globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy


Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

6.2.2013 v 14:05 | Nahoru | #751
HornisGSX> Aha podle te fotky jsem si rikal ze to je nejaka trubka

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

6.2.2013 v 14:12 | Nahoru | #752
šak to je trubka! ocasní přeražená o strom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

6.2.2013 v 14:14 | Nahoru | #753
HornisGSX> ty seš trubka přeražená o strom

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

6.2.2013 v 14:19 | Nahoru | #754

Harry007 píše: HornisGSX> ty seš trubka přeražená o strom



neser ty potrubí

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

6.2.2013 v 18:40 | Nahoru | #755

HornisGSX píše: PepanS> mám na tebe být hodný?


Můžeš to zkusit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 09:00 | Nahoru | #756
HornisGSX> Kdybych si chtel pocist o helinach tak jdu na www.mojehobby.cz
... s helinama nejake zkusenosti mam, jeste z doby kdy to nebyly hracky

Treba BO-105 - UNI 60
nebo Hirobo Freya 90






... radsi bych si pocetl, jak Hipie pokracuje v opravach ...

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 09:07 | Nahoru | #757
zapa> pěkné já mám rozestavěnou CE 135 v barvách ostravské lzs a hughese 500D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 09:38 | Nahoru | #758

zapa píše: ... radsi bych si pocetl, jak Hipie pokracuje v opravach ...



No ale třeba si z toho vezme nějakou inspiraci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 11:03 | Nahoru | #759
Hellborn> Jo, další projekt bude motorka na dálkový ovládání.

A když už se to tu mění na modelářský vlákno.Tak já jezdim Tamiyu DT-01 a se střídákem je to peklo.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 11:10 | Nahoru | #760

Hippieguy píše: Hellborn> Jo, další projekt bude motorka na dálkový ovládání.

A když už se to tu mění na modelářský vlákno.Tak já jezdim Tamiyu DT-01 a se střídákem je to peklo.



Souhlas, stříďák předčil spalováky ve všech směrech. Ale do motorky to nedávej .

Naposledy editováno 07.02.2013 11:11:44

2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 12:01 | Nahoru | #761
Kluci to nemyslite vazne. Jednak bych o DT-01 nerikal, ze je to model a stridak je fajn, ale na jezdeni v telocvicne. Na drahu venku proste patri poradnej spalovak

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 12:11 | Nahoru | #762
JR..> ale prdlajs stříďák je stříďák

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 12:11 | Nahoru | #763

JR.. píše: Kluci to nemyslite vazne. Jednak bych o DT-01 nerikal, ze je to model a stridak je fajn, ale na jezdeni v telocvicne. Na drahu venku proste patri poradnej spalovak


V podstatě skoro nic co se prodává neni model, a kdo s tim jezdí vlastně ani neni modelář...
Můžeš bejt konzervativní a jezdit spalováky, nebo mít něco lepšího a jezdit stříďák . Pokrok nezastavíš.

2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 12:16 | Nahoru | #764
Hornis: To je jako kdybys prodal GSX a koupil elektrickou kolobezku

Petr: Stridak mam v 1/18 a jezdim skoro srovnatelny casy jako kluci s desitkou. Ale kdyz uz jdu ven, tak poradnej spalovak se proste neda nicim nahradit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 12:23 | Nahoru | #765
JR..> koloběžku mám s pohonem jednoho vola spalovák je v porovnání se stříďákem dinosaur

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 12:32 | Nahoru | #766
JR..> Ale střídkák koupíš, koupíš regulátor a dál se o nic nestaráš. Spalovák je určitě fajn, ale zase kupješ drahý palivo a přeci jen se o spalováka musíš víc starat. Navíc bych řek, že třeba takový Traxxas E Revo se střídkákem má mnohem vyšší akceleraci než spalovák za stejnou cenu. A hlavně, má zpátečku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 12:35 | Nahoru | #767
HornisGSX> Ted jsi me nahlodal a musel jsem se kouknout na vysledky nekterejch zavodu. Dobre to dopadlo, na stejny draze stejnej jezdec je se spalovakem rychlejsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 12:39 | Nahoru | #768
Hippieguy> Tak si spocitej kolik te stoji poradnej stridak, poradnej regl, poradny baterky a k nim jeste dobra nabijecka. Jinak mi to prijde jako kdybys zaroven mluvil i o ty svoji motorce ..... nemusis se o ni starat a ma zpatecku Kdybys nekdy mel v ruce poradnej stroj (jak model, tak motorku), tak bys mluvil trochu jinak. Ale bud v klidu mi vsichni tady doufame, ze se jednou poucis a dostanes rozum.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 12:41 | Nahoru | #769
JR..> v helinách je stříďák nepřekonatelný alespoň podle mě

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 12:49 | Nahoru | #770
Cenově to vyjde prašť jako uhoď (nitro, opotřebení, baterky, régl občas odejde), ale pokud byl se spalovákem rychlejší než se stříďákem, možná ten stříďák nebyl nic moc, nebo ne ideálně načasovanej regulátor, s jinym motorem a reglerem by byl třeba rychlejší.

Nebo prostě jezdec nebyl zvyklej na elektro a se spalovákem mu to šlo líp.

EDIT: Taky záleží, na jakym napětí se střídˇák provozuje. Stačí zaměnit 2S na 3S a je to někde úplně jinde.

Naposledy editováno 07.02.2013 12:52:29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 12:51 | Nahoru | #771
JR..> Tim spalovákem myslíš nitro, nebo klasická dvoutakty, který se dávj do osmin?

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 12:53 | Nahoru | #772

Hippieguy píše: JR..> Tim spalovákem myslíš nitro, nebo klasická dvoutakty, který se dávj do osmin?



Samozřejmě nitro, jinak by nebylo ani co srovnávat.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 12:53 | Nahoru | #773
HornisGSX> Jo, tak heliny jsou jasny ... auta jsou o necem jinym.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 12:54 | Nahoru | #774
Hippieguy> Myslim nitro, ktery se dava do osmin. Dvoutakty jsou az v sestkach nebo petkach.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 12:57 | Nahoru | #775
PetrL3> Bavim se tady o klukach, ktery jezdej mistrovstvi republiky, evropy i sveta a maji hromadu zkusenosti s obema. Elektrika jede a nejsou s ni skoro zadny starosti, ale spalovak je proste spalovak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 13:10 | Nahoru | #776
JR..> No jo, ale to porovnával spalovák se stříďákem omezeným počtem článků kvůli pravidlům, což znamená, že z konkrétních dvou aut byl rychlejší spalovák. Ale nedá se obecně říct, že spalováky sou rychlejší. Nitro už je na vrcholu vývoje, ale stříďáky sou omezený pravidlama, přitom se dají hodně přeťěžovat a u závodních autíček zdaleka není využit potenciál kvůli omezení pravidlama.

To je jako bych porovnával elektrickej mercedes co má 300 k s oktávkou 66 KW a prohlásil, že elektrický auta sou rychlejší než TDI.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 13:12 | Nahoru | #777
JR..> Souhlasim, že to má svoje kouzlo. Ale vem si, že s elektrem můžeš jezdit uplně všude. Jednou jsme šli se spalovákem jezdili v parku a vyhodili nás odtamtaď policajti, protože je to moc hůučný. S elekterem bys problém neměl. A třeba elektro může jezdit ve vodě a "nic" se mu nestane.

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 13:15 | Nahoru | #778
Pokud nevlastníš rybník tak stavět loď na spalovák pro rekreační ježdění nemá vůbec význam.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 13:16 | Nahoru | #779
PetrL3> Ale vzdyt jo, tohle je debata na zpusob textil / kuze nebo ital / japonec

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

7.2.2013 v 13:19 | Nahoru | #780

Hippieguy píše: JR..> A třeba elektro může jezdit ve vodě a "nic" se mu nestane.



Jses si tak uplne jestej? Co by asi rekl elektromotor, do kteryho se dostane trochu bahna?





Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist