No já vím, už aby bylo jaro
1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
Normální člověk by si koupil kabriolet - ale nechtěl bych asi vidět, jak by dopadl kabriolet se-seho
BTW se-se, jezdíš nějakým autem ? Pokud ano, je taky "vylepšeno" podobným způsobem ?
Fakt by mě zajímalo - co je podle tebe nefunkční? Motorka je těžká, ale jiný velký cesťáky jsou ještě o hodně těžší.
Dřív jsem auta taky tunil ale těď mě to nebaví.
1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
Takže když už potřebuješ kufry a pohodlí na motorce, existují stroje, které to mají v základu a fungují (velké cestovní motory typu K1600 apod.). Ale zase platí, že ji používáš tak, jak to někdo zamýšlel, a neuděláš z toho zase nefunkční věc díky tomu, že tam navěsíš další a další věci...
Smysluplnost - ano, pro každého něco jiného, o tom není polemika. Chápu, že dáš třeba rozšíření stojánku - jasně, to má smysl. To bych mohl říct, že bych na motorce občas použit i lednici, nebo třeba se chci na moto dívat na televizi na cestách a dát si k tomu vychlazenou kofolu. Oboje je možné a třeba i "smysluplné". A tady je ten rozdíl - ty bys to udělal, já bych se snažil mít velkou limuzínu s řidičem, protože ta je k tomu určena.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
všechny ty světla, elektronika, ovladače, zrcátka - to váží prd, tak v čem je problém?
To těžký jsou schránky na díly, na nářadí, kanystr a jejich obsah - to vše je vyváženo a umístěno co nejníž.
Argument "používat vše jen tak jak to bylo navrženo" je pro mě přízemnost - já si věci přispůsobuji tomu, jaké je chci mít a to mě osvodozuje od myšlení davu. Kdo chce a nebo musí v tom davu zůstat - jeho věc, já nemusím, umím své věci dělat po svém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Vnímám ale podstatný rozdíl mezi upravením k lepšímu (podvozek, motor, brzdy, odlehčování a podobné "přízemní" techniky) a tím, že na motorku navěsím co dům dal, udělám z toho nefunkčního mastodonta a prohlásím to za utlraužitečné a funkční a nevímcoještě a obhajuju to jak se dá.
Smozřejmě je jasné, že je to celé tvoje věc, ty na tom jezdíš a ostatním to může být u zadku. A máš pravdu do jisté míry, tedy dokud se svým mastodontem někoho nesejmeš proto, že to třeba neubrzdíš...
Jinak já jsem se ptal na to auto, páč mi přijde divné, že by taky nemělo 10 dalších světel, hromadu kamer, přepínačů na volantu a tabletů rozesetých všude po autě.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Tak mě tedy pověz, co je na mé motorce nefunkční a neužitečné? To, že se bez toho většina lidí obejde, je jiná věc, ale co je tedy neužitečné?
Naposledy editováno 13.03.2019 13:43:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Mohli bychom rozdělit doplňky, dále to, co vezeš s sebou a co jsou přípravky na to, abys to mohl vést s sebou. Ale já nemám načtený co všechno tam máš a co vezeš s sebou. A stejně skončíme na tom, že já to mám nějak a ty to máš jinak a bude to naprosoto v pořádku.
Já jen říkám, že mi to jako celek přijde naprosto strašný, ve výsledku jako motorka nefunkční s příšenými jízdními vlastnostmi (aniž bych na tom jel)
Pokud máš touhu se konstruktérsky realizovat, viděl bych to na věci, směřující ke zlepšení jízdních vlastností (to primárně), eventuálně k bezpečnosti. To mi přijde jako smysluplné - chápu, že tady nebudeme ve shodě
Nebo pokud bych toho s sebou potřeboval tolik, zvážil bych jinou, k tomu účelu navrženou motorku, případně pokud potřebuju s sebou opravdu hodně věcí, viděl bych to na auto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Naposledy editováno 13.03.2019 14:12:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Takže sis vybral motorku nejlehčí z velkých, abys ji mohl udělat nejtěžší z velkých (neber mě za slovo, goldwing asi bude težší...ale to je zcela, úplně jiná moto)
Mě přijde strašnej ten výsledek - a to jak design (subjektivní), tak zejména implementace a výsledné dopady, které to na moto musí mít. A to bez ohledu na to, že vlastní návrh a montáž může být provedena kvalitně. Nic to nemění na věci, že jsi ze slušné motorky udělal bastl.
Mě by naopak dost zajímalo s čím se vlastně srovnáváš, tedy co ostatní dělají blbě a co ty děláš jinak a dobře. Jo, asi se najdou lodi, kteří to tam navěsí hlava nehlava, ale to asi nebude ten etalon...nebo ?
Já si vyberu jen jeden příklad z mnoha - místo pro spolujezdce máš vyčinčaný jak na HD utra glide electra classic bla bla, ale cpeš to na cestovně-sportovní motorku. Tak kurva buď jezdím na nějakym typu motorky a přizpůsobím se tomu, nebo si koupím ten HD či třeba goldwing, kde je vzadu křeslo a kufry atd atd a nebudu z toho dělat ultrabastl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Chápu, že to budeš obhajovat do aleluja, ono co taky zbývá,...
Já si myslím, že primárně sis vybral špatnou motorku a teď se z toho snažíš udělat něco, co bude vyhovovat tvým potřebám.
Zajímavé by bylo přímé srovnání se stejnou motorkou v sériovém stavu, myslím z pohledu jízdních vlastností. Podle mě bys byl dost překvapen, ačkoli bych čekal, že to nikdy nepřiznáš a budeš si stát za svým A taky bych si třeba naložit ten tvůj bastl a šel si porovnat, jak se jede s tím a jak se jede s podobně naloženým Golwingem nebo něčím podobným. To mlže být taky pěkná zkušenost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Naposledy editováno 13.03.2019 15:57:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Jak to tak pozoruji, tak ty uznáváš tuning který zlepšuje jízdní vlastnosti stroje..............ale odmítáš tuning zvyšující komfort stroje. Jak jsi dospěl k názoru, že jen takto je to správné?
Oni totiž existují i lidé, kteří jsou spokojeni se sériovým stavem motoru, brzd, výfuku a pod., protože jejich jízdní styl více nepotřebuje a úprava (tuning) těchto komponentů je pro ně zbytečnost. Ale jsou lidé, kteří chtějí vědět, jaký je tlak v pneu, jaká je venku teplota, kolik proudu spotřebovává stroj, jaké je napětí v pal.síti, chtějí za tmy vidět, mít ruce v teple, občas si natáhnout nohy atd.
Je to také úprava.......jen není určena pro tebe. Škoda, že si toto neuvědomuješ a snažíš se přesvědčit ostatní, že je jen ten tvůj pohled správný.
Tak kurva buď jezdím na nějakym typu motorky a přizpůsobím se tomu, nebo si koupím ten HD či třeba goldwing, kde je vzadu křeslo a kufry atd atd a nebudu z toho dělat ultrabastl.
Nechci se přizpůsobovat stroji, chci si přizpůsobit stroj................to je tuning.
Já třeba navěsil na motorku kufry (cestuji), jiné plexi (jsem větší a foukalo), zrcátka (v origo jsem viděl svoje ramena), hlavní stojan (jistota při kempování), mazání řetězu (bezstarostnost), ukazatel zař.rychlosti (přestal jsem v Alpských vracečkách řadit jedničku......a na přejezdech sedmičku), zpomalil stroj na řetězové sadě (jezdím ve dvou a nezávodím), upravil přední pružení (jezdím naložen a standart mě nevyhovoval), přidělal navigaci, zásuvku na dobíjení mobilu, kameru jako černou skřínku a pod........................mám ale seriový motor, výfuk, brzdy...................ale jsem spokojen. Proto se do nikoho nenavážím a nesnažím se mu vnucovat svůj názor. Věřím, že každý člověk má možnost zapřemýšlet a dělat co uzná za smysluplné.
Přesvědčuj mě o čem chceš - já na dovolenou lítám a pokud chci na dovolenou s motorkou, tak jedu autem a moto v něm či na vleku. Žádnou z těch tvých nabastlených věcí bych tam nechtěl, nikdy.
1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
Naposledy editováno 13.03.2019 16:09:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Hodle lidí si upraví moto v nějakých aspektech. To, co dělá se-se má ale ve finále zásadně negativní dopady na tu motorku a její vlastnosti (a nikdo mi nevymluví, že ne - viz historka z poslední doby jak píchnul na dálnici a ani z toho nemohl slézt...) a tudíž je to zcela jiná situace, než kterou zde se svou upravenou motorkou prezentuješ ty.
Takže já nikde netvrdím, že úprava směrem do konfortu není správně (ála plexi, úprava sedla, vyhřívané gripy - ale pozor, neplést s montáží křesla!), ale tady je snaha udělat z Bandita něco mezi Goldwingem, obytným a nákladním autem. A výsledek je tristní.
Když se rozhodnu cestovat na moto ve 2 lidech, koupím si cestovní moto s kuframa a pojedu. Nevezmu ale svého SD a nebudu na něj navěšovat kufry, dělat z něj komfortní dálkový stroj a to prostě proto, že to není motorka pro tyto účely.
1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
mohlo by byt zajimave i videt vysledek, kdyby si jako druhou motorku poridil se-se electru nebo goldase a rozhodl ho upravit na okruhove jezdeni nebo na motokros
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Nasadils mě brouka do hlavy asi
no já už předělával dodávku Opel combo na obytňák i se sprchovým koutem a taky to šlo
Naposledy editováno 13.03.2019 16:36:40
Jestli ti to bude takhle vyhovovat, tak se vůbec nepovažuju za módní policii, ale přijde mi to jako neskutečnej bastl, stačí pohled do kokpitu. A z pohledu funkce - ano, z větší části je to přesně ta hmotnost, to je doufám zcela zjevné, jaký dopad do jízdních valstností to musí mít. Proto si dovolím říct, že mi nikdo nevymluví, že to je celý na hovno. Ale znovu, pro mě je to bastl, pro tebe přesně co potřebuješ.
Ale zajímalo by mě, jak bys třeba z goldase udelal okruhovku, nechceš se do toho pustit ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
se-se píše: assassin> a ty myslíš, že by se to dalo?
Nasadils mě brouka do hlavy asi
no já už předělával dodávku Opel combo na obytňák i se sprchovým koutem a taky to šlo
ja myslim, ze dalo, sice by to nebyl motokros v meritkach jak ho bere dav, ale meritka jsou svazujici... nepochybuju o tom, ze bys to dokazal vyresit tak, ze bych byl prekvapenej
btw - jak jsi pripravenej pro pripad pozaru? mas tam docela rozsahlou elektroinstalaci... ja bych to chtel resit v aute a inspirace by se hodila
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
se-se píše: no já už předělával dodávku Opel combo na obytňák i se sprchovým koutem a taky to šlo
Combo C mám doma, tohle mě zajímá. Nemáš fotky? Zatím jsem na něm nabastlil tři úpravy:
1) kvůli převozu kočárku v kufru bez jeho rozložení jsem nějaký čas jezdil se samo-domo redukcí úchytu sedadel, kdy zadní opěradla i sedáky byly o 17 cm posunuty vpřed,
2) posuvné úchyty pod stropem na N1 mříž používám jako základ pro převážení delších věcí pod střechou (lyže, prkna, atd.),
3) dodatečná montáž tempomatu z origo součástek se nějak nepovedla, přestože čidla, ovladače i ECU jsou aktivovány :( Prý by to chtělo novější FW nebo celou ECU, protože můj modelový rok tempomat neměl ani za příplatek :(
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |