bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM superduke 1290R problém s motorem
14.5.2014 v 20:13
KTM má problémy s modelem SUPERDUKE 1290R. Při vytočení motoru se stává toto. Po celém světě je na prodaných SD už povíc s motorem KO KTM to přisuzuje dodělaným quickshifterům,což se mi nezdá...tyto fota jsou ale ze sériového modelu,bez QS,seriový výfuk,seriové mapy.
Máte někdo nějaké přesnější informace o tomto problému?
...celkem mě zarazila tloušťka stěny pístu,je to jak papír










Naposledy editováno 14.05.2014 20:15:07
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 20:16 | Nahoru | #1
na to musi bejt svolavaci akce ne?

1 reakcí na tento příspěvek KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 20:17 | Nahoru | #2
asi typická KTM

KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 20:25 | Nahoru | #3
KTM = každý týden motor

KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 20:27 | Nahoru | #4
Kdepak udělali soudruzi z Mattighofenu chybu?

KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 20:27 | Nahoru | #5
svolávačka zatím žádná není....

typická KTM? Já myslím,že dneska je to uplně jedno jaká značka. Ojebává se uplně všechno,už ve vývoji se zadává doba rozpadu,která je u os.automobilů a jejich dílů 150 tis. km. Toto mi potvrdil člověk který dělá ve vývoji.

KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 20:30 | Nahoru | #6
kluci moc by mě zajímalo kolik ta ktm točí myslím něž to ustřihne omezovač????? Nevím co se přesně přihodilo ale ten píst bude asi ok zničili ho zbytky toho upáleného ventilu

2 reakcí na tento příspěvek KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 20:41 | Nahoru | #7
Ventil vypadá jak upálený...jenže když se upaluje ventil,tak se pomalu utavuje a ne že ho kus ulítne a udělá díru v pístu.
Jiné případy poškozených motorů SD1290 popisují doslova střet ventilů s pístem.
Podle grafu z brzdy by měl točit 10000ot

Naposledy editováno 14.05.2014 20:44:34

KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 20:44 | Nahoru | #8
uff

KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 20:46 | Nahoru | #9
he he

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 20:46 | Nahoru | #10

Pepa1098 píše: kluci moc by mě zajímalo kolik ta ktm točí myslím něž to ustřihne omezovač?????


Podľa novinárskych testov z Maďarska zasiahne obmedzovač pri alebo veľmi tesne nad 10.000 otáčkami.

Palomoto píše: asi typická KTM


S tým bohužiaľ súhlasím. Mali sme v servise rozobratého Super Duka 990, ktorý si ustlal na okruhu a tam je úspora materiálu viditeľná na každom centimetri. Je to všetko podmienené nízkej váhe, ale aj črevá motora a iné namáhané diely sú poddimenzované, len aby ušetrili zopár gramov. Pri bežnom jazdení sa nemá čo stať, ale ak začne človek využívať potenciál motorky a začne ju naháňať na limite (okruh), tak niečo z toho poddimenzovaného zákonite prdne...

(reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 20:47 | Nahoru | #11

Kibo píše: S tým bohužiaľ súhlasím. Mali sme v servise rozobratého Super Duka 990, ktorý si ustlal na okruhu a tam je úspora materiálu viditeľná na každom centimetri. Je to všetko podmienené nízkej váhe, ale aj črevá motora a iné namáhané diely sú poddimenzované, len aby ušetrili zopár gramov. Pri bežnom jazdení sa nemá čo stať, ale ak začne človek využívať potenciál motorky a začne ju naháňať na limite (okruh), tak niečo z toho poddimenzovaného zákonite prdne...



to vis ze jo

1 reakcí na tento příspěvek KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 20:49 | Nahoru | #12
DucS: Ten píst má dno tenké jak papír protože konstruktéři chtěli písty co nejlehčí.
A co se tam přesně stává? Potká se píst s ventilem nebo se odlomí kousek pístu který se dostane pod sedlo ventilu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 20:55 | Nahoru | #13

DucS píše: Ventil vypadá jak upálený...jenže když se upaluje ventil,tak se pomalu utavuje a ne že ho kus ulítne a udělá díru v pístu.
Jiné případy poškozených motorů SD1290 popisují doslova střet ventilů s pístem.
Podle grafu z brzdy by měl točit 10000ot



tak pak nemají domakané pružiny ventilů a při vysokých otáčkách moc odsakují ventily a zahloubení v pístu je pak nedostačující (nepobere velké odskakování) suzuki TLr má velmi hluboké zahloubení na odskakování ventilů a 10 tisíc/ot zase tak moc není je to u dvouválce standart

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 20:58 | Nahoru | #14

dave-lister píše: DucS: Ten píst má dno tenké jak papír protože konstruktéři chtěli písty co nejlehčí.
A co se tam přesně stává? Potká se píst s ventilem nebo se odlomí kousek pístu který se dostane pod sedlo ventilu?



To je mi jasné že kvůli hmotnosti...ale ne za každou cenu...toto je pak nejspíš výsledek.
To výrobci netestují,než něco pustí na trh? Odpovím si: NETESTUJÍ!!!zadarmo jim pak testujeme my a když se něco stane,tak se snaží ze všeho vykroutit. Teď nemyslím zrovna KTM,myšleno všeobecně kolem aut.
U moto to asi nebude o nic lepší.

(reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 21:01 | Nahoru | #15
Kibo>

jasné nikdo přesně neví jaká je příčina ale dnes šetří na čem se dá

(reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 21:03 | Nahoru | #16

Pepa1098 píše: tak pak nemají domakané pružiny ventilů a při vysokých otáčkách moc odsakují ventily a zahloubení v pístu je pak nedostačující (nepobere velké odskakování) suzuki TLr má velmi hluboké zahloubení na odskakování ventilů a 10 tisíc/ot zase tak moc není je to u dvouválce standart



No asi tak. Ono to opravdu vypadá že časování rozvodů je tam na knap a když se ventil z nějakého důvodu nestihne zavřít,tak je vymalováno. Toto ale KTM nezjistilo před uvedením na trh? A nebo KTM spěchalo s uvedením na trh,aby mělo nejvýkonější V2? Kdyby náhodou Ducati vyběhla s novým SF vycházejícího z Panigale...což se nestalo...zatím

(reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 21:04 | Nahoru | #17
DucS>

v každém případě máš pravdu za takový ranec peněz by to mělo aj nějakou dobu jezdit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 21:05 | Nahoru | #18

DucS píše: Ventil vypadá jak upálený...jenže když se upaluje ventil,tak se pomalu utavuje a ne že ho kus ulítne a udělá díru v pístu.
Jiné případy poškozených motorů SD1290 popisují doslova střet ventilů s pístem.
Podle grafu z brzdy by měl točit 10000ot


Nebo se ten kus ventilu odlomil a rozmlátil píst a hlavu.

1 reakcí na tento příspěvek KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 21:10 | Nahoru | #19
jak to má vlastně KTM? desmo,nebo klasiku na pružinách?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 21:10 | Nahoru | #20

dave-lister píše: Nebo se ten kus ventilu odlomil a rozmlátil píst a hlavu.



že by čínské ventily??? nebo jiného levného dodavatele?? ne ne je to k pláči

KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 21:12 | Nahoru | #21
smutný pohled.
tohle by se nemělo stávat na nové mašině...je to daň za neustálý hon o něco extra....

jestli tohle KTM neuznává,jako vadu a chybu,tak mají u mně palec dolu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 21:13 | Nahoru | #22

p.a.t.r.i.k.7 píše: jak to má vlastně KTM? desmo,nebo klasiku na pružinách?


desmo má jen dukna,né?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 21:13 | Nahoru | #23

Pepa1098 píše: že by čínské ventily??? nebo jiného levného dodavatele?? ne ne je to k pláči


Je možné že to je vyrobený v Číně. V Rakousku ten motor poskládají z nakoupených dílů od dodavatelů. Kde to vezme dodavatel se asi nezkoumá.

(reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 21:15 | Nahoru | #24
Dolph-cz> no pro ducati je to typické a byli asi první..ale už nemám přehled,jestli to dělá i někdo další.Tak mě to jen tak zajímalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 21:23 | Nahoru | #25

dave-lister píše: Je možné že to je vyrobený v Číně. V Rakousku ten motor poskládají z nakoupených dílů od dodavatelů. Kde to vezme dodavatel se asi nezkoumá.



nevím je to smutné ale k tomu tenkému dnu pístu vím jen to že TLr má dno ve středu pístu 6 milimetrů a co jsem dával od wiseca vrtání 102 tak tam bylo dno 4 mm a tady s těch fotek se můžeme jen domnívat jak je to

KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 21:24 | Nahoru | #26
Podle mě klasicky upadlý ventil.Holt honba za "nej" se občas nepovede dle představ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 21:28 | Nahoru | #27

Pepa1098 píše: nevím je to smutné ale k tomu tenkému dnu pístu vím jen to že TLr má dno ve středu pístu 6 milimetrů a co jsem dával od wiseca vrtání 102 tak tam bylo dno 4 mm a tady s těch fotek se můžeme jen domnívat jak je to



ono je to taky o použitém materiálu a technologii výroby...výrobce by měl vědět,co si může dovolit a co ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 21:36 | Nahoru | #28
DucS>

asi jo ale jestli je to u více motorů tak za půl mega motorka kde odejde jeho srdce tak to je smutný, jsem rád že mám starou poctivou mášu a ta pořád dýchá po všech možných i nemožných upravách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 21:57 | Nahoru | #29

Pepa1098 píše: DucS>

asi jo ale jestli je to u více motorů tak za půl mega motorka kde odejde jeho srdce tak to je smutný, jsem rád že mám starou poctivou mášu a ta pořád dýchá po všech možných i nemožných upravách


To buď rád...dobře už bylo,teď už bude jenom hůř. Teď se všechno podřizuje hmotnosti,emisím a kvalita je v prd*li.
Výrobci nepotřebují,aby auto..motorka vydržela 10 let bez závad fungovat...a tak se vyrábí spotřební zboží. Jen ta cena tomu neodpovídá. Nízká kvalita by měla mít nízkou cenu...ne vysokou,jak tomu je teď.

(reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 22:10 | Nahoru | #30

Pepa1098 píše: tak pak nemají domakané pružiny ventilů a při vysokých otáčkách moc odsakují ventily a zahloubení v pístu je pak nedostačující (nepobere velké odskakování) suzuki TLr má velmi hluboké zahloubení na odskakování ventilů a 10 tisíc/ot zase tak moc není je to u dvouválce standart


Může to byt v pružinách, ale nejde o nedostatečné odskakováni,ale vracení ventilů pružinami. Ty při vysokých otáčkách z důvodu vadné dávky nebo konstrukce pružin nestačí vracet ventily do sedel a dojde ke kolizi s pístem a to je výsledek....
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R malčus77 35 23.2.2024 v 13:35 Koudy01
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R Babettastián 13 3.2.2024 v 19:28 Toser
KTM 1290 SuperDuke R 2022 - servisn... KTM 1290 Super Duke R Babettastián 5 5.1.2024 v 20:06 RRRR8888
Doporučené pneu výrobcem (KTM 1290 ... [1, 2] KTM 1290 Super Duke R Versysák__ 48 5.1.2024 v 12:26 ramlik
Nefunkční budíky KTM 1290 Super Duke R vitagsx400r 2 29.8.2023 v 19:26 vitagsx400r


TOPlist