globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ejektor na výfuk
zajímalo by mě, jestli to někdo zkoušel. Je to jen nápad a uspořádáni a tvar bych musel vymyslet ale třeba to už někdo dělal. Na rozdíl od vyndání db killeru by to asi bylo legální. Jistě by to fungovalo jen za jistých podmínek. Problém vidím v tom, že rychlost proudění v koncové trubce asi bude i tak dost vysoká, także by se musela nejdříve snížit rozšířením aby byla výrazně nižší než kolem proudící vzduch.
No já vím, už aby bylo jaro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 14:30 | Nahoru | #1
Attim> ale já tam mám zakázkový zadní tlumuč, přední progresivní pružiny, tlumíč řízení, TPMS, pancéřový hadice. To vše je přeci pro zvětšení bezpečnosti a v podstatě všechna světla a přídavná zrcátka taky. A tuhle motorku jsem si vybral, protože právě z velkých byla nejlehčí a má trubkový rám. Ale pořád nechápu, proč tobě i jiným nepřijdou strašný motorky (a to i zkušených cestovatelů) který mají všechny možný udělátka a cestovatelský doplňky udělaný v porovnání se mnou totálně amatérsky. Předem říkám, že příklady uvádět odmítám, protože se nechci nikoho dotknout. Mě naopak připadá děsný, jak někdo může jezdit s různejma báhlama a vakama přivázanýma provazy a gumicuky, přičemž ty jízdní vlastnosti musí být horší než u mojí, protože já to mám všemu přispůsobený přadem jak to jen jde. Prostě zdejší předsudky jsou nezlomný a věčný.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 14:56 | Nahoru | #2
se-se> já neříkám, že úplně všechny změny, které jsi dělal, jsou k horšímu. Tlumič řízení a pancéřový hadice beru. Tlumič a pružiny už asi byly nutnost kvůli té váze, že jo?
Takže sis vybral motorku nejlehčí z velkých, abys ji mohl udělat nejtěžší z velkých (neber mě za slovo, goldwing asi bude težší...ale to je zcela, úplně jiná moto)
Mě přijde strašnej ten výsledek - a to jak design (subjektivní), tak zejména implementace a výsledné dopady, které to na moto musí mít. A to bez ohledu na to, že vlastní návrh a montáž může být provedena kvalitně. Nic to nemění na věci, že jsi ze slušné motorky udělal bastl.
Mě by naopak dost zajímalo s čím se vlastně srovnáváš, tedy co ostatní dělají blbě a co ty děláš jinak a dobře. Jo, asi se najdou lodi, kteří to tam navěsí hlava nehlava, ale to asi nebude ten etalon...nebo ?

Já si vyberu jen jeden příklad z mnoha - místo pro spolujezdce máš vyčinčaný jak na HD utra glide electra classic bla bla, ale cpeš to na cestovně-sportovní motorku. Tak kurva buď jezdím na nějakym typu motorky a přizpůsobím se tomu, nebo si koupím ten HD či třeba goldwing, kde je vzadu křeslo a kufry atd atd a nebudu z toho dělat ultrabastl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist