1. Pokud budu mít koupenou motorku (Suzuki Gs 500E) která bude mít v 25 kW, ale jinak v reálu bude otevřená, budu s tím mít nějaký problémy, kdyby mě náhodou chytli policajti? Samozřejmě se budu snažit jezdit tak aby se to nestalo :D .)
2.Když je motorka jak v TP tak v reálu přiškrcená na 25 kW jak se dá otevřít na plný výkon? (nejlépe stručný popis, např odmotuješ takovouto matku a pak ještě tuto a tím odděláš tamto a máš to :D )
Přemýšlím o tom 2. bodě, protože budu mít řidičák na A2 (A1 jsem předtím neměl) a nechtěl bych hned sednout na relativně silný stroj,ale na druhou stranu se mi nechce kupovat za rok silnější, tak bych si ji po roce nebo po nějaké době otevřel.
Díky předem za odpovědi a případné informace.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500E z 25kW na 35kW
Btw. K tomu kdyby te chytli chlupati, tak nemaji sanci zjistit zda mas 25kw nebo 35kw ;)
Naposledy editováno 02.05.2016 21:38:29
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500E z 25kW na 35kW
K druhému bodu - GS500E je škrcená možná i jinými tryskami (na to už si nevzpomenu), ale především jsou v šoupátkách výřezy a šoupátka se při "odškrcení" správně mají vyměnit za nevyříznutá. Jenže tady je kámen úrazu, že jsou drahá, takže skoro každý to ocrbe tím, že výřezy zalepí epoxidem. Jenže ten tlaskanec se časem utrhne, vletí do motoru (kde naštěstí neškodně shoří) a karbec se tak rozhodí, stoupne spotřeba a motor ztratí výkon zhruba zpátky na oněch škrcených 34k.
Odškrcení tedy není problém udělat doma, ale pokud to chceš "oficiálně", tak to znamená další lítání po kontrolách a úřadech a pochopitelně to není zadarmo. A pokud necháš v papírech "škrcený" výkon, pak rizika viz první odstavec.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500E z 25kW na 35kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500E z 25kW na 35kW
K tématu, já mám yamahu MT-03 zavřenou z 35 na 25. Taky by mě zajímalo, jak se dá do TP dostat původní výkon, dneska už je tohle uškrcení zbytečný...
Jestli chceš řešit odškrcení oficiální cestou, připrav se na to že je to dražší než si rozšířit papíry na velkou. Před pár lety jsem taky uvažoval o stejný motce a zjistil že uškrcení stojí osmičku což v poměru k ceně stroje je nesmysl. Pro ofiko odškrcení to musíš dát autorizáku, takže cenově to bude podobný.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | Včera v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |