Zkoušel jsem nastavit podvozek dle hodnoty SAG (vychází mi cca 3 dílek před nejtvrdším, tudíž téměř na polovině možností). Předtím bylo nastaveno o jeden dílek tvrdší. Řekl bych že změnu na měkkčí nějak nepociťuji. Gumy používám dvousměsové Michelin Pilot Road 2.
Díky za postřehy a nápady. Nechci si rozbít hubu ale rád bych se nebál motorku naklopit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
ale kolega nade mnou psal, že by je ještě přifoukl, ne dofoukl....a to je, slovy Filipa Grznára, kundovina jak debil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
QII jsou placatější, ale fotka super
hOOrNeT píše: ramlik> měl jsem na mysli něco sportovního jako třeba špičatou rosso corsu
QII jsou placatější, ale fotka super
Netvrdil bych placatější, jsou pěkně rovnoměrně zaoblené, jen ten maximální sklon té gumy není tak vysoký, ale moc reálné tu gumu na silnici překlopit tedy není, rozhodně je k tomu potřeba přepáčko a také to už musí mít člověk trochu v pí....
PS: Plus bonus, na Q2 se člověk zbaví poser-pruhů jak nic, na Rosso corse to půjde ztuha .
2 reakcí na tento příspěvek Er6 - klouže zadek v zatáčkách
Takže si myslím, že porovnávat jen čistě poserpuhy je nic neříkající záležitost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
psenap píše: Netuším jestli je to reálným náklonem, motorkou nebo rozměrem gumy, ale Q2 180/55 jsem měl problém dostat poseruh pryč, (dařilo se mi to jen doleva a doprava pořád 0,5cm) na Sporstmart 190/50 mám poserpruh nula a přitom bych neřekl, že se víc nakláním.
Takže si myslím, že porovnávat jen čistě poserpuhy je nic neříkající záležitost.
Tak zrovna sportsmart překlopíš i na té silnici.
K poserpruhům, samozřejmě to, že se jich na Q2 zbavíš snáze neznamená, že z tebe dělají lepšího pilota, ale že na to stačí mnohem mírnější náklon .
1 reakcí na tento příspěvek Er6 - klouže zadek v zatáčkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
..Roko.. píše: Nevím jak Q2, ale dostat na úplnou hranu Q1 není prdel. Q1 má právě tvar hodně podobnej Supercorsám. Vím, že je Q1 stará pneu (technologicky), hodně lidí tady na ní nadávalo, ale já ji jezdil na SP1 (tahal jsem s ní v provozu kolena) a pak na dojetí k předku (bridge S20) na 954ce i na okruhu v Brně (open pitlane cca 2hoďky kroužení) a jako špatná pneumatika mi teda vůbec nepřišla. Možná je to pneuška, kterou dnes dohnaly cestovně sportovní pneuše, ale tvar má fakt sportovní a i nájezd nemá úplně zoufalej a za těch pár kaček co stojí, bych do ni ve finanční nouzi šel bezestrachu
Za sucha a tepla je Q1 v pohode, za mokra nebo studena o hubu, treba na Zeleznaku mi v zatacce co byla ve stinu ustrelil predek i kdyz byla zahrata
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
..Roko.. píše: SirIndy> Tak mě toho už ustřelilo Kvůli Q1 mám kompresivně zlomenej obratel (ale jel jsem ve dvou a ta zatáčka je klopená dovnitř, něak rychle jsem nejel, ale prostě utekl zadek, dodnes nevím vlastně ani proč), S20 mi klouzla na okruhu, ale to jsem ji dal napít ještě hoodně v náklonu, tam se zlomilo teda jen EGO a Sportsmarta mi klouzla jednou na výjezdu po 30min jízdy. Je teda pravda, že to bylo na podzim a bylo 15C, dvoječka, vracák a trošku jsem zatáhnul.ale jen hnědý trenky a metrovej výskok bez ztráty kytičky Přední pneu, jen ta vykurvená conti max jinak ťuk ťuk vždy jen zadek
Ustrelovani zadku ani nepocitam, ale tohle bylo jedinkrat co mi fakt hnusne klouzl predek, s jinou gumou se mi to nikdy nestalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
SirIndy píše: Ja mel Conti Road Attack 2 - zezacatku to slo, ale pak se na nich udelala ploska a zacly padat do naklonu a nekontrolovane ustrelovat.
Od te doby jsem mel Dunlop Roadsmart, Dunlop Roadsmart 2, Pirelli Angel GT a ted Metzeler Roadtec 01 a to jsou vsechno gumy uplne nekde jinde
Muzu se trosku off topic zeptat co ty roadtec 01 vs angel GT? Mam tedka angely na litrovym SV a spokojenost, ale maj najeto 12tis a konec tak vaham co dal...
Jinak co se tyce PR2 ty jsem mel na bandasce a taky jsem je foukal o trosku vic nez bylo psano a prislo mi to lepsi, ale to je mozna taky manometrem, clovek by se divil co zmeri tim co ma doma a tim co maji v pneuservisu...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
Lachtan píše: Muzu se trosku off topic zeptat co ty roadtec 01 vs angel GT? Mam tedka angely na litrovym SV a spokojenost, ale maj najeto 12tis a konec tak vaham co dal...
Jinak co se tyce PR2 ty jsem mel na bandasce a taky jsem je foukal o trosku vic nez bylo psano a prislo mi to lepsi, ale to je mozna taky manometrem, clovek by se divil co zmeri tim co ma doma a tim co maji v pneuservisu...
Mam na nich najeto teprve 300km ale hned prvni projizdku jsem skrtal stupackou, to se mi s zadnou jinou gumou nestalo Oproti predchozim Angelum GT pusobi mekci a sportovnejsi, takze vice jistoty v zatackach ale vydrz asi bude o trosku nizsi.
SirIndy píše: Mam na nich najeto teprve 300km ale hned prvni projizdku jsem skrtal stupackou, to se mi s zadnou jinou gumou nestalo Oproti predchozim Angelum GT pusobi mekci a sportovnejsi, takze vice jistoty v zatackach ale vydrz asi bude o trosku nizsi.
To zní zajímavě, klidně sem pak zase napiš, až nabereš nějaké zkušenosti, když jsou studené, když je silnice studená a když jedeš na vodě .