Několik let dávám do své VFR Motul 5100 10W/40. V loňském roce tento olej nalil do své Kawy kolega a po nějaké době zjistil, že tento olej mu rozleptal lamely, při vylévání byl jak bláto.....proto jsem na pochybách, zda opět do své motorky šáhnout po Motulu nebo po jiné značce ( třeba Repsol Sintetico 4T 10W-40 atd... )...pokud po jiné, co by jste mi doporučili....
Já jsem s tímto olejem nikdy problém neměl...díky.
Naposledy editováno 18.02.2017 10:11:07
2 reakcí na tento příspěvek Motul 5100 10W/40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 5100 10W/40
gugo píše: Kdyz ti utece chladici kapalina do oleje udelat o emulzi, podle toho jak moc ji naslehas to ma barvu az jako bily kafe. To bych za bahno nevydaval.
Když v jiným vláknech lidé nacházejí v chladičích gel, tak bych veřil i bahnu namísto oleje. Chudáci motorky
TDM851 píše: Anti Můžu. Mám na blbnutí XL600. Vzduchem chlazený jednoválec bez olejového chladiče. Jezdím lesy, pole a lehčí tratě. V létě dostává fakt zabrat. Minulou zimu jsem sundal zapalko, protože byla slabá cívka. Motor byl čistý. Jezdil jsem olej Champion. V listopadu mi cívka odešla znovu. Jezdil jsem olej Valar(měl jsem ho zdarma). V prolisech a vespodu motoru byl až 1cm povlak. Přirovnám to k vazelíně. Na měrce i při vypouštění vypadal olej v pohodě. Měním zhruba po 7mth. S Castrolem mám podobné zkušenosti. Jedná se o vduchem chlazené motory, kde olej dostává zabrat.
jo vzduchem chlazeny,zabrat atd to uz jsem nekde videl,co tam mas dal?nejaky foto?
4 reakcí na tento příspěvek Motul 5100 10W/40
Naposledy editováno 20.02.2017 20:52:04
Koudy01 píše: Jezdim Motul 3000 a pres noc mne slepi spojku. Pokud nejedu treba tyden nebo dva, drzi dost fest a chce to poradne cukanec na rozlepeni. Nekdy i nekolik cukancu (retez hyka blahem). Kamos mel v zanovni motorce Motorex, v cca 4000km vymenil za Motul 5100 a okamzite se mu zacala lepit spojka taky. Motul ale lijeme oba dal - nevim proc.
Kdo to říkal, co to říkal, já jsem to říkal
Koudy01 píše: Jezdim Motul 3000 a pres noc mne slepi spojku. Pokud nejedu treba tyden nebo dva, drzi dost fest a chce to poradne cukanec na rozlepeni. Nekdy i nekolik cukancu (retez hyka blahem). Kamos mel v zanovni motorce Motorex, v cca 4000km vymenil za Motul 5100 a okamzite se mu zacala lepit spojka taky. Motul ale lijeme oba dal - nevim proc.
....nespi v noci,spi ve dne1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 5100 10W/40
vilemx píše: Když v jiným vláknech lidé nacházejí v chladičích gel, tak bych veřil i bahnu namísto oleje. Chudáci motorky
gel jo ? vypustil jsem z chladicu kde co, ale gel tedy ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 5100 10W/40
gugo píše: gel jo ? vypustil jsem z chladicu kde co, ale gel tedy ne
Gelové baterie, gelové nehty...gel prostě frčí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 5100 10W/40
Merhaut píše: Gelové baterie, gelové nehty...gel prostě frčí
Kdysi jsem si do tekouciho chladice od sve skody 100 vrazil na neci radu kyblicek horcice (plnotucny)...... fakt to prestalo tect . Ale kdykoliv jsem otevrel kapotu dostal jsem chut na parek, protoze to smrdelo jak u stanku kde se dela parek v rohliku
1 reakcí na tento příspěvek Motul 5100 10W/40
Opravdu si jisty, ze retez cukanim na miste tak nicis?
Koudy01 píše: Jezdim Motul 3000 a pres noc mne slepi spojku. Pokud nejedu treba tyden nebo dva, drzi dost fest a chce to poradne cukanec na rozlepeni. Nekdy i nekolik cukancu (retez hyka blahem). Kamos mel v zanovni motorce Motorex, v cca 4000km vymenil za Motul 5100 a okamzite se mu zacala lepit spojka taky. Motul ale lijeme oba dal - nevim proc.
Dělal jsem to taky tak a časem jsem zjistil, že stačí zmáčknout spojku a dvakrát, třikrát cvrnknout do plynu a je rozlepeno, alespoň mně to tak funguje i po půl roce.
Jinak na véefeře mám Castrol od začátku a bez problémů a u XJ jsem přešel taky na Castrol z Motulu. Co se týká spojky, možná tolik nelepí, nevím, ale jako prvotní změna mi přišlo, že trochu líp řadí a i se snížila hlučnost.
Nicméně abych jen nechválil, Castrol, konkrétně Magnatec, mi totálně zakarbonoval motor v autě. Viděl jsem ten motor, když se měnilo těsnění pod ventildeklem a vačky byly jako zrcadlo. Po cca 70ti tis. jsem měl víko dole znovu a hrůza. Je fakt, že motor chodil většinou studenej a po městě, na druhou stranu, výrobce předepisuje výměnu po 20ti a já měnil do 15ti tis. Přešel jsem na Valvoline a měním po 5ti, protože vyplachuje ten bordel a houstne jako sviň. Tím jsem ztratil důvěru a u motorek přejdu taky jinam, ještě nevím kam.
Přihodím pár fotek.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |