Každá s těchto moto má něco do sebe a každá je něčím specifická.
Obě bych měl nové a v plné výbavě,BMW je o něco málo dražší(40.000,-).
Moto na fajnové ježdění mám,sháním něco na cestování u nás i do ciziny s možností poznávání přírodních krás.
Z 90% moto pojede po normálních cestách.
Díky za názory.
Mirek
(reakce na) BMW GS 1200 LC Adventure nebo KTM 1290 Super Adventure
GeorgPohodar píše: Tak on Advík od BMW má taky drátěné kola, v tom rozdíl asi nebude. Spíš bude rozdíl mezi klasickou vidlicí a vedením předního kola teleleverem.
ja mam nazor na duvod plavani ve vysokych rychlostech uplne jiny. Doctes se v tom clanku2 reakcí na tento příspěvek BMW GS 1200 LC Adventure nebo KTM 1290 Super Adventure
obě motorky budou mít + i - ,chce si to projet...,LC bude pohodlnější,taky se nemusíš patlet s řetězem a asi i bude více držet cenu,kačena zase pocitově sportovnější a dravější,neokoukaná ,o nějaký koník silnější.......
každý preferuje něco jiného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS 1200 LC Adventure nebo KTM 1290 Super Adventure
Tazdevil píše: Ani BMW ani KTM... V tomto případě bych volil Duc MTS 1200S...
mně osobně na ní nejvíce vadí,že je moc malá.spíše přerostlý motard,než cestovní enduro.
naskládat se na ní 2+ pořádně naložené kufry je úplné sci-fi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS 1200 LC Adventure nebo KTM 1290 Super Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS 1200 LC Adventure nebo KTM 1290 Super Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS 1200 LC Adventure nebo KTM 1290 Super Adventure
1 reakcí na tento příspěvek BMW GS 1200 LC Adventure nebo KTM 1290 Super Adventure
ScooterBil> Motocykl (česká mutace německého Motorradu) je na zmíněném whitelistu. Z toho důvodu má jakýkoliv test bavoráku v tomhle časopise asi stejnou vypovídací hodnotu jako test Škodovky ve Světě motorů...
Zmaj> Co se spolehlivosti týče, pokud máš nízký nájezdy km a/nebo plánuješ tu mašinu mít jen pár sezon, tak OK. Ale pokud chceš, aby ti sloužila fakt dlouho a spolehlivě, třeba přes 100.000km, tak se na Evropský výrobce vykašli a koukej směrem na Japonsko. Technicky teď trochu ztrácí, ale z hlediska spolehlivosti si stále drží vysoký standart.
(reakce na) BMW GS 1200 LC Adventure nebo KTM 1290 Super Adventure
JohnnyS08 píše: seikos> BMW motorky k srovnávacím testům půjčuje, ale jen tam, kde si můžou bejt předem jistý výhrou svýho stroje. To, že na jejich whitelist nepatříš, můžeš brát svym způsobem jako pochvalu :)
ScooterBil> Motocykl (česká mutace německého Motorradu) je na zmíněném whitelistu. Z toho důvodu má jakýkoliv test bavoráku v tomhle časopise asi stejnou vypovídací hodnotu jako test Škodovky ve Světě motorů...
Zmaj> Co se spolehlivosti týče, pokud máš nízký nájezdy km a/nebo plánuješ tu mašinu mít jen pár sezon, tak OK. Ale pokud chceš, aby ti sloužila fakt dlouho a spolehlivě, třeba přes 100.000km, tak se na Evropský výrobce vykašli a koukej směrem na Japonsko. Technicky teď trochu ztrácí, ale z hlediska spolehlivosti si stále drží vysoký standart.
Rozuzlenie:
- dlhé cesty, pohodlie, výhoda "bezúdržbovosti" kardanu, väčšia zostatková hodnota stroja, macher index = BMW
- športovejšia jazda, ak máš občas chuť si zablbnúť, lepšie vlastnosti v teréne, ak sa človek veľmi neprežíva a nepotrebuje demonštrovať vlastnenie übermoto = KTM
Nevýhody KTM z môjho pohľadu :
tvrdé sedlo, slabá ochrana proti vetru (mám 190 cm a 110 kg), pri státí v meste pečie na guľky - jazda je v pohode
Nevýhody BMW :
nepoznám, nemal som tučesť najazdiť km, aby som sa objektívne vyjadril
Výhody KTM:
perfektný motor, neskutočne zábavná motorka, lahký terén v pohode, dobre naladená, elektronika sa veľmi neserie do jazdy, extrém dá sa vypnúť
Výhody BMW :
detto ako nevýhody
Vylepšenia KTM:
dotiahnutie špíc predné zadné koleso, výmena oleja v sériovom tlmiči riadenia ( zmizli všetky nervózne reakcie predku do 230 km/h absolútne v poriadku) viac nepotrebujem, ostané len
absolútne detaily
Naposledy editováno 15.10.2015 18:59:49
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS 1200 LC Adventure nebo KTM 1290 Super Adventure
Tazdevil píše: Ani BMW ani KTM... V tomto případě bych volil Duc MTS 1200S...
ale tady se bavíme o motorkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS 1200 LC Adventure nebo KTM 1290 Super Adventure
novej píše: ale tady se bavíme o motorkách
Tak jo, tohle je typicky "uber BMW macho style"...
P.S. Taky jezdim Bawora, ale tenhle koment me teda dostal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS 1200 LC Adventure nebo KTM 1290 Super Adventure
sramis píše: Tak jo, tohle je typicky "uber BMW macho style"...
P.S. Taky jezdim Bawora, ale tenhle koment me teda dostal...
no každej si to přebere dle svý inteligence, to nebyla chvála BMW, ale ironický útok na Ducati,
(reakce na) BMW GS 1200 LC Adventure nebo KTM 1290 Super Adventure
novej píše: no každej si to přebere dle svý inteligence, to nebyla chvála BMW, ale ironický útok na Ducati,
O moji inteligenci se neboj. Ja to pochopil velmi dobre. Ale zrovna Ducati si tohle prohlaseni nezaslouzi.
Naposledy editováno 16.10.2015 14:26:49
1 reakcí na tento příspěvek BMW GS 1200 LC Adventure nebo KTM 1290 Super Adventure
Nejde mi o výkon a machrování ale o výdrž,spolehlivost,pohodlí.
Ale jak tak koukám,nemohu uvěřit,že obě motorky mají do spolehlivosti a výdrže hoooodně daleko.
Únik oleje u KTM,přehřívání,neklidná jízda při vyšší rychlosti...
Sám jsem viděl na podlaze pod novou KTM 1290 Super Adventure větší kapku oleje a levá strana motoru byla od oleje(možná jen dolívali olej a netrefili se,ale u nové motorky?).
Ohnutí krku u BMW,sáknutí vidlí,únik chl.kapaliny,odcházející vodní pumpa - u motorky dělané na cestování?Neskutečné.
Asi se poohlédnu po rýži(bez urážky,doma jednu už mám) nebo po starším modelu což jsem nechtěl.
Motorku bych si chtěl nechat delší dobu a pak jí dát synovi.
Jak je to s vibracemi motoru a hlukem od štítu?Je řazení u BMW GS 1200 hlučné?
Měl jsem GTL 1600 a řazení bylo až otravně hlučné(při první jízdě jsem se skoro lekl,že je něco špatně).
Proti KTM nic nemám, nejezdil jsem nemohu soudit.
Naposledy editováno 16.10.2015 22:47:41
A to je na hodnocení spolehlivosti dost málo, respektive pokud by se před touto hranicí objevilo víc poruch, bral bych to spíš jako známku nekvality.
BMW jako jeden z prvních moto výrobců naplno uchopilo princip řízené životnosti výrobku známý z automobilové branže. Zároveň je poměr kreativní ve snižování výrobních nákladů. Vývoj ze značné části outsoucuje a zdá se, že nevěnuje dostatečnou pozornost předprodukčním testování. A nejsmutnější na tom je, že na dnešním trhu s touto taktikou slaví velký úspěch. Ty jsi přímo čítankový příklad a ideální zákazník, když po pěti letech měníš jedno GSo za druhý (nic osobního).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS 1200 LC Adventure nebo KTM 1290 Super Adventure
Dolph-cz píše: mně osobně na ní nejvíce vadí,že je moc malá.spíše přerostlý motard,než cestovní enduro.
naskládat se na ní 2+ pořádně naložené kufry je úplné sci-fi.
A ty s tím máš osobní zkušenost? Nebo jenom papoušků je co si slyšel ze "zaručených" zdrojů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS 1200 LC Adventure nebo KTM 1290 Super Adventure
Tifone píše: A ty s tím máš osobní zkušenost? Nebo jenom papoušků je co si slyšel ze "zaručených" zdrojů
ano,viděl jsem multistradu na vlastní oči !
1 reakcí na tento příspěvek BMW GS 1200 LC Adventure nebo KTM 1290 Super Adventure
Ale ak niekto si dnes myslí, že je rozdiel medzi japoncom, nemcom, rakúšanom a angličanom (bavím sa len výlučne o nových motorkách ) v životnosti tak je dosť naivný.
Všetci dnes kalkulujú s morálnou a plánovanou životnosťou. Je doba spotreby a žiaden výrobca dnes nedimenzuje moto na šialené km bez poruchy. Po prvé nové motorky väčšinou kupujú ľudia, ktorí ju aj tak po cca 4-5 rokoch vymenia a po druhé výrobca musí byť cenou konkurencie schopný a preto ak etalón stojí X, nikto nebude vyrábať stroj čo stojí 2X.
Nech si každý kúpi to čo sa mu páči a najviac vyhovuje. Tieto brandové vojny sú o hovne. Dnes plus mínus všetko rovnako stojí a plus mínus sa všetko rovnako serie. Dôvod je, že používajú identické elektronické a iné komponenty (už vidím ako bmw, ktm ,honda ja neviem kto by si robil motorku celú vo svojej fabrike, veď by stála 50 tis. €)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Centrovaní drátěných kol Praha BMW R 1200 GS Adventure | Navivai | 9 | 6.5.2024 v 16:15 FJRPEPA |
Vzdálenost stupaček jezdce a spoluj... KTM 1290 Super Adventure | bikerp | 10 | 18.4.2024 v 15:16 truk |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |