globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW 800 gs popište kdo jí máte .
1.11.2008 v 15:40
Nějaké zkušenosti s touto motorkou přemejšlim o ní ale nedostal sem se k ní mam 650dl stromka a potřebuju porovnání. Ale taky uvažuju o 990ktm Advenčr. Rady a zkušemosti dík kozlik.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 gs popište kdo jí máte .

28.4.2013 v 19:37 | Nahoru | #61
Transalp 650 s lehkými úpravy v ceně 55 tis ročník 2003 nemá konkurenci!! kua, vždyť to projede na motokrosový dráze všechno, na E09 se to dá klopit na kolínko. No nebýt tý kurva veliký spotřeby, tak je to motka pro mě na dlouhou dobu. K čemu F 800, když pod 150 tis kč koupit zatím nejde a stejně by mi jí bylo líto jí dávat takovou čočku co Alpíku a to by člověk přišel o pořádný dobrodružství. Kdyby byl Alpík vyšší a měl delší zdvihy, tak je to jeden z nejlepších kompromisů v téhle cenovce.

(reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

28.4.2013 v 19:43 | Nahoru | #62

tkubik2004 píše: Transalp 650 s lehkými úpravy v ceně 55 tis ročník 2003 nemá konkurenci!! kua, vždyť to projede na motokrosový dráze všechno, na E09 se to dá klopit na kolínko. No nebýt tý kurva veliký spotřeby, tak je to motka pro mě na dlouhou dobu. K čemu F 800, když pod 150 tis kč koupit zatím nejde a stejně by mi jí bylo líto jí dávat takovou čočku co Alpíku a to by člověk přišel o pořádný dobrodružství. Kdyby byl Alpík vyšší a měl delší zdvihy, tak je to jeden z nejlepších kompromisů v téhle cenovce.



v týhle cenový asi jo

jinak asi tě poměrně často vídám na Lhotce na Durychovce teda jestli je to tvuj transalp

Naposledy editováno 28.04.2013 19:43:56

BMW 800 gs popište kdo jí máte .

28.4.2013 v 20:12 | Nahoru | #63
Tak bydlím na Novodvorský, tak kolem jezdím často ale nevím kde je na Durychovce .
Hele ta F 800 je naprostá bomba. Prý spotřeba 4 litry. NA druhou stranu se musí hodně dodělávat aby se v terénu dala lépe vodit a když to sečteš, tak jsi na 200 tis. to mi přijde krapítek hovadina. Do terénu jednoznačně lepší KTM ale prostě dražší provoz, což mi vadí. Ale na běžný cestováná solo či ve dvou bude asi F 800 ideál. Ještě jsem nejel a tak vařím z názorů kamarádů. Ale prý je ten lineární výkon nenadchnul. uvidíme až se (doufám letos) svezu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

30.4.2013 v 20:02 | Nahoru | #64

mirazciny píše: vodní pumpy, benzínový čerpadla, volnoběžky, napínáky, spojková pumpa, zadní brzda atd.. to je to co mě jen tak z fleku napadá a co jsem řešil já nebo předchozí majitel. Minely opakující se ročník co ročník.. Mám 2005 tak dál nepátrám, ale od počátku modelu to nevypadá, že by se za ty roky nějak zásadně něco vyřešilo... krom toho ale LC8 nemá v žádným směru konkurenci, BMW se může jít zahrabat prakticky s jakýmkoliv modelem



Zadní brzda, volnoběžka, napínáky jako chronický problém? To, že ty máš na 2005 tyto problémy, ještě neznamená, že to jsou chronické problémy. Dnes je rok 2013! Pumpy? Budiž no, spíš těsnění u nich. Já bych jako chronickou záležitost třeba vypíchl od roku 2009 absolutně netěsné budíky. Za ty čtyři roky výroby už to prostě fakt mohli vychytat. Největší sranda ale je, že když už je zákazník reklamuje, tak ty vyměněné už drží. Tak proč to kuwa nejste v KTM schopni udělat pořádně už od začátku? Špatná série nebo co????

Ale jako vůbec největší chronický problém u KTM v rámci ČR bych viděl KATASTROFÁLNÍ ÚROVEŇ servisního zázemí. Aspoň teda, co já jsem měl možnost vyzkoušet.

Naposledy editováno 30.04.2013 20:03:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

30.4.2013 v 20:22 | Nahoru | #65

mirazciny píše: vodní pumpy, benzínový čerpadla, volnoběžky, napínáky, spojková pumpa, zadní brzda atd.. to je to co mě jen tak z fleku napadá a co jsem řešil já nebo předchozí majitel. Minely opakující se ročník co ročník.. Mám 2005 tak dál nepátrám, ale od počátku modelu to nevypadá, že by se za ty roky nějak zásadně něco vyřešilo... krom toho ale LC8 nemá v žádným směru konkurenci, BMW se může jít zahrabat prakticky s jakýmkoliv modelem



No měl jsem dvě lc8,na první jsem najel 50000km,na druhé 100000km.Závady protékající spojová pumpa,po výměně za Oberon bez problémů.Na benzínovém čerpadle stejném jako třeba má Afrika odcházejí zhruba po 50000km opálené kontakty které se dají vyměnit za 600kč..To byly všechny mé závady..

(reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

1.5.2013 v 16:56 | Nahoru | #66

qwert píše: No měl jsem dvě lc8,na první jsem najel 50000km,na druhé 100000km.Závady protékající spojová pumpa,po výměně za Oberon bez problémů.Na benzínovém čerpadle stejném jako třeba má Afrika odcházejí zhruba po 50000km opálené kontakty které se dají vyměnit za 600kč..To byly všechny mé závady..



Tak to ti gratuluju... svojí první 950 jsem vrátil prodávajícímu když po týdnu odešla benzínová pumpa, další týden volnoběžka. Vodní pumpu a spojkovou pumpu už vyměnil v servisu již dříve. V oleji byl i tak šlem na víku spojky, tzn opět chladící kapalina v oleji. Najeto 37 tis. km bez doložení km.

na druhé 950 bylo vyměněno podle dokladů servisu většina ze zmíněných "chronických" záležitostí. Proto jsem si zamnul ruce, že jsem toho ušetřen. No nebyl, třeba vodní pumpa už je tam teď 3. Motorka najeto doložených 42 tis. km..

no a v servisu kde se mi starajií o motorky vyměňovali na SM volnoběžku údajně po 8 tis.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

1.5.2013 v 17:07 | Nahoru | #67

Pete-Biggy píše: Zadní brzda, volnoběžka, napínáky jako chronický problém? To, že ty máš na 2005 tyto problémy, ještě neznamená, že to jsou chronické problémy. Dnes je rok 2013! Pumpy? Budiž no, spíš těsnění u nich. Já bych jako chronickou záležitost třeba vypíchl od roku 2009 absolutně netěsné budíky. Za ty čtyři roky výroby už to prostě fakt mohli vychytat. Největší sranda ale je, že když už je zákazník reklamuje, tak ty vyměněné už drží. Tak proč to kuwa nejste v KTM schopni udělat pořádně už od začátku? Špatná série nebo co????

Ale jako vůbec největší chronický problém u KTM v rámci ČR bych viděl KATASTROFÁLNÍ ÚROVEŇ servisního zázemí. Aspoň teda, co já jsem měl možnost vyzkoušet.



a co, že je rok 2013? já reagoval na Ďuričkovo tvrzení o dětských nemocech a Adventuru a jako příklad jsem dal 950, na který se celou její historií opakují stejný závady,to nemá s 2013 nic společnýho. Počti si na advrideru a udělej si obrázek jak moc jsou ty nemoci chronický nebo ne podle opakujících se příspěvků a žádostí o pomoc s opravou já jsem se s tim ani při práci v bazaru ani u svých motorek krom KTM nikdy nesetkal. Co se servisního zázemí týče tak nemám zkušenost přímo se servisem KTM

(reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

1.5.2013 v 21:36 | Nahoru | #68
mirazciny> Hele já nic netrvrdím,nikdy jsem tu motorku nejezdil takže ani nemůžu...má jí kámoš a tak jsem s ni částečně ve styku a i přes to co tu píšeš si jí stejně jednou dopřeju,líbí se mi ať je jaká chce.Jinak ten kluk co ji jezdí už na ní natočil 12tis. a pohoda!(950/2004)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

1.5.2013 v 22:01 | Nahoru | #69

mirazciny píše: a co, že je rok 2013? já reagoval na Ďuričkovo tvrzení o dětských nemocech a Adventuru a jako příklad jsem dal 950, na který se celou její historií opakují stejný závady,to nemá s 2013 nic společnýho. Počti si na advrideru a udělej si obrázek jak moc jsou ty nemoci chronický nebo ne podle opakujících se příspěvků a žádostí o pomoc s opravou já jsem se s tim ani při práci v bazaru ani u svých motorek krom KTM nikdy nesetkal. Co se servisního zázemí týče tak nemám zkušenost přímo se servisem KTM



Jestli ty nebudeš typ člověka,na kterého pasuje ono okřídlené rčení,které říká,že "některé věci se stávají jen některým lidem".
Na mé LC8 se měnily kontakty pal.čerpadla,spojkové "prasátko" a gufero pumpy jsem nechal vyměnit preventivně, během zimního servisu.Mezi tím jen pravidelný servis v předepsaných intervalech a občasná výměna spotřebáku,případně toho, co jsem rozbil-zrcátko,blastr..
Stejné palivové čerpadlo používala Honda v některých svých modelech a tam byly problémy naprosto totožné.Nicméně jde opravit za cca pětikilo.
KTM ADV je háklivá na pečlivý servis a pokud se to ojebává,nebo neumí (když servisák o sobě tvrdí že umí,nemusí to nutně být pravda) pak se ty problémy opakují.To je na adresu tvé třetí pumpy.Napadlo tě někdy,že pokud se problém opakuje už potřetí,řešils následek a ne příčinu? Tuším v čem je problém a pokud ti servisuje motorku někdo,kdo ti potřetí opravuje vodní pumpu a nic jej netrkne,tak ti radím kopnout toho člověka do zadele (případně hlavy-občas to vyjde nastejno) a hledat jiný servis..
U gufera vodní pumpy se v průběhu výroby měnil materiál gufera a teď se tam dává silikonové,odolnější vůči "tvrdnutí" v důsledku častého přehřívání.Pokud už je vydřená drážka na hřídelce pumpy,mění se i ta,jinak to nemá smysl,protože gufero velice rychle zase začne propouštět.Chladící systém je v tvém případě nejspíš zasviněný zbytky z formy a je nutné jej propláchnout.V podstatě je to písek a brousí ti styčné plochy gufera a hřídelky.Návod najdeš na LC8.cz.Jinak není žádný jiný důvod pro opakovanou závadu v.pumpy.
U palivového čerpadla je nutné pohlídat hadičku ovětrání,aby byla vedena tak,jak to naplánoval výrobce,protože jinak se do něj dostane voda a to mu pekelně zkrátí život.
Jinak ta motorka nemá zásadní chyby a jediné co nesnáší a tvrdě vrací zpět, je zanedbaná údržba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

1.5.2013 v 22:08 | Nahoru | #70
restore> A ještě bys měl dodat že stačí když jen jeden z majitelů byl kokot..

(reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

1.5.2013 v 22:12 | Nahoru | #71

qwert píše: restore> A ještě bys měl dodat že stačí když jen jeden z majitelů byl kokot..



JJ .A nedejbože oba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

2.5.2013 v 17:36 | Nahoru | #72

restore píše: Jestli ty nebudeš typ člověka,na kterého pasuje ono okřídlené rčení,které říká,že "některé věci se stávají jen některým lidem".
Na mé LC8 se měnily kontakty pal.čerpadla,spojkové "prasátko" a gufero pumpy jsem nechal vyměnit preventivně, během zimního servisu.Mezi tím jen pravidelný servis v předepsaných intervalech a občasná výměna spotřebáku,případně toho, co jsem rozbil-zrcátko,blastr..
Stejné palivové čerpadlo používala Honda v některých svých modelech a tam byly problémy naprosto totožné.Nicméně jde opravit za cca pětikilo.
KTM ADV je háklivá na pečlivý servis a pokud se to ojebává,nebo neumí (když servisák o sobě tvrdí že umí,nemusí to nutně být pravda) pak se ty problémy opakují.To je na adresu tvé třetí pumpy.Napadlo tě někdy,že pokud se problém opakuje už potřetí,řešils následek a ne příčinu? Tuším v čem je problém a pokud ti servisuje motorku někdo,kdo ti potřetí opravuje vodní pumpu a nic jej netrkne,tak ti radím kopnout toho člověka do zadele (případně hlavy-občas to vyjde nastejno) a hledat jiný servis..
U gufera vodní pumpy se v průběhu výroby měnil materiál gufera a teď se tam dává silikonové,odolnější vůči "tvrdnutí" v důsledku častého přehřívání.Pokud už je vydřená drážka na hřídelce pumpy,mění se i ta,jinak to nemá smysl,protože gufero velice rychle zase začne propouštět.Chladící systém je v tvém případě nejspíš zasviněný zbytky z formy a je nutné jej propláchnout.V podstatě je to písek a brousí ti styčné plochy gufera a hřídelky.Návod najdeš na LC8.cz.Jinak není žádný jiný důvod pro opakovanou závadu v.pumpy.
U palivového čerpadla je nutné pohlídat hadičku ovětrání,aby byla vedena tak,jak to naplánoval výrobce,protože jinak se do něj dostane voda a to mu pekelně zkrátí život.
Jinak ta motorka nemá zásadní chyby a jediné co nesnáší a tvrdě vrací zpět, je zanedbaná údržba.



jak jsem psal - nikdy jsem s jinou motorkou takový problémy neměl já měnil jen tu 3. pumpu a to už jsem vypláchnul komplet podle návodu. Jinak předchozí pumpa už byla taky z lepšího gufera a hřídelka byla vydřená i tak. Tak uvidíme časem.
Servisovaná byla přede mnou v Liberecký KTM, což nic neříká, ale tak snad vědí co dělaj.. možná

Adventure jsem si zamiloval a i jsem zvažoval, že si koupím novou (2011-2012) abych se vyhnul těmhle chybkám, takže ode mě to rozhodně není nějaký nepodložený hanění motorky. Naopak, z jízdních vlastností jsem nadšenej.. jenom ta spotřeba v zábavným režimu jízdy

jo a motorkám vždycky dopřávám to nejlepší.. po jednom servisu jsem týden do výplaty jedl jenom vařený brambory s máslem, ale CBR potřebovalo tak dostalo...

Naposledy editováno 02.05.2013 17:39:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

2.5.2013 v 18:00 | Nahoru | #73

mirazciny píše: jak jsem psal - nikdy jsem s jinou motorkou takový problémy neměl já měnil jen tu 3. pumpu a to už jsem vypláchnul komplet podle návodu. Jinak předchozí pumpa už byla taky z lepšího gufera a hřídelka byla vydřená i tak. Tak uvidíme časem.
Servisovaná byla přede mnou v Liberecký KTM, což nic neříká, ale tak snad vědí co dělaj.. možná

Adventure jsem si zamiloval a i jsem zvažoval, že si koupím novou (2011-2012) abych se vyhnul těmhle chybkám, takže ode mě to rozhodně není nějaký nepodložený hanění motorky. Naopak, z jízdních vlastností jsem nadšenej.. jenom ta spotřeba v zábavným režimu jízdy

jo a motorkám vždycky dopřávám to nejlepší.. po jednom servisu jsem týden do výplaty jedl jenom vařený brambory s máslem, ale CBR potřebovalo tak dostalo...



To je nějaké divné.Asi bych se opravdu poohlídnul po jiném servisu.Já za 50 000tis km měnil to guferko jen jednou a fakt jen preventivně,jinak spolehlivost perfektní.Qwert tu svoji prodával se 100 000km a krom těch známých zlobítek jako je spojkové prasátko a pal.čerpadlo pokud vím, nic neřešil.I na základě jeho zkušeností s KTM jsem si LC8 vybral a jak píšeš,nadšení bylo obrovské.Zvlášť když jsem na LC8 šel z BMW.

(reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

2.5.2013 v 18:38 | Nahoru | #74

restore píše: To je nějaké divné.Asi bych se opravdu poohlídnul po jiném servisu.Já za 50 000tis km měnil to guferko jen jednou a fakt jen preventivně,jinak spolehlivost perfektní.Qwert tu svoji prodával se 100 000km a krom těch známých zlobítek jako je spojkové prasátko a pal.čerpadlo pokud vím, nic neřešil.I na základě jeho zkušeností s KTM jsem si LC8 vybral a jak píšeš,nadšení bylo obrovské.Zvlášť když jsem na LC8 šel z BMW.



taky jsem šel z BMW

2 reakcí na tento příspěvek BMW 800 gs popište kdo jí máte .

2.5.2013 v 20:14 | Nahoru | #75
Mě by srala každá motorka, kde bych musel řešit věci nad běžný servis, už i běžnej servis zabere kopu času, organizace, a stojí prachy. Udělat tu pumpu 3*, tak bych jednoznačně ji zavrhnul a hodil přes palubu. Pokud bych jí neměl od sponzora a ten všechno cáloval a řešil, asi tak ))

(reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

2.5.2013 v 21:24 | Nahoru | #76
tkubik2004> Tobě se to mluví když máš Alpa,ten se zastaví jen když mu dojde benzín..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

3.5.2013 v 10:57 | Nahoru | #77

tkubik2004 píše: Mě by srala každá motorka, kde bych musel řešit věci nad běžný servis, už i běžnej servis zabere kopu času, organizace, a stojí prachy. Udělat tu pumpu 3*, tak bych jednoznačně ji zavrhnul a hodil přes palubu. Pokud bych jí neměl od sponzora a ten všechno cáloval a řešil, asi tak ))



a to sevis na LC8 trvá ještě o něco dýl... třeba výměna svíček a když máš padací rámy tak ještě dýl (pro výměnu oleje jde levá nádrž dolu, teda když se ti nechce trávit čas laborováním jak jí vykrvit z horní nádržky za pomoci žlábku a trychtýře )

jakákoliv jiná motorka by šla asi z domu, ale ta jízda, emoce, zábavnost a hravost, ovladatelnost to všechno to kompenzuje. Takhle královsky jsem se při jízdě bavil naposledy když jsem si po FZS600 koupil CBR 929RR Jo, s GS projedeš lecos, ale i tak si radši ten terén podvědomě vybíráš "hmm, tady by to šlo... tady ne, tady jsou vyjetý hluboký koleje ( )". Na LC8 ti je to absolutně jedno, jedeš si po silnici, dostaneš chuť nebo ti prostě jebne a už to hrneš přes příkop do polí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

3.5.2013 v 14:59 | Nahoru | #78
mirazciny> tak s tím se dá souhlasit, jen v tom lese asi myslíš pouze porovnání s F 800 či větším tankem. Ona i ta KTM bude dost limitovaná svojí výškou a váhou, ale tady se srovnává s BMW, tak to košér )
T.

(reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

3.5.2013 v 21:10 | Nahoru | #79
tkubik2004> Limit lc8 je jen jezdec..

1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 gs popište kdo jí máte .

9.5.2013 v 12:50 | Nahoru | #80
Kacena je opravdu vyborne vymyslena motorka :), ale je jasny ze nekomu nemusi sedet. Mel jsem 990S a ted mam Bramboru F800GS, takze neco srovnani bych taky mohl rict, ale protoze tady jsou mraky "chytrejsich a pomazanych" hlav, at si udela kazdy obrazek sam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

9.5.2013 v 13:42 | Nahoru | #81

Jenik789 píše: Kacena je opravdu vyborne vymyslena motorka :), ale je jasny ze nekomu nemusi sedet. Mel jsem 990S a ted mam Bramboru F800GS, takze neco srovnani bych taky mohl rict, ale protoze tady jsou mraky "chytrejsich a pomazanych" hlav, at si udela kazdy obrazek sam.



tak to vážně nechápu proč nás tady tou informací oblažuješ když k tomu vlastně nechceš nic říct..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

9.5.2013 v 18:12 | Nahoru | #82
mirazciny> Já myslím že nám tím chtěl říct že měl ADV 990 a tu nezvládal tak skončil u malé brambory..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

10.5.2013 v 07:33 | Nahoru | #83

qwert píše: mirazciny> Já myslím že nám tím chtěl říct že měl ADV 990 a tu nezvládal tak skončil u malé brambory..


Proste nekomu motorka sedne nekomu ne, mne osobne vadilo ze Kacena proste nema kroutak dole a musi se vic tocit a vic radit nez jsem byl vzdy zvyklej.

(reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

10.5.2013 v 11:11 | Nahoru | #84

Jenik789 píše: Proste nekomu motorka sedne nekomu ne, mne osobne vadilo ze Kacena proste nema kroutak dole a musi se vic tocit a vic radit nez jsem byl vzdy zvyklej.



Jsi vlastně skončil u stejnýho typu motoru jako jsi měl v Tenere,to se nedivím,že ti sedí líp.Taky to ale vypadá,že jsi na LC8 nestrávil tolik času aby ses s ní sžil,mimochodem kolik jsi na ní nalítal?
Hele já jsem se s Afrikou sžíval 9tisíc km a pořád to není ono,ale už do ní sypu,takže si jí necham

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

10.5.2013 v 12:44 | Nahoru | #85
Jenik789> Jo kačena má sportovní točivý motor,to se ví.Já si spodek vylepšil svodem 2-1 s Akrapem..

(reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

10.5.2013 v 13:50 | Nahoru | #86

qwert píše: Jenik789> Jo kačena má sportovní točivý motor,to se ví.Já si spodek vylepšil svodem 2-1 s Akrapem..


Ja vim a taky se to resi jinym retezovym koleckem :). Na druhou stranu kdyz rucicka prejde 3tis. tak v tom motoru bouchnou saze a drti vse co je po ceste. Podvozek jsem ale lepsi nez Kacena nepoznal (teda vlastne jo, na me Supertenerce, jenze tam jsem mel prave z Kaceny :))
Ani Brambora nema ten kroutak tak uzasnej jako jsem mel na XTZ900 - hodne dole a plochej, ale to uz je mimo tema.
Jooo a dulezita vec, teda pro me - ti co jezdi Kaceny jsou mi blizsi, nez ti kteri musi mit vsechno s modrou vrtuly a pokud nekdo nema original veci tak je vyvrhel. Takze skoda, ze vlastne uz nemam Kacenu :))))

BMW 800 gs popište kdo jí máte .

10.5.2013 v 14:49 | Nahoru | #87
Mno , taky bych trochu přidal - je pravda , že 990 je dole 2tis - 3,5 tis /ot

ucukaná,síly tam nelze moc hledat. Toto se ale dost zlepší namont.

nejlépe zmin. akrapů a hlavně přemapováním (akr.mapa),

''dole'' to motor zjemní a ''nahoře'' je to větší mazec..
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
F 800 GS - 2024 [1, 2, 3, 4] BMW F 800 GS 1705ol 92 15.5.2024 v 11:25 TomasNBK
Kola z BMW F850GS na 800GSA BMW F 800 GS, BMW F 800 GS Adventure, BMW F 850 GS MartasUS 1 4.5.2024 v 11:25 Tomassino
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Kufry Vario BMW F 800 GS ZbyD 5 24.3.2024 v 16:19 ZbyD
Obnova servisního intervalu BMW F 800 GS rimbo 5 1.2.2024 v 13:18 MartasUS


TOPlist