globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příčina výplesku
30.7.2016 v 09:24
Tak na mě taky došlo a vypleskl jsem se. Akorát marně hledám svoje zavinění. Po rovince v obci, žádný divočení a při podřazení (tuším z 5 na 4 nebo z 4 na 3) na fleku zablokovaný zadni kolo a plesk... jsem si téměř jistej že to bylo při vymáčklé spojce, takže předpokládám zádrhel někde po trase převodovka - řetěz. Škoda že jsem se nepustil dřív, takhle se mi stromek svezl po noze a odnesl to odštipnutý kousek tibie v pravém koleni, tři šrouby a šest týdnů ortéza. Plus dvě žebra ale to nestojí za řeč. Na mašině blinkr, zrcátko, závaží v řídítkách, ohlá páka zadni brzdy a ulomená stupačka, škráblý plast vpředu na kapotě, takže celkem prkotiny. Každopádně to bude chtít rozpůlit převodovku protože v tomhle stavu k tomu už nemám důvěru. Má někdo podobnou zkušenost? A druhá otázka: kdo v Brně a kolem Brna Vstromy umí, pro případ že bych se s tím nechtěl drbat sám?

Blokovaní uživatelé: MarcelTheRevenger
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku

30.7.2016 v 10:00 | Nahoru | #1
Může to být i "po trase" klikovka,primár spojka".Pokud nenajdeš psa ve špicích nebo klacek v řetězu budeš muset holt do motoru.V-Strom není žádnej průser,tipnul bych že nikdo jiný takovou zkušenost mít nebude,,,,

1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku

30.7.2016 v 10:01 | Nahoru | #2
Má zkušenost je, že se na dvouválech blokuje zadek neustále a i když si při skopávání kvaltů pěkně vrkám do rytmu, bez meziplynu už od toho ani nic jiného nečekám.
Zkus si někdy na letišti nebo nějaké otevřené ploše zašlápnout zadní brzdu, ať víš, jak se to chová. Je vždy lepší si situaci vyzkoušet mimo provoz a pak být připravený .
Smůla, že jsi to dostal zrovna do kolena, snad se to dá dobře do kupy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

30.7.2016 v 10:06 | Nahoru | #3
Anti> to by ovšem vyřešila vymacknuta spojka..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

30.7.2016 v 10:14 | Nahoru | #4
Mr.Dreamer> tohle neni muj pripad. To sestsetpado zas takovej cukavec neni, uz na nem mam neco pres 2000 km a se spojkou si docela rozumim, docela si zakladam na jizde bez zbytecnejch skubancu. Pokud bych podrazoval ze dvojky na jednicku a pustil to jak prase, to bych skubanec cekal. Tohle ale regulerne zastavilo kolo na fleku (potvrdil me to borec co jel v aute za mnou), nehlede k tomu ze jsem namaloval nekolik metru cernou caru na silnici.

Koleno bude v pohode, neni to nic komplikovanyho.. akorat mi utece peknej kus sezony.

3 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku

30.7.2016 v 10:35 | Nahoru | #5
A cim to, ze jsi lehnul? V nizke rychlosti po rovine bych cekal, ze se da blokle zadni kolo ustat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

30.7.2016 v 10:41 | Nahoru | #6

SirIndy píše: A cim to, ze jsi lehnul? V nizke rychlosti po rovine bych cekal, ze se da blokle zadni kolo ustat.



lebo 2000km na veľkej moto.

ynzha, podraďuješ aj s medziplynom?
ten strom je jazdený, koľko má nabehané? Môže to nasvedčovať naozaj len nejakému mechanickému problému v prevodovke, ak je to tak ako vravíš. Pri vymáčknutej spojke bloknuté zadné kolo... nič iné ako problém v spojke/prevodovke ma nenapadá, ak si teda ozaj nedostal do kolesa klacek.

(reakce na) Příčina výplesku

30.7.2016 v 10:55 | Nahoru | #7
ynzha> pokud něco najdeš, určitě to sem napiš, ale odhaduju už teď, že nenajdeš nic...

(reakce na) Příčina výplesku

30.7.2016 v 10:56 | Nahoru | #8
kilix> jo. Podrazuju s meziplynem. Strom ma 42000 km. Klacek v kole nebyl, nezkusenost uznavam. Uvidime, rozlousknu to kazdopadne. Do ted vsechno chodilo jako hodinky.

(reakce na) Příčina výplesku

30.7.2016 v 10:59 | Nahoru | #9
SirIndy> mineno neco pod 50 km/h v obci.

Příčina výplesku

30.7.2016 v 11:01 | Nahoru | #10
letos na jaře se mi zadřel motor na klice při podřazovaní,taky sem chvilku gumoval,potom sem vymačkl spojku a zadní kolo se začalo otačet a ustal sem to
a mam ten samej motor co ty - SV

Příčina výplesku

30.7.2016 v 11:03 | Nahoru | #11
sice je to velka nahoda ale me se stala a pricina byla logicka...jednou za deste me pred semaforama podklouzlo predni kolo pri dobrzdovani na dlazebkach,uz jsem jel tak max 20,30km/h...nic se nestalo,jen ulomenej blinkr a ohnuta radicka a stupacka....jenze jsem si nevsiml ze byla prihla i spojka,takze me najednou po mesici vzdy prdlo lpredrene lanko....a jednou me prdlo i pri podrazovani .....jestli tam byla gumovacka tak bych to spis pricital volnej retez-zadni kolo..nech na motku nez budes pulit mrknout odbornika aby se nepulilo zbytecne

ps:i kdyz jezdim v praglu kazdej den 20km od brezna do listopadu uz 3 roky na motce,tak uz se me dvakrat stalo ze jsem z nepochopitelneho duvodu zaradil misto z dvojky na trojku,jednicku...rana ale nastesti jsem vzdy stihnul vymacknout spojku

Naposledy editováno 30.07.2016 11:12:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

30.7.2016 v 12:02 | Nahoru | #12
ynzha> Tu vymáčknutou spojku jsem přehlédl,máš pravdu.Takže jak píšeš,od spojky dál.Pokud to není problém s řetězovkou,tak se buď zadřela hřídel(její ložisko) nebo se ti povolilo něco v motoru a to se dostalo mezi zuby.První věc by byla trvalého rázu,druhá jen občas...

(reakce na) Příčina výplesku

30.7.2016 v 12:42 | Nahoru | #13
Anti> uvidíme. Mladej to prohlížel, chytá to na drc a kvalty jdou řadit taky, prý trochu hůř od ctverky nahoru ale z toho se na miste bez popojeti neda moc usuzovat. Retezovku prohlidnu az zahodim fofrklacky..

Příčina výplesku

30.7.2016 v 13:52 | Nahoru | #14
taky se mi stalo presne na SVcku co rikas pri podrazeni se mi kousl zadek nastesti sem to ustal od te doby kdyz jedu dolu tak jedine s meziplynem

1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku

30.7.2016 v 14:29 | Nahoru | #15
To je tak když rychle přesedneš z auta podřadíš dáš plnej ale ouha pravá noha je na dvou kolech brzda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

30.7.2016 v 15:25 | Nahoru | #16
lobo6> tak s tím problém rozhodně nemám, nejezdím s nohou na zadní brzdě, tu používám sporadicky a s citem, ani není na vstromkovi nějak přehnaně jedovatá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

30.7.2016 v 16:43 | Nahoru | #17
ynzha> me se jedno cca za 500km stane vzdy na ceste z prace a vzdy na stejnem miste z trojky na dvojku trefim mezipolohu, neco jako neutral. Pricitam to spatne karme toho mista

(reakce na) Příčina výplesku

30.7.2016 v 18:30 | Nahoru | #18
Mýval> to by byla ta lepší varianta, do Vídně nejezdím zas tak často

1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku

30.7.2016 v 19:57 | Nahoru | #19
Moje zkušenost je taková, že pokud nemáš nas*áno v rukách, nevím proč by měl u dvouválu klouzat zadek při podřazování? Dvouvály jsem měl dva (1000ccm) a nikdy mi zadní kolo neklouzlo a to ani na okruhu, kde to dostává fakt zabrat. Spíš mě trknul ten příspěvek výše, třeba jsi se jen lekl (přejezd nerovnosti atd..) a fakt zašápl zadní brzdu, to bych viděl jako nejreálnější případ.

(reakce na) Příčina výplesku

30.7.2016 v 20:05 | Nahoru | #20

..Roko.. píše: Moje zkušenost je taková, že pokud nemáš nas*áno v rukách, nevím proč by měl u dvouválu klouzat zadek při podřazování? Dvouvály jsem měl dva (1000ccm) a nikdy mi zadní kolo neklouzlo a to ani na okruhu, kde to dostává fakt zabrat. Spíš mě trknul ten příspěvek výše, třeba jsi se jen lekl (přejezd nerovnosti atd..) a fakt zašápl zadní brzdu, to bych viděl jako nejreálnější případ.



Nak tak, jezdim litrovej dvouval pet let a zadni kolo jsem bloknul jen parkrat, kdyz jsem se prepocital a podradil az na jednicku misto na dvojku.

2 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku

30.7.2016 v 20:09 | Nahoru | #21
Já bych to spíš viděl na problém na trase sedačka - řídítka.

Příčina výplesku

30.7.2016 v 20:21 | Nahoru | #22
Prohlídni řetěz jestli není zadřený, prasknutý nějaký váleček a hlavně jestli neměls povolený zadní kolo, jak podřadil, mohlo jít šikmo na na zadní třmen.

(reakce na) Příčina výplesku

30.7.2016 v 20:34 | Nahoru | #23

seikos píše: Já bych to spíš viděl na problém na trase sedačka - řídítka.

Tam je nádrž, benzínem to nebude.

Příčina výplesku

30.7.2016 v 20:49 | Nahoru | #24
A sakra je to tady

Naposledy editováno 30.07.2016 20:49:49

Příčina výplesku

30.7.2016 v 20:54 | Nahoru | #25
Taky to tipuju na řetěz.

Příčina výplesku

30.7.2016 v 21:30 | Nahoru | #26
Hele nejak nechapu jak by se ti mohlo bloknout kolo pri razeni ze 5-4 nebo 4-3 aby se to pak zahadne odstranilo po padu, pokud nemas nejak extremne vytahanej retez nebo tak neco. A pak ten plesk, prece kdyz si bloknes zadni kolo a jedes rovne tak by si to mel ustat. Ono s trochou stesti ustojis i blbe konputou jednicku v zatacce u jednobuchu. Spis nez puleni motoru bych zkusil probrat hlavu, jestli nenajdes chybu v pilotazi.

1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku

31.7.2016 v 08:07 | Nahoru | #27
Podobná věc se stala pritulce na sradovi. Jede 140 podřadí z 5-6 a zadní kolo ns tvrdo. Čára cca 15 metrů než spadla. Potom se z motorkou dalo odjet a řadila. Po rozložení motorky žádná evidentní příčina. Na prevodovce 3 horší kola a žádný zuby ven atd. V oleji čisto. Dvouvál to není, jezdí na špičkách a na zadní brzdu nedosáhne. A že by to blokla seřazením se mi nezdá, to by musela o hodně. Smyk byl určitě zadní kolo. Té motorce se nedá věřit a nikdo příčinu nevyřešil, asi. Tak hodně štěstí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

31.7.2016 v 09:05 | Nahoru | #28
caliber> to je nejblbější možná varianta, že se nic neobjeví ..

(reakce na) Příčina výplesku

31.7.2016 v 09:20 | Nahoru | #29

seikos píše: Já bych to spíš viděl na problém na trase sedačka - řídítka.


Hele ani to nevylučuju. Akorát se mi nezdá proč bych měl udělat nějakou fatální krpu zrovna při tak naprosto mechanicky prováděném úkonu, jako je podřazení při rovné klidné jízdě na luxusním povrchu rakouské silnice v obci. Kdybych se přehrábl v nějaké krizovce někde na štěrku nebo blátě, to beru. Ani nevylučuju, že jsem třeba hrábl na přední brzdu až to začalo klouzat a to byla příčina definitivního vyplesknutí na zem, tím si fakt nejsem jistej. Ale to primární zablokování zadního kola je stopro bez mého přičinění, na zadní brzdu jsem tutově nešlápl, nejezdim s ploutvema na páčkách..
No uvidíme, jak se rozběhám, začne vyšetřování

Každopádně všem diky za názory.

(reakce na) Příčina výplesku

31.7.2016 v 09:34 | Nahoru | #30
ynzha> ještě někdo zmiňoval blokly zadní trmen, jenže ten byl před rokem udělaný. Takže se prostě nic nezjistilo.
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 Dnes v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk


TOPlist