebo lepsi rozlozeni hmotnosti ale to je tak vsechno. Obe ty auta maj dost vykonny brzdy na to aby blokly kola takze to ze BMW brzdi o parnik lip s tim nema co delat. Vzdycky to skonci na adhezi.

Naposledy editováno 05.06.2011 22:21:21

(reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 22:23 | Nahoru | #109
Pedrosso> bylo to v loňským MH, konkrétní číslo nevim. No řekl bych, že tam byla Oktávka nastejno nebo lepší jak M3. A byla to už V8 s ocelovejma...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 22:29 | Nahoru | #110
pylot> no jasně, ale to BMW má myslím 245 na čumáku a 285 na zadku... plus kvalita směsi na gumách určených pro tuhle třídu aut... podvozek sportu... doma máme Q5 a brzdí naprosto jinak než Passat,Mondeo,Superb atd... a to má horší těžiště... je obutá do 255 a má o moc silnější brzdy... Mondeo/Passat 225...
Edit: při týhle logice by nebyl rozdíl v brzdné dráze supersportu alá Gallardo a Fábií...

Naposledy editováno 05.06.2011 22:33:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 22:32 | Nahoru | #111
Pedrosso> 11/09 tu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 22:37 | Nahoru | #112
hiffson> díky... i když jsem si to stáhnul, tak to nejde moc dobře přečíst... nicméně jestli jsem to správně pochopil, tak tu motorku řídil Pepa Sršeň a tu M3 pan redaktor...

Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 23:45 | Nahoru | #113
ja mam chytry stroj, beru za předek a dual mi to pleskne i na zadek,jj, ne nadarmo se řika, jede před tebou VFR?? nejeď v jeji stopě, pokud nechceš do ni vletět ze zadu....

(reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

5.6.2011 v 23:52 | Nahoru | #114
Pedrosso> nemáš zač, řídil pan majitel.

(reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

6.6.2011 v 00:06 | Nahoru | #115
t_freedom> zadny 2T se nerafne ani pri sjizdeni alpskyho prusmyku s kvaltem

Brždění-používání zadní vs přední

6.6.2011 v 06:04 | Nahoru | #116
Brzdim vším, čím to jen trochu jde...

3 reakcí na tento příspěvek Brždění-používání zadní vs přední

6.6.2011 v 07:02 | Nahoru | #117
Ahoj na požití brzd přijdeš sám draku a kašli na to co Ti tady píšou, ten kdo na supersportu napíše, že nesáhne na zadní brzdu tak se ještě pořádně nesvezl, potřebuješ postě všechno čím se dá zpomalit jen záleží co jedeš.

Brždění-používání zadní vs přední

6.6.2011 v 10:08 | Nahoru | #118
Cao, já osobně mám DUALní brzdný systém a nemůžu si vynachválit, brzdím jen přední brzdou, automaticky mi to posílá část brzdné síly na prdel, předek se nezaboří na doraz, sedne k zemi celá motorka.

(reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

6.6.2011 v 10:12 | Nahoru | #119

jnes píše: .....ten kdo na supersportu napíše, že nesáhne na zadní brzdu tak se ještě pořádně nesvezl.....

Skoro bych si troufnul nesouhlasit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední

6.6.2011 v 10:15 | Nahoru | #120

jnes píše: Ahoj na požití brzd přijdeš sám draku a kašli na to co Ti tady píšou, ten kdo na supersportu napíše, že nesáhne na zadní brzdu tak se ještě pořádně nesvezl, potřebuješ postě všechno čím se dá zpomalit jen záleží co jedeš.



Asi jsem se tedy nesvezl. Nekdo zadni pouziva a nekdo ne, ale ten kdo ji opravdu potrebuje ji pouziva na zataceni a ne na brzdeni
Ja to neumim, tak to nedelam.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist