Roznejtování v klidu.
Při snejtování se ozvalo "křup" a čep prasknul. Podle mekánika je to úplně v klidu a držet to bude. Mám ale obavu jesli třeba čep nemoch prasknout normálně vejpůl (to neuvidim a pak nastane dobrej let), nebo že se za chvilku řetěz vytahá nepravidelně a investice příde do hoven. Takže poraďte. Sehnat novou spojku a nechat znova někde snejtovat, nebo na to srát a "to bude dobrý"?
Naposledy editováno 04.07.2017 09:04:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejtování ČZ řetězu
gugo píše: cuir> a nemas nekde foto , protoze takhle snytovanej retez jsem jeste nevidel.
¨¨¨takhle vypada snytovanej spoj za pomoci original CZ nytovacky, kratka k nerozeznani od originalniho spoje. Pokud clovek nema v rukach nasrano a dela s citem a rozumemm a pouziva u toho mozek a supleru.
A kdyz se podivas na nytovacku, tak tam vidis tu levou "celist" co ma jakoby zarez do "V" o druhou stranu se opre fabricka cast spojky a do toho "V" se vlozi neroznytovany konec spojky. Pak se tim otaci a utvori se diky tomu takovyto kloboucek.
Postupne se zvysuje predpeti na druhem sroubu pres tu operu na prave strane. Nesmi se to prehnat jinak z toho udelas srot. neni potreba vubec zadna velka sila. Kdyz mas uz trochu s timhle nanytovano, tak to na dvakrat max trikrat udelas naprosto perfektne.
Pokud se pouzije duta spojka , tak jedinej rozdil je v tom,ze je uprostred trochu vetsi dirka, nez kdyz se pouzije plna. Ale uz dlouho mi s zadnym ani DID retezem neprisla duta spojka.
Tak snad jsem to vyfotil a popsal nejak srozumitelne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejtování ČZ řetězu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejtování ČZ řetězu
gugo píše: cuir> v manualu na CZ strankach maj nafocenej klasickej rostazenej dutej nejt.
mam ji jiz par let.. no nevim presne kolik..takovejch cca 8 by to bejt mohlo...
tehdy nebyla od CZ jina nytovacka nez je tahle. Koupil jsme to prave proto, ze to spoji CZ retez fakt k nerozeznani od original clanku. Kdyz jsme videl jak to spojuje a dela pekne spoje, tak jsem DID nytovacku prestal pouzivat. Uz ani nevim kde ju mam.
Na svem blackbirdu jsem mel DID retez a spojoval jsem ji touto nytovackou a nebyl s tim problem. Cili to spoji i ty "dute" spojky.
Ja nerikam, ze se mi DID nytovacka nelibi,nebo ze je to snytovani spatne a nedostatecne. Kdyz by bylo urcite by se to tak nedelalo. Jen proste mam s tim spatnou zkusenot, prave ze obcas spojka nevydrzela, prasklo to a stalo to zahovno. Zkratka se spatne odhadovalo co ktera spojka vydrzi a pak to podle toho stalo za hovno... takze jsem mival i vice spojek skladem , abych sahnul a mel...ale byl to material, kterej sel z me kapsy. U tehle verze se mi stalo jen jendou, ze jsem zkurvil nytovani. A to poprve kdyz jsem to delal. Delal jsem to moc silou a jednak jsem pak vyslednej kloboucek mel mimo osu a druhak jsem to roznejtoval az moc :D Ale to bylo poprve a naposledy, co jsem spatne snytoval retez. Retezu jsem s timhle spojil za ty roky bych si troufnul rict i klidne 100. Uz jednou jsem musel kupovat tu novou celist do tvaru "V" protoze se proste rozletela a dojebal se mi ten vypichovaci trn na roznytovani retezu... Nahradni komponenty jsou pomerne drahe... ale jsem s tim spokojen. A uz se mi nestane spoj jakej tu postoval autor vlakna. Dost se divim ,ze si tohle mechanik lajzne a pusti to z dilny... za me prasecina prvniho kalibru.
Ale pomalu se prestavam divit, kdyz vidim co mi jezdi treba z Brnenskych servisu...
stránka 12,přesně jak to mám já....
https://www.czretezy.cz/docs/moto_udrzba.pdf
Naposledy editováno 04.07.2017 23:29:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejtování ČZ řetězu
http://www.motoobcho...-530-mvxz-slj-zlata/
Naposledy editováno 04.07.2017 23:49:46
jarak píše: SmokinCBR> Nebo kup šroubovací spojku a máš klid.
http://www.motoobcho...-530-mvxz-slj-zlata/
jaa tak ta je hustaaa :D :D tu nutne potrebuju... kde jsi to nasel? :D :D
1 reakcí na tento příspěvek Nejtování ČZ řetězu
Carlo888 píše: tu spojku bych určitě vyměnil,koukám hodně se tady přiučím,vyndavat kyvku kvůli řětězu,spojku zajistit silikonem...pak už jen rozmlátit kladivem a je hotovo...
naroznout flexou... aby pri dalsi vymene s tim nebyla takova prace :D :D
A k tomu řetězu teda si myslim, že spoj ve fabrice neudělá jen tak nějakej ňouma rukama. To je prostě zkušenost, i když tady cuir je asi šikovnej, nebo má prostě adekvátní vercajk. A tak by to mělo taky bejt. Jenomže holt všichni jezdí DID, bo je to prostě "japoncko pyčo", tak maj všichni DID nejtovačky. Rači nechám teda peníze v čechách.
Vůl teda sem, že sem koupil delší řetěz a paxem vůl, že sem tomu servisu dal vůbec nějaký prachy, dyž sem spíš měl chtít aspoň novou spojku na jejich náklady. To zas takovýdle nechávání peněz v čechách mi nebaví . Jo mimochodem ten servis se menuje jokermoto a sice bych podle jedný spojky nesoudil, ale já vosobně už tam asi nepudu :)
Naposledy editováno 07.07.2017 09:44:35
Pozor. Například pro DID se prodává kopie nýtovačky, kde nýtovací trn je kopií starého trnu, který se nesmí používat na novou řadu řetězů.
2 reakcí na tento příspěvek Nejtování ČZ řetězu
pouzival sem sady CZ uz pred 12 lety na ZX9R a ted i na ZX10R a posledni sem dal taky CZ (tu SDZZ tusim 525), a v servisu prasknul cep (ale malo a jezdim s tim, najeto cca 6tis km), pak tam jel kamos, doporucil sem mu taky CZ, a taky prasknul cep ale vic, tak objednal novej cep, a prasknul znova (me to montoval jinej servisak nez jemu, ale prasklo to oboum). pak to vymenil cely za DID a ok.
co sem se dovedel, tak je nutny pouzivat nejtovacku od CZ, ktera to snejtuje spravne a spravnym postupem na tu jejich dutou spojku. tj v tom je asi jadro pudla. bohuzel tuto informaci by mel dodat jak prodejce retezovy sady, tak by to meli vedet zrejme v servisu, pokud je ta informace spravna, zatim sem ji jinde neoveroval ale prijde mi logicka.
tj CZ dodava duty spojky a je treba jejich nejtovacka, protoze nejaky univerzalni co se dosud pouzivaly bezne, tak na to sou spatny. prosim tedy o popripadny potvrzeni ci vyvraceni.
FishX3> Faktem je, že nejtovačka, co neni bláto a nezkurví se po dvou použití stojí docela ranec a pro normálního garážníka se nevyplatí. Taky řetěz je tak silnej jako nejslabší jeho článek, tak to svěřuju odborníkům. Doby s kladivem a kovadlinou už mně pustily. Vyndat kyvku je práce na 15 min, snejtovat spojku bez nejtovačky vyjde teda na dýl a připočítej vopocený čelo. Noa navíc sundat vobčas kyvku je celkem zdravý.. promazat uložení a tak, mno ne?
Sem ani nečekal, že se to téma tak chytne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejtování ČZ řetězu
FishX3 píše: Hele sorry ale codnes silnicniho nelita 200?
A manik pise ZX9R ....
Ja to videl zmizet na ZRX1100R. Kdybych to nezazil , jeste o tom polemizuji ale zazil a 2x. tim pro mne spojky skoncily a neni se mnou o cem diskutovat (driv jsem je spis pocitove neuznaval - nikdy jsem to na motorku nedal)
...jak píšu vejš, tohle se používá u maloobjemovejch, nebo starejch strojů s malým výkonem
Bubrak-ZX10R píše: tohle je zajimavy tema a bezi to uz delsi dobu
pouzival sem sady CZ uz pred 12 lety na ZX9R a ted i na ZX10R a posledni sem dal taky CZ (tu SDZZ tusim 525), a v servisu prasknul cep (ale malo a jezdim s tim, najeto cca 6tis km), pak tam jel kamos, doporucil sem mu taky CZ, a taky prasknul cep ale vic, tak objednal novej cep, a prasknul znova (me to montoval jinej servisak nez jemu, ale prasklo to oboum). pak to vymenil cely za DID a ok.
co sem se dovedel, tak je nutny pouzivat nejtovacku od CZ, ktera to snejtuje spravne a spravnym postupem na tu jejich dutou spojku. tj v tom je asi jadro pudla. bohuzel tuto informaci by mel dodat jak prodejce retezovy sady, tak by to meli vedet zrejme v servisu, pokud je ta informace spravna, zatim sem ji jinde neoveroval ale prijde mi logicka.
tj CZ dodava duty spojky a je treba jejich nejtovacka, protoze nejaky univerzalni co se dosud pouzivaly bezne, tak na to sou spatny. prosim tedy o popripadny potvrzeni ci vyvraceni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejtování ČZ řetězu
osiris píše: ...jak píšu vejš, tohle se používá u maloobjemovejch, nebo starejch strojů s malým výkonem
To byl koment na čouda - zx9r, spojka rozebíraci pojištěna silikonem
2 reakcí na tento příspěvek Nejtování ČZ řetězu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejtování ČZ řetězu
Takže je potřeba pamatovat i na to.
Nicméně při použití třebas v terénu je to v podstatě jedno, na soutěžích se stejně jede s jedním řetězem (a pastorkem) dva-tři dny (=600-800 km celkem)...a pak se mění...
1 reakcí na tento příspěvek Nejtování ČZ řetězu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co je to za vehement [1, 2] Yamaha XS 400 | Krautkopf | 34 | 6.4.2024 v 22:23 Valve |
Yamaha xs 400 - uložení čepu vahadl... Yamaha XS 400 | T_O_M | 19 | 1.7.2023 v 08:01 jdu900fire_blejt |
Yamaha XS 400 motor - prasklý karter Yamaha XS 400 | Ferryouda | 8 | 27.9.2021 v 22:23 Ferryouda |
Osvětlení SPZ Yamaha xs400 1981 Yamaha XS 400 | Semifoxxa | 5 | 9.3.2021 v 01:35 Massakra |
Výroba laminátového krytu - dotaz Yamaha XS 400 | Kylarek | 22 | 8.1.2021 v 17:22 krokoš |