1 reakcí na tento příspěvek Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
Naposledy editováno 22.08.2017 22:17:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
Gahan37 píše: MedWed> Zkoušel jsem 3x....jsem levej
A proto máš Hondu s CBS?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
http://plumbum1.motorkari.cz
Tak schválně možná nejsem úplně ztracenej případ ....
Naposledy editováno 22.08.2017 22:39:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
1 reakcí na tento příspěvek Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
jsou tam i obrazky ☺
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
dakarista píše: Radi_m> ono to tu přední brzo jen tak lechtá, určitě se toho neboj. Na FJR mi zadní brzda přibržďuje předek a skoro to nepoznáš... určitě bych to neodpojoval
Souhlasím, jezdím taky vfr 800 s duálem a žádný nebezpečí při při brzdění zadkem nehrozí. Naopak já sem s duálem spokojenej a považuju ho za přínosnou vychytávku.
Neni na tom nic slozityho.
Ja to teda mel o to jednodussi ze jsem nemusel blokovat ten pistek co je na jedne z prednich brzd, kterej vlastne resi jak moc bude pribrzdovat zadek. Ja vlastne daval uplne jine predni brzdy. cili jsem celej ten system vyhazel ven.
Je to teda dost nevratnej proces, protoze ty trubicky nesly rozumne vyhodit z motorky aniz bych nemusel vyndat pul motoru. takze jsem to na hulvata vystipal ven.
Nicmene vyhaz taky vsechno pryc. veskere hadice i trubicky. Vyhod ten rozdelovac u zadni brzdy a zablokuj ten pistek u te predni brzdy. Zablokovani pistku udelas tak, ze v nem nechas brzdovou kapalinu a nasroubujes tam slepej sroub. Tak se takrka minimalizuje chod toho kyvneho brzdice. Pak od pumpy natahnes nove hadice k brzdicum.
No a pak mas dve moznosti. vlastne tri...
Bud udelas klemu z hadice i na prostredni pistek (moznost 1)
nebo se na prostredni pistek vyprdnes (moznost 2) a na odkaze ti obrazek jasne ukazuje ze prostredni pistek neni spojen s tema vetsima, cili nebude unikat brzdovka kdyz zustane nezapojen a pokud to budes chtit udelat takto tak by jsi i ten pistek mel vytahnout a nenechavat ho tam.
http://varadero-club...t=raw&Itemid=135
a nebo sroubeni pro hadici prostredniho pistku take zablokujes sroubem a v brzdici vyvrtas dirku aby ses napojil na kanalek a propojil tak vsechny pistky (varianta 3).
Ja bych volil variantu cislo 2
Zadni brzda je jednodussi... tam kdyz vyhodis ten PC ventil co ridi prozmenu pribrzdovani prednich pistku (ten malej prostredni) v zavislosti na seslapnuti zadniho pedalu , tak pak jen natahnes novou hadici od pumpy k brzdici.
A mas to hotove.
nezapomen nacpat vsude nove medene tesneni a asi budes potrebovat dvojitej banjo sroub aby se ti pod to vesly dva holendery. bud natahnes ke kazde predni brzde solo hadici primo od pumpy na riditkach a nebo pujdes jednou hadici k jedne brzde a od jedne brzdy das druhou hadici k druhe brzde. Vzdy tam kde se bude rozdelovat cesta k brzdicum potrebujes ten dlouhej banjo sroub.
at se dari...
osobne bych to vsak nerusil... nema to smysl.. Ja to daval pryc jen kvuli razantni prestavbe celeho predku motorky na USD vidle sradialnima brzdama. Kdyz bych toto nedelal urcite bych CBS zachoval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
(reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
edit: chybička
Naposledy editováno 24.08.2017 11:58:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
Radi_m píše: Gahan37> Třeba já nejsem úplný odpůrce duálních brzd. Jen mě trošku štve, že vlastně třeba v náklonu když chci přibrzdit zadní kolo pod plynem tak nevím na kolik mi brzdí přední a nerad bych hodil držku na přední kolo. (pro vysvětlení lepší než ubrat plyn, je přibrzdit zadek brzdou) Někdy prostě chci dávkovat zadek a předek sám a odděleně. Řekl, bych že to mám tak 50/50 a proto bych to vyzkoušel. Já ABS nikdy neměl ani jsem nezkoušel a popravdě nevím. Na autě to dneska beru jako neodmyslitelnou součást, ale na motorce si nejsem jistý jestli bych ho chtěl....
ty brzdíš zadní kolo v zatáčce pod plynem? ..proč proboha? na okruhu při výjezdech ze zatáčky u hodně pokročilých jezdců prosím, ale k čemu to je dobré v provozu?:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
Radi_m píše: maspe> Sranda je právě ta když brzdíš zadek pod plynem v náklonu...ubrání plynu je dost necitlivé na zadni kolo... zatímco brzdit kolo pod plynem je mnohem dávkovatelnější a citelnější. No jenže když ti jen lehce brzdí i předek a jsi v náklonu tak samozřejmě předek ztrácí přilnavost....
Myslim,že zrovna Maspemu tohle vysvětlovat nemusíš
RUTAN píše: ty brzdíš zadní kolo v zatáčce pod plynem? ..proč proboha? na okruhu při výjezdech ze zatáčky u hodně pokročilých jezdců prosím, ale k čemu to je dobré v provozu?:)
dělám to taky, hlavně teda ve dvou...něgdy prostě nastane situace že potřebuju lehce snížit rychlost, a sahat po předku je nesmysl a ubrání a opětovné přidání plynu rozmrdá plynulost jízdy v zatáčce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
RUTAN píše: ty brzdíš zadní kolo v zatáčce pod plynem? ..proč proboha? na okruhu při výjezdech ze zatáčky u hodně pokročilých jezdců prosím, ale k čemu to je dobré v provozu?:)
Tomu nemůžeš rozumět, protože:
1) nemáš Hujdu
2) nemáš v rukách nasraný (ale zase když odcházíš z hajlzu tak ti na ně ně nevidím :o))))
3) jsi Teplouš :o)))
Cooker píše: Tomu nemůžeš rozumět, protože:
1) nemáš Hujdu
2) nemáš v rukách nasraný (ale zase když odcházíš z hajlzu tak ti na ně ně nevidím :o))))
3) jsi Teplouš :o)))
tak pořád jsem na tom lépe než ty, protože:
1) máš jenom jedno varle
2) a to máš za krkem
3) přetáhni si spodní ret pře hlavu a POLKNI!
:D
RUTAN píše: ty brzdíš zadní kolo v zatáčce pod plynem? ..proč proboha? na okruhu při výjezdech ze zatáčky u hodně pokročilých jezdců prosím, ale k čemu to je dobré v provozu?:)
Je to dobré, pokud máš pravou ruku né úplně citlivou (pravidelná masturbace, volšový ruce nebo přecitlivělý plyn). Prostě místo abys trochu (necitlivě) ubral, tak trochu (citlivě ) přišlápneš brzdu. Zvyknout se na to dá i na silnici.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |