dalsi videa na jejich kanale samozrejme.
Tady jeste jine od jinych lidi
A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy
- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
mid size se pěkně rozrostl, teď i ty menší tak uvidíme - mě zajímá 450MT i 450Rally - souhlasím s tím povzdechem výše ohledně menší adv KTM diskuze se vedly ale výsledek nic
v jižní americe jsme potkal holčiny co jely z US do Ushuaii na versyses300 - pěkný malý dvouválec, ale to 450MT mi přijde lepší vollba vzhledem k podvozku a 21/18
Sef KTM v tom poslednim velkem rozhovoru tady rikal, ze spise by udelali nejake ADV okolo 500ccm, ale ted uz tu je to CFMoto, takze spise 690/790 je minimum platforma pro ne.
Jeste se vlastne objevilo Keeway 450 Rally na EICMA, ale to i zblizka je videt jako takove nepodarena, nevykona kopie Kove aneb cinan uz kopiruje cinana. Ale v duchu tradic Keeway to tak vypada jak vykonove tak i tim zbytkem.
Edit: KTM LC4 Adv byl a je skvely stroj, ale uz to je proste 20 let. "Nastupcem" bylo 950/990 co nejde tak uplne doslova povazovat za nastupce, byt jsou to super stroje. Od te doby se jen slibovalo a myslim si, ze se to nerealizovalo prave jen proto jak pises, ze je to takova specialita, kterych se proste neproda tolik (enduro/SM se prodalo mnohem vice), ze KTM do toho nechce jit a radeji presvedci lidi at si ovesi EXC-F nebo jdou k CFMoto pripadne do vyssich rad.
Naposledy editováno 30.01.2024 14:54:42
Budoucnost v tomhle segmentu vypada ciste na Cinu/Indii (i kdyz bych se rad mylil) a v ostrem KTM/GasGas/Husqvarna/Sherco/AJP.
Jeste mozna ze by Harley, kdyz v Australii nakonec jdou do prodeje s x-350 . Nejaka mini Pan America treba
2 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
Nemáte někdo info o Kawasaki Klr700 Baja?
Ps: Na zkušenosti s Kove jsem fakt zvědavý, ikdyz větší smysl by mi dával objem 600ccm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
kdyz vezmu jako priklad MX motorky tak 250 a 450 jsou od sebe jen par kilo, stejne tak jsou od sebe o par kilo 300 dvoutakt a 450 4takt a pocitove se chovaji naprosto rozdilne...
Naposledy editováno 30.01.2024 18:46:50
450 to je kvuli pozadavkum na Dakar a ten motor to jel loni vsichni, letos u nekterych. Dalsi meli prototyp noveho motoru, ale taky 450.
To KLR 700 Baja/Tengai ma opravdu byt? Videa jsou jen ty falesne (ten jeden kanal uz mne zacina stvat s temi jeho vymyslenymi stroji) a pro USA a dalsi trhy prece KLR 650 aktualizovali nedavno. Ale mozne je, ze do jara s necim prijdou. Loni zasobovali hlavne sporty a elektro + hybrid. Nejaka vyznamna novinka v terenu jim chybi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Ale koukam, ze tam maji E-mx a parametry lepsi nez varg
Naposledy editováno 30.01.2024 19:24:21
S tou rally to maji snadnejsi, protoze v te civilni verzi nemaji prakticky proti komu konkurovat a jen se to da prirovnavat ke strojum bud ciste enduro ostrym a nebo naopak velkym dvouvalcovym ADV. Tady u tech MX/Enduro se ukaze urcite mnohem rychleji jak na tom jsou, jestli to je dalsi z mnoha nepovedenych pokusu nebo fakt maji neco zajimaveho.
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
jinak teda jsem projel net a ten e-mx je varg jak pres kopirak, nektere dily snad rovnou naskenovali... no osobne mam s kopirovanim problem, takze tim je pro me znacka kove tabu... doufam, ze jim to aspon zacne horet...
Naposledy editováno 30.01.2024 20:14:28
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Jedna se o problem, na ktery jsem poukazoval i tady v komentarich u RE Shotgun 650 kdy v USA stoji cca 154 tis. u dealera a u nas stoji pres 200 tis.
Animals21 píše: Me bylo/je Cf 450MT sympaticke. Na to, co bych chtel jezdit, je to proste akorat (zdvihy, vaha, vykon), dvouval, bezduse (moje fobie z pichnuti nekde alone in middle of nowhere 10km od baraku ) a i kdyz jd to Cinan, tak uz nejak etablovanej u nas a v Evrope s celkem rozsirenou servisni siti. To o Kove myslim rict nejde.
Vypada dobre, i kdyz to neni to co sliboval prototyp. Zachranuje to cena, protoze jinak je to jen o 10kg lehci nez T700 treba.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
2 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
Možná bude mít 190kg ale tady to nevypadá od 18s
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Kohlstein píše: 450 je znouzectnost po zákazu vyšších objemů na Dakaru, když se to jevilo jako relativně snadno dostupná varianta pro skoro všechny výrobce krosek. Na normální ježdění je to kubatura k prdu. Cestovat se na tom moc nedá, s tou kapotou a váhou se to do terénu nehodí a při zaručení životnosti 100 tisíc km zase vyjde výkon někde mezi 25 - 30 kW, což je málo. Pierer dobře ví, proč to normálním lidem neprodává.
Tak ten objem bych rekl, ze je to i o tom, aby meli vsichni stejne podminky a dalsi skryty smysl v tom bude "bezpecnost", ze aby tam nekdo nelital s litrovou motorkou 250, i kdyz je to sporne, kdyz kamiony tak jezdi, i kdyz asi nic tak sileneho jako kdysi DAF Turbo twin tam neni
Na videu z treninku od Masona co jsem tu dal je videt na co to je, to neni na jezdeni do terenu ve smyslu endura.
Piere lidem prodava KTM 390 kde obvykla zivotnost je casto 20 tis. Podobne to bylo i u 790, takze pokud to vydrzi 50 - 100, tak dobre
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Vsechny ty stroje se s...u, jedno jestli jsou z Japonska, Rakouska nebo Ciny. Takze snahy tvrdit, ze jednech se to netyka jsou dost zcestne.
Na druhou stranu jsou tu treba Suzuki VStrom 650 co daji 300 tis. bez GO zatim, nebo BMW F800GS co ma 500 tis. atd. V moji Yamaze 1300 vacka vydrzela cca 60 tis., dle toho jak vypadala se to taky zdalo na vyrobni vadu. Bezne by podle tech diskuzi cekal, ze to je nemozne aby se to stalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
assassin píše: puffybodie> tak jedno ma skoro dvojnásobnou baterku - tak je jasny ze najede vic. Ceny jsou jasny, u nas nikdo motorku tak levne vyrobit neumi - tzn bud je osizena nebo to cele dela cena prace …
Jak cena prace v Indii vysvetluje cenu RE v USA 154 tis u dealera a u nas pres 200 tis.????
puffybodie píše: Jak cena prace v Indii vysvetluje cenu RE v USA 154 tis u dealera a u nas pres 200 tis.????
staty vs evropa je jiny trh a ridi se to trosku jinymi pravidly... zase jsou veci co stoji min tady a vic u nich...
ja jsem reagoval na cenu zero vs indicka motorka...
ja znam dost 390tek co maji najeto vic a jezdi a pritom si obvykle prosly peklem (okruh apod) ... jednotlive pripady nedelaji statistiku.
to bych treba z motardoveho sveta mohl rict, ze KTM vydrzi vse a nejvetsi shit je suzuki, obe dve co v mem okoli jezdily tak z nich vylitla ojnice...
Naposledy editováno 31.01.2024 18:00:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|