Zkoušel jsem nastavit podvozek dle hodnoty SAG (vychází mi cca 3 dílek před nejtvrdším, tudíž téměř na polovině možností). Předtím bylo nastaveno o jeden dílek tvrdší. Řekl bych že změnu na měkkčí nějak nepociťuji. Gumy používám dvousměsové Michelin Pilot Road 2.
Díky za postřehy a nápady. Nechci si rozbít hubu ale rád bych se nebál motorku naklopit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
..Roko.. píše: SirIndy> Tak mě toho už ustřelilo Kvůli Q1 mám kompresivně zlomenej obratel (ale jel jsem ve dvou a ta zatáčka je klopená dovnitř, něak rychle jsem nejel, ale prostě utekl zadek, dodnes nevím vlastně ani proč), S20 mi klouzla na okruhu, ale to jsem ji dal napít ještě hoodně v náklonu, tam se zlomilo teda jen EGO a Sportsmarta mi klouzla jednou na výjezdu po 30min jízdy. Je teda pravda, že to bylo na podzim a bylo 15C, dvoječka, vracák a trošku jsem zatáhnul.ale jen hnědý trenky a metrovej výskok bez ztráty kytičky Přední pneu, jen ta vykurvená conti max jinak ťuk ťuk vždy jen zadek
Ustrelovani zadku ani nepocitam, ale tohle bylo jedinkrat co mi fakt hnusne klouzl predek, s jinou gumou se mi to nikdy nestalo.