globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500E z 25kW na 35kW
Chtěl bych se zeptal na pár věcí.
1. Pokud budu mít koupenou motorku (Suzuki Gs 500E) která bude mít v 25 kW, ale jinak v reálu bude otevřená, budu s tím mít nějaký problémy, kdyby mě náhodou chytli policajti? Samozřejmě se budu snažit jezdit tak aby se to nestalo :D .)
2.Když je motorka jak v TP tak v reálu přiškrcená na 25 kW jak se dá otevřít na plný výkon? (nejlépe stručný popis, např odmotuješ takovouto matku a pak ještě tuto a tím odděláš tamto a máš to :D )

Přemýšlím o tom 2. bodě, protože budu mít řidičák na A2 (A1 jsem předtím neměl) a nechtěl bych hned sednout na relativně silný stroj,ale na druhou stranu se mi nechce kupovat za rok silnější, tak bych si ji po roce nebo po nějaké době otevřel.

Díky předem za odpovědi a případné informace.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500E z 25kW na 35kW

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2016 v 21:37 | Nahoru | #1
Gsko je hodna holka. Hodne nauci a taktez i hodne zkousne. Tech 35kw hned na zacatek ti bude stacit,ale casem budes chtit rozhodne silnejsi ... jinak bych se ostatnich taktez rad na neco zeptal. Ja osobne mam gsko s 35kw v realu ale v TP 25kw. Jakou cestou bych mohl do TP dostat tech 35kw? Jiz jsem to s plnym vykonem kupil (minuly rok). Vcelku bych byl rad kdyby tam byl realny vykon i v TP, kdyby sa nahodou stalo nestesti ci problem ohledne pojistovny. Predem diky za rady

Btw. K tomu kdyby te chytli chlupati, tak nemaji sanci zjistit zda mas 25kw nebo 35kw ;)

Naposledy editováno 02.05.2016 21:38:29

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500E z 25kW na 35kW

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2016 v 21:37 | Nahoru | #2
GS500E má v základu 45k, takže pro A2 nemusíš naštěstí řešit druhou škrticí sadu (která se ani nevyrábí), ale pokud jde o první bod, tak jednoduše pojedeš s motorkou, která neodpovídá údajům v TP, tedy je technicky nezpůsobilá a nemáš na silnici co dělat. Přip řípadné nehodě to bude první, po čem bude pojišťovna pást, motorku klidně pošle na expertizu (pokud tedy nebude zničená tak, že to zjistit nepůjde - i když to Tě asi nebude moc zajímat, jelikož takovou nehodu většinou přežiješ jen zázrakem) a jak toto zjistí, pochopitelně se bude cukat a bude na Tebe zkoušet "no tak to máš smůlu, nedostaneš ani vindru" - ovšem to se pak nesmíš nechat odkopnout a do věci se musí vložit znalec, aby dokázal, zda fakt, že motorka nebyla uškrcená, mohl mít přímý vliv na průběh nehody, de iure pokud se nepodaří prokázat příčinnou souvislost s průběhem nehody, jsi relativně z obliga a pojišťovna bude muset platit. Ale 100% spoléhat na to samozřejmě nejde!!!

K druhému bodu - GS500E je škrcená možná i jinými tryskami (na to už si nevzpomenu), ale především jsou v šoupátkách výřezy a šoupátka se při "odškrcení" správně mají vyměnit za nevyříznutá. Jenže tady je kámen úrazu, že jsou drahá, takže skoro každý to ocrbe tím, že výřezy zalepí epoxidem. Jenže ten tlaskanec se časem utrhne, vletí do motoru (kde naštěstí neškodně shoří) a karbec se tak rozhodí, stoupne spotřeba a motor ztratí výkon zhruba zpátky na oněch škrcených 34k.
Odškrcení tedy není problém udělat doma, ale pokud to chceš "oficiálně", tak to znamená další lítání po kontrolách a úřadech a pochopitelně to není zadarmo. A pokud necháš v papírech "škrcený" výkon, pak rizika viz první odstavec.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500E z 25kW na 35kW

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2016 v 00:53 | Nahoru | #3
Nedávno se tady něco podobnýho řešilo. Ve hře je ještě varianta, že má motorka vyšší výkon než je v TP, ale ty o tom nevíš. Zajímalo by mě vyjádření nějakýho právníka, ale pokud ti nedokážou, že o rozporu skutečnýho výkonu a výkonu v TP víš, respektive, že jsi motorku kupoval v tzv. "dobré víře", že je všechno OK, tak myslím, že jsi v klidu.

(reakce na) Suzuki Gs 500E z 25kW na 35kW

3.5.2016 v 08:10 | Nahoru | #4
Triger_One> To by mě taky zajímalo jak nebo kde jakým způsobem přepsat v TP na realny vykon.

(reakce na) Suzuki Gs 500E z 25kW na 35kW

3.5.2016 v 08:12 | Nahoru | #5
J.M.K.> Ty šoupátka jsou přesně co a kolik stoji?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500E z 25kW na 35kW

3.5.2016 v 08:21 | Nahoru | #6
J.M.K.> tohle se tak nějak říká... Ale co třeba odstoupení od smlouvy,resp pojistný podvod, kdy moto má jiný výkon než je udáno v TP- to pojišťovna z techničáku nepozná. Ale výsledná cena pojištění u 25/35KW vs otevřená 100KW+ může s cenou pojistky zahejbat.

(reakce na) Suzuki Gs 500E z 25kW na 35kW

3.5.2016 v 09:06 | Nahoru | #7
COMATIK> Nevím o tom, že by se pojišťovna zajímala o zapsaný výkon. U mě vždycky chtěli vědět jenom objem, ale možná záleží na pojišťovně.

K tématu, já mám yamahu MT-03 zavřenou z 35 na 25. Taky by mě zajímalo, jak se dá do TP dostat původní výkon, dneska už je tohle uškrcení zbytečný...

Suzuki Gs 500E z 25kW na 35kW

29.1.2017 v 01:58 | Nahoru | #8
takže za prvé k otazce zaleží kdy byl výkon na25kw zapsan pokud před novelou tak ti to muže být jedno protože ty máš A2 řo do 35kw a máš motorku 25kw pokud po noveletak ta motorka muže být škrcená max z plnnýho výkonu ze 70kw na 35kw lepe řečeno pokud to máš zapsaný na 25kw před novelou tak jakej je duvod to přepisovat na 35kw není duvod. Za další když zpusobíš nehodu tak neslyšel jsem otom že by se pojištovny v tom rejpaly a ani sem se stím nikdy nesetkal pojištovna ti bude řešit hlavně gumy i na tuning doplnky se ani mooc nedíva naopak kolikrat to uznají protože je to levnější než original. A aby se v tomto rejpaly to by jsi musel zabít plnej autobus liidi aby to někdo řešil a zkoumal. Za další policajti ti nic nemužou ty nejsi znalec aby jsi poznal jestli to má 30kw nebo 150kw ty mužeš se živit být kuchařem a jak to máš poznat. Hmmmm

(reakce na) Suzuki Gs 500E z 25kW na 35kW

29.1.2017 v 02:14 | Nahoru | #9
nilgiri> Pokud si dobře vzpomínám, tak se taky řešilo že pokud vlastníš věc víc než x let tak automaticky víš o všem a neseš odpovědnost. Ale pár let se dá bejt s tím že to nevíš. Řešilo se to u nějaký "reklamace".

Jestli chceš řešit odškrcení oficiální cestou, připrav se na to že je to dražší než si rozšířit papíry na velkou. Před pár lety jsem taky uvažoval o stejný motce a zjistil že uškrcení stojí osmičku což v poměru k ceně stroje je nesmysl. Pro ofiko odškrcení to musíš dát autorizáku, takže cenově to bude podobný.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 20 Dnes v 19:36 Dejwidos
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 27 Dnes v 17:20 Yellec
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist