1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
Koukni na twist of wrist, tam je presne vysvetleno to na co se ptas. Tedy jak rychle sklopit motorku. Kdy jo, kdy ne. Ve ktere casti pred zatackou sklapet atd.
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
Naposledy editováno 21.04.2018 07:48:21
2 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
Takže pro začátek takový trochu kostrbatý: Zabrzdit na rychlost průjezdu - těsně před začátkem zatáčky to "rychle" kontra položit do potřebnýho náklonu a zároveň přesunout těžiště těla dovnitř zatáčky - na začátku zatáčky hned zatočit a držet to natočení a zároveň držet rychlost trochou plynu a na konci se plynem a přesunem těžiště těla zas narovnat. Spíš bys měl naopak při učení najet do zatáčky trošku pomaleji než je třeba, nastavit si náklon a směr a postupně zrychlovat v zatáčce - protože teď děláš pravej opak - postupně brzdíš (motorem), nebo nechtěně zpomaluješ a až pak klopíš a nastavuješ/upravuješ směr celou dobu průjezdu zatáčkou. Když si najdeš dlouhou (třeba 180 stupňů) rychlou zatáčku, tak ji musíš projet jak když sedíš prdelí na řetízkovým kolotoči... - jen se vezeš a nic nemusíš upravovat, jen ladíš plyn.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Whiefull píše: SVSkritek> teď jen pro mě, protože jsem trošku mimo dneska když tahám za pravý řídítko do levotočivé, tak mám mít zapřenou nohu na právě nebo levé stupačce?
No spis je to mysleno tak, ze kdyz mas levotocivou, tak si vysednes doleva, leve koleno spis davas k zemi a druhym kolenem jses opredenj o nadrz a muzes si pomoci od prave nohy, protoze ta je zaprena o stupacku, jak se musis drzet proti nadrzi. Do riditka zatlacis, spis nez ze bys ho pritahoval. Ale to jde hlavne o rychlosti, kdy jedes do zatacky blizicise maximalce SV650 S
Tlacit do leve stupacky neni dulezite, to nema velky efekt.
Jinak ve starsi Twist of the wrist II knize, je popsano, ze jeden jezdec riditka v 70tych letech na zavodech ohl, tim jak rychle zatacel a tlacil tak do nich..
Naposledy editováno 21.04.2018 12:30:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Whiefull píše: SVSkritek> pozici těla mám tak nějak vychytanou, strávil jsem nad tím nějakej čas na zadním stojanu a potom i na cestách jsem stabilní a jsem v klidu ale horší je to s tim začátkem zatáčky s mojí váhou 60 kg je to taky někdy zábava
Hele, ja nevazim o moc vic, a zatacky davam v poho i s holkama (ve dvou). Je to fakt o tom byt v klidu a vedet co delas no.
Proste si najdi vstupni bod pred zatackou, na vnejsi strane, k nemu brzdi, pak brzdu pust, pred vrcholem zatacky, rychle to sklop, zacni pomalu pridavat (cim dale vidis pres svodila/okraj tim vic se to otevira, nebo naopak zavira) a koukej na vyjezd, to je skoro cely.,
Naposledy editováno 21.04.2018 11:06:17
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
2 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
awaxcs píše: pokud jsi v naklonu musis drzet konstantni rychlost.Nesmis brzdit ani pridavat plyn.
JJ, zvlast s tim plynem, top kravina . Normalne se pak jezdi tak ze vzdy brzdis, nebo pridavas, mimo maximalni naklon (i tam mas plyn pootevreny)...
Naposledy editováno 21.04.2018 12:24:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Whiefull píše: lopata75> vstup do zatáčky mi trvá a ztrácím tím rychlost
Jakej vstup furt?
1. Je přede mnou zatáčka, brzdím, vysedám.
2. Přestávám brzdit, jdu do náklonu kontra řízením.
3. Před apexem už přidávám plyn, náklon maximální.
4. Vyjíždím ze zatáčky, rovnám tělo i motorku, přidávám.
Dyť kurva kontra řízením je ta motorka neuvěřitelně ovladatelná a reaguje okamžitě na jakýkoli sebemenší podnět. A vůbec, pokud jsi Twist of wrist viděl už několikrát, jdi jezdit s někým kdo to umí a on už ti ukáže stopu a co a jak.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Krovak píše: Jakej vstup furt?
1. Je přede mnou zatáčka, brzdím, vysedám.
2. Přestávám brzdit, jdu do náklonu kontra řízením.
3. Před apexem už přidávám plyn, náklon maximální.
4. Vyjíždím ze zatáčky, rovnám tělo i motorku, přidávám.
Dyť kurva kontra řízením je ta motorka neuvěřitelně ovladatelná a reaguje okamžitě na jakýkoli sebemenší podnět. A vůbec, pokud jsi Twist of wrist viděl už několikrát, jdi jezdit s někým kdo to umí a on už ti ukáže stopu a co a jak.
1. Kdyz uz vysedat tak pred brzdenim
2. Zacatek naklonu se nemusi rovnat konec brzdeni, spis je lepsi bejt na brzde do doby nez zacnu pridavat plyn
3. Pokud mas pred apexem max naklon a pridavas plyn tak sis apex posunul do tohodle bodu
4. Telo rovnat az kdyz je motorka rovne, a zaroven pokud motorku jen nekorigujes at se nerovna moc rychle, tak davas malo plynu nebo pozde
Diskuze na internetu jsou fajn
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
lopata75 píše: Asi na mne moc vysokej level. Jsou zatáčky, kde se vůbec nebrzdi. Pak takový, kde úpravim rychlost před zatáčkou a pak to tam pošlu téměř stejně jako v prvním případě... Plynulost je pro mne rychlejší, než dobrzdovat na poslední chvíli a mít toho plný brejle... I na okruhu jsem měl lepší časy s plynulou jízdou se soustředěním na čistou stopu...
Prave ze trailbreakingem si krasne doladis rychlost najezdu, lepe nez to odhadovat daleko pred zatackou.
Naposledy editováno 21.04.2018 18:44:22
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
Naposledy editováno 21.04.2018 19:27:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |